Mitä julkaisuja odotat?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mitä julkaisuja odotat?

Freddy

03.04.13 klo 22:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Odottelen ainakin Salatut Elämät vol. 5-boksia, koska aikaisemmatkin julkaisut komeilee hyllyssä. Uudet jaksot aikamoista kuraa, mutta juuri nuo vanhat jaksot ovat viihdyttäviä, kun parhaat hahmotkin vielä kuvioissa mukana.

hebbu

08.04.13 klo 14:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

15.5 ilmestyy pitkään etsinässä ollut Kuvennaattorin valkokangasdebyytti Hercules New Yorkissa. Onko kellään tietoa,että kuka on julkaissut tuon uusintapainoksen?

09.04.13 klo 19:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

True Bloodin viidennettä tuotantokautta odottelen julkaistavaksi (29. 5. 2013). Onhan kyseessä yksi tämän hetkisistä suosikkisarjoistani.

18.04.13 klo 16:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu kirjoitti:

Onko kellään tietoa,että kuka on julkaissut tuon uusintapainoksen?

Discshopin mukaan Atlantic Film julkaisee tuon elokuvan.

hebbu

18.04.13 klo 17:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Key kirjoitti:
hebbu kirjoitti:

Onko kellään tietoa,että kuka on julkaissut tuon uusintapainoksen?

Discshopin mukaan Atlantic Film julkaisee tuon elokuvan.

On muuten kansikuva taattua Arskailua.

Thespirit

21.04.13 klo 19:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tertsi

26.04.13 klo 20:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Saisivat jo julkaista Dolpan Punisherin sinireiskana/dvd:nä Suomessa. Olen odottanut moista jo pari vuotta. Ruotsijulkaisu ilmestyy näillä näkymin toukokuussa (alla).

Kyseessä on kuitenkin "vain" teatteriversio, josta uupuu tiettyjä unrated-version väkivaltaisuuksia. Saksassa sen sijaan on julkaistu vähän tykimpi paketti, josta löytyy unratedin lisäksi workprinttiä yms. sälää. Hintakin on sitten useamman kympin.

Spoileri: näytä

Odotellaan rauhassa..

Keräilijä

06.06.13 klo 09:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hobitti boxia odotan innolla (1-3). Menee varmaan parivuotta, että sellane tulee, mut hyvää kannattaa odottaa.

08.07.13 klo 11:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Discshopin mukaan Universal julkaisee 18. 9. 2013. Wes Cravenin Käärme ja sateenkaari -elokuvan. Sitä odotan ainakin.

T-2000

09.07.13 klo 21:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Odotan suunnattomasti Only God Forgives- leffan dvd- julkaisua. Tämä siksi, koska en ikävä kyllä ehtinyt elokuvateatteriin tarpeeksi aikaisin ennen ikärajan nousua 16:sta 18:sta (olen 15 vuotta vanha, ja tähän mennessä aina päässyt k16 leffoihin). Ihmetyttää muuten tuo, että nyt kun käytössä ei ole enää valtion elokuvatarkastamo vaan homma on annettu yksityiselle taholle, joidenkin leffojen ikärajaa muutetaan parin viikon sisällä ensi-illasta katsojapalautteen perusteella. Se kertoo mielestäni huonosta työstä, koska ei ainakaan muistaakseni ennen tämmöista tapahtunut. Devari ilmestyy discshopin mukaan vasta loppusyksyllä, joten joudun venailemaan siihen asti. Itseasiassa tän postauksenhan olis voinut laittaa ihan yhtä hyvin "valitusta ruikutusta toisensa perään"- ketjuun, mutta menköön nyt tänne.

10.07.13 klo 01:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Key kirjoitti:

Ilmeisesti uusintajulkaisu kyseessä. Huuto.netissä yrittää pari tyyppiä myydä äkkiä 15 eurolla omia "loppuunmyytyjä" kappaleitaan pois. itselläni on tuo hyllyssä katsomattomana. Tarjouksia otetaan vastaan, jos joku ei jaksa odottaa 18.9 asti. ;)

27.03.14 klo 16:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ajattelin kirjoitella tänne tulevia kauhuelokuvajulkaisuja ihan huvikseni. Poultrygeist: Night of the Chicken Deadin idea herättää heti kiinnostuksen: Millainen voi olla zombikanoista kertova elokuva? Etukäteen kuulostaa hauskalta roskaviihteeltä, mutta huomasin, että se on myös musikaali. Kauhukomedia Bad Milo! kertoo miehestä, jonka vatsassa asuu demoni. Berberian Sound Studio kumartaa 70-luvun italialaisille giallo- ja eksploitaatioelokuville. Combat Shock on vähemmälle huomiolle jäänyt sotakauhuelokuva. Sairasta menoa (Class of Nuke 'Em High) on takakansitekstien perusteella törkyinen kasarikauhukomedia. Return to Nuke 'Em High on sille neljäs jatko-osa. Nothing Left to Fear kertoo perheestä, joka muuttaa pahaenteiseen kaupunkiin.

