Mitä julkaisuja odotat?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mitä julkaisuja odotat?

pera p06

31.03.04 klo 11:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

kill billiä. en nähnyt elokuvissa kun ei tullut tänne asti.

Viisas

31.03.04 klo 15:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Odottelen vielä muutaman päivän Hyvät, pahat ja rumat -leffaa, joka julkaistaan 7.4. Vieläpä hieman pidennetty versio -- 17 minuuttia uutta. Pakkohankinta ainakin minulle.

31.03.04 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Sama täällä. Schindlerin listaa on jo tässä pari kuukautta odoteltu. Ehkä Naisen tuoksunkin (4.4. jos pitää paikkansa) voisi hommata, on Pacinon setä siinä taas sellasessa vedossa.

Viisas

31.03.04 klo 18:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Zorge kirjoitti:
Viisas kirjoitti:

Ääh, Naisen tuoksu on kyllä hyvä leffa, mutta kuintenkin hieman sellaista "alelaaritavaraa", josta nyt ei kuitenkaan sitä kahtakymppiä maksaisi, mutta Schindlerin listaj Hyvät, pahat ja rumat ovat oikeita klassikoita, joista maksaa ihan mieluusti vähän kovemman hinnan, kun on vielä niin hyvät julkaisutkin.

01.04.04 klo 07:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Zorge kirjoitti:
Viisas kirjoitti:

Toi on kyllä ihan totta. En meinannut itsekään maksaa tuosta Naisen tuoksusta sitä koko hintaa. Kuitenkin sen hinta nopeasti laskee, joten orotellaan...

pommac

05.04.04 klo 18:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kummeleiden DVD julkaisuja odottelen sormet syyhyten.

Rakr

05.04.04 klo 18:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

L.a. Confidential kunnollista julkaisua.

05.04.04 klo 18:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

pommac kirjoitti:

Kummeleiden DVD julkaisuja odottelen sormet syyhyten.

Onko se julkaisupäivä jo tiedossa?

05.04.04 klo 18:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyyh, Schindlerin lista tulloo vasta 14.4... pitkä ja tuskainen odotus edessä. :(

05.04.04 klo 18:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Huomenna jos hyvä tuuri käy, kolahtaa postilaatikosta tuo pitkään odotettu Hyvät pahat ja rumat lätty... :)

esimies

05.04.04 klo 18:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hieman vaikuttaa siltä, että Lost In Translation ei välttämättä rantaudu kotikyläni leffateatteriin, joten kyseisen leffan DVD-painosta odottelen kieli pitkällä. Myös The Last Samurain tupla-DVD kiinnostaa, julkaisupäivä näytti olevan toukokuun ensimmäisellä viikolla.

Low Rider

05.04.04 klo 18:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

David Lynchejä olisi mukava saada suomiteksteillä.
Esimerkiksi
Twin Peaks: Fire Walk with me, Twin Peaks(molemmat kaudet), Straight Story, Dune. Saattaahan ne jo löytyäkin, mutta ei ole tullut vastaan.
Ja sitten Fargo olisi myös mukava. :(

05.04.04 klo 18:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän Fargon saa. Ei ollut edes pitkä aika kun näin anttilan alelaarissa...

Low Rider

05.04.04 klo 18:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:

Kyllähän Fargon saa. Ei ollut edes pitkä aika kun näin anttilan alelaarissa...

:shock: :shock: :shock:
Se olisi hienoa, jos jostain löytäisi.

05.04.04 klo 19:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsekin löysin Fargon joskus aikoinaan Anttilan alelaarista hintaan 6.95. Ei ole mikään loistojulkaisu, mutta ostettavan arvoinen. Eli kyllä niitä löytyy.

07.04.04 klo 15:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos joku sattuu bongaamaan Kluten (huokealla) jossakin, vihjaiskaa.

JarkkoK

08.04.04 klo 09:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

14.4. ilmestyy Schindlerin lista DVD:nä myös härmään. Lähde: http://www.mesta.net/leffat/uutiset/?aid=8083

08.04.04 klo 16:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Mahtavaa! Aion kirmata kauppaan jo heti tuona päivänä!

Filmer

08.04.04 klo 20:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Onhan jo tuo dvd:nä ollut pitkään aikaan. Löytyy jo hyllystäkin.

JarkkoK

08.04.04 klo 20:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Filmer kirjoitti:

Onhan jo tuo dvd:nä ollut pitkään aikaan. Löytyy jo hyllystäkin.

Kuten viestistäni käy ilmi, 14.4. ilmestyy suomijulkaisu. Sitä ei ole, eikä ole ollut tähän päivään asti olemassa.