Mitä julkaisuja odotat?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mitä julkaisuja odotat?

Key

20.09.16 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse odotan tällä hetkellä julkaistavaksi Ash vs. Evil Dead -sarjan ensimmäistä tuotantokautta, jonka pitäisi ilmestyä 26.9. Toivottavasti sarja tarjoilee samanlaista hurmeilua, mitä kolme elokuvaakin. Ainakin se on saanut kehuvia arvosteluja.

28.09.16 klo 15:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Henkilökohtaisesti odotan kovasti muodossa tai toisessa Alejandro Jodorowskyn uutta Loputonta Runoutta [www.youtube.com], Suomen ensi-iltansa se kuuleman mukaan sai jo reilu viikko sitten Rakkautta ja Anarkiaa -festareilla, vielä kun tulisi teattereihinkin Elämän Tanssin tapaan niin maailma olisi valmis. On kuulemma kehuttu Jodon parhaaksi elokuvaksi.

Toinen odotuksessa oleva on Makoto Shinkain uunituore Your Name [www.youtube.com], joka on noussut jo kaikkien aikojen yhdeksänneksi ja anime-elokuvista toiseksi menestyneimmäksi Japanissa heti Henkien Kätkemän jälkeen. Olisi kyllä korkea aika saada tämän kaverin elokuvat tännekin kiertoon.

04.11.16 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jummi jammi! Nyt ruksi kalenteriin. Abel Gancen yli viisi tuntia pitkä mestariteos Napoleon on tulossa ensimmäistä kertaa kokonaisuudessaan dvd:lle ja blu-raylle 21.11. Aiemmin saatavilla on ollut pelkästään lyhennetty kolmetuntinen versio, joka sekin kaikessa megalomaanisuudessaan on tajunnan räjäyttävää mahtavuutta.
Mykkäelokuvasivustolta

Tulevan julkaisun traileri [www.youtube.com].

abneri

27.01.17 klo 15:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Aamupäivällä tein esimmäisen tilaukseni Amazonilta,oli pakko hommata
Deep water-dokumentti.Nyt sitte varrotaan viikko pari..
Dokkari on valmistunut vuonna 2006 ja kertoo ensimmäiseen
Golden globe-purjehduskilpailuun v.1968 osallistuneesta Donald Crowhurstista.
Heti alusta asti tämä tarina tuntuu täysin järjettömältä,hänellä ei ollut
yksikään osa-alue kunnossa,ei edes purjehdustaidot.Tai mielenterveys..
Suosittelen dokkarien ystäviä tutustumaan tähän tarinaan,itseä hämmästyttää
miten en aikasemmin ollut kuullut tästä tapahtumasta!
Edit:No niin,16.2.tämä dokkari sitten kolahti postilaatikkoon ja ei todellakaan pettänyt odotuksia!
Lisämateriaalia dvd:llä oli valtavasti,itse pidin mahdollisuudesta tutkia veneen sisältöä ja klikatessa kohdetta avautuvaa ääninauhaa.Myös muiden purjehtijoiden esittely oli hyvin tehty,tosin vain osasta oli videokuvaakin.
En osaa sanoa miksi tämä juttu minua niin kiehtoo,ehkä se kilpailun vaativuus ja mittakaava on niin käsittämättömän suuri että ymmärrys ei riitä miten heppoisasti Crowhurst mukaan lähti.
Kaikenkaikkiaan päällimmäiseksi tunteeksi jäi sääli.
Crowhurstia itseään kohtaan,mutta varsinkin hänen perhettään kohtaan.
Tämä tarina meni tunteisiin.

06.03.17 klo 20:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Futurefilmiltä on tulossa 24.5 The Burning, jota kohtaan on kovat odotukset. Kyseessä on vuoden 1981 kauhuelokuva, joka on kärsinyt aikoinaan aika kovastakin sensuurista ja ollut monessa maassa kielletty elokuva.

06.03.17 klo 21:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onkohan toi tuleva julkaisu The Burningista täysin leikkaamaton? Tostahan on montakin erilaista julkaisua, suurin osa piloille leikeltyjä. Jos on leikkaamaton pätkä niin kyllähän toi pitää omaankin hyllyyn poistaa jossain kohtaa. Slasher "klassikko" kun on kyseessä. Ja Tom Savinin tehosteet. Toimii.

Pelimies

06.03.17 klo 23:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mahtavaa, että tämäkin klassiko saadaan vihdoikin julkaistua Suomessa.

20.02.18 klo 19:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

VLMedia julkaisee 11.5 kulttielokuvan Street Trash vuodelta 1987 vihdoin suomijulkaisuna. Ruotsijulkaisu näköjään löytyy jo myynnistä Cdonissa, mutta itse ajattelin tuon suomiversion ostaa hyllyyn.

01.02.19 klo 16:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

1.4 on tulossa Dario Argenton klassikko elokuvia boksissa myyntiin. Mukana on vihdoinkin Operakin, jota ei aikaisemmin suomessa ole julkaistukaan. Hintaa näyttäisi olevan vain 19.95e Cdonissa niin blu-ray kuin dvd julkaisulla. Kyseinen boksi on kyllä pakkohankinta itselle vanhan 2007 vuonna julkaistun Dario Argento Collectionin kaveriksi. Julkaisijasta ja julkaisun laadusta ei vielä tarkempaa tietoa kai ole, mutta luotetaan, että kyseessä on hyvä julkaisu.

01.02.19 klo 20:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

No toi on kyllä pakkohankinta. Oliko mitään tietoo onko tää siis joku yhteispohjoismaalainen tms julkaisu? Vai ihan peräti suomijulkka? Kyseisistä leffoista iso löytyy dvd:nä iteltä, mutta kyllähän noi perhana blu-rayks tohon hintaan päivittää täytyy. Operan olin aikeissa jo tilailla briteistä devuna, mutta ny maltan kyl odotella sit pari kuukautta. Kiitos infosta!

01.02.19 klo 23:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joku kirjoitti:

Tämän pitäisi olla juuri yhteispohjoismaalainen julkaisu, joka sisältää tanska, suomi, norja ja ruotsi tekstit.

02.02.19 klo 00:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Loistavaa!

21.02.19 klo 17:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Elokuvauutisten sivuilla nyt tarkemmat tiedot noista Argenton elokuvista. Sonyn julkaisu ja virallinen kansikuvakin julkaistu.