Mr. Pink

27.03.14 klo 19:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Nuo Combat Shock, Class of Nuke`Em High (ja Troma`s War) löytyvät ainakin jo Varustelekasta saatavana boksina. Tuo pitäisi varmaan käydä poistamassa, jospa ihan kaupan päältä löytyisi ettei tarvitsisi tilata. Mukavaa, että julkaistaan lisää Tromaa.

26.04.14 klo 16:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Tromaa löytyy myös CDONista. Osassa on jopa suomitekstit. https://cdon.fi/search?ca...ge=&q=Troma&sort-order=16

21.05.14 klo 15:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä odotan True Bloodin kuudennen tuotantokauden julkaisua, jonka pitäisi ilmestyä kahden viikon päästä eli 4.6.

Amis

27.05.14 klo 19:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Huomasin juuri, että Sopranos nähtävästi tuleekin teräväpiirtoon syyskuussa. Vaikka olenkin katsonut sarjan niiiiiiiin monesti, mutta kyllä tämä on ehdoton pakkohankinta.
Loistava sarja, joka kestää lukuisia uusintakertoja.

E:

Makke_95_

11.06.14 klo 21:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Odotus on kova. Leffa on saanut paljon kehuja ja trailerin perusteella luvassa on vähintäänkin yhtä kovaa menoa kuin edellisessä. Piti mennä tämäkin oikein leffaan katsomaan, mutta se vähän jäi, saamaton kun olen. The Raid kakkosen olen jo ennakkotilannut, joten elokuuta odotellessa.

10.07.14 klo 10:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Universal julkaisee 20.8 Evil Dead 2:sen DVD:lle ja Blu-raylle. Itse taidan hankkia tuon kauhistelun teräväpiirtoversiona.

PennyPiste

23.08.14 klo 23:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ajattelin vähän kysellä, että tietääkö joku viisas, millä perusteella noita suomalaisten sarjojen dvd:lle tuloa pihdataan? Ymmärrän kyllä, ettei kaikki ole mitään menestyksiä, mutta joukossa on kuitenkin sarjoja, jotka ovat olleet katsojamenestyksiä.

Koska itse harrastan muiden lisäksi laajasti suomalaisia sarjoja, kaipaan dvd:lle erityisesti seuraavia sarjoja:

Elämän suola
Liljankukka

Ja elokuvista:

Ei kaikki miehet petä
Kaikki kunnolliset vaimot
Niskavuoren Heta (tv-elokuvaversio -70-luvun loppu -80-luvun alku?)

Näitä löytyisi varmasti lisää vaikka kuinka, mutta eipä näy.
Vielä mainitsen, että ymmärrän kyllä, että suureen osaan liittyy isosti nostalgiaa, mutta kyllä siellä joukossa on niitäkin, jotka on edelleen hyviä=).

26.03.15 klo 20:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tulevia kauhujulkaisuja, jotka kiinnostavat itseäni. Tusk on Justin Longin tähdittämä vampyyrikauhukomedia. Elokuvassa esiintyy myös ex-lapsitähti Haley Joel Osment. Exists on Eduardo Sánchezin ohjaama found footage-pätkä. Mercy vaikuttaa trailerin perusteella mielenkiintoiselta riivaus-kummitustalokauhulta. Mockingbird edustaa found footage-genreä sekin. The Devil's Hand -leffassa on mukana muutama vähän tunnetumpi näyttelijä: Rufus Sewell & Jennifer Carpenter. Oklahoma Wardin Crawl or Die ei ole saanut kovin mairittelevia arvioita, mutta lähtee siitä huolimatta omalle ostos/katselulistalleni. The Coed and the Zombie Stoner on kansikuvan perusteella joku high school -zombiekauhukomedia.