Mitä julkaisuja odotat?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mitä julkaisuja odotat?

22.08.12 klo 12:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Future filmin DOTD julkaisussa on myös Dario Argenton Euroopan markkinoile leikkaama versio Goblin yhtyeen musiikilla varustettuna.
Ps. Onko jo Cabin in the woods jo ilmestynyt?

Kurt

22.08.12 klo 14:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu kirjoitti:

Ps. Onko jo Cabin in the woods jo ilmestynyt?

Ei, CitW ilmestyy ainakin Suomessa 19. syyskuuta.

Projektori

22.08.12 klo 21:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Odottelen Suomi julkaisua leffasta Hyökkäys tukikohtaan Twilight's Last Gleaming 1977, minulla oli joskus 80-luvulla tästä filmistä VHS.

23.08.12 klo 11:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitos tiedosta.

Grinch

23.08.12 klo 15:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tältä vuodelta odottelen Dragon Eyesin ja Expendables 2 julkaisuja. Ensimmäinen leffa pitäisi kai tulla ensi viikolla myyntiin ja jälkimmäinen joulukuussa. Myös 6 Bullets on tulossa ainakin jenkeissä syksyllä, joten sekin ehkä sitten joulun aikana, tai jo syksyllä haalittava Suomen kaupoista. One in the Chamber on myös yksi leffa, jonka voisi haalia, jos ja kun se ilmestyy tämän vuoden puolella Suomeen.

elokuvafanittaja

24.08.12 klo 09:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Indiana jones boxi olis ehdoton hyllyntäyte. Onko muuten perjantai 13. tai halloween sarjoja julkaistu boxilla? Jos on niin ne on kans ehdottomasti hankittava jostakin.

28.08.12 klo 11:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Discshop on julkaisut sivuilaan Future filmin Dawn of the deadin kansikuvan ja hinnan:9,95 euroa.

28.08.12 klo 11:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

elokuvafanittaja kirjoitti:

Luulen että ei ole,mutta Painajainen Elm stereertillä-sarja on julkaistu boxina. Näin sellaisen myynissä Divari Kummisedässä,Uudenmaankadulla. (Helsingissä.)

Kurt

28.08.12 klo 12:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

elokuvafanittaja kirjoitti:

Onko muuten perjantai 13. tai halloween sarjoja julkaistu boxilla?

Pohjoismaisia julkaisuja noista ei varmaankaan saa enää mistään uutena (jos sellaisia koskaan on ollutkaan). Ainakin Friday the 13th-boxin saa Playsta, suomitekstejä tosta paketista ei taida löytyä.

kerpele

28.08.12 klo 12:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kurt kirjoitti:

Britti-Amazonin mukaan tossa ois suomitekstit.

elokuvafanittaja

08.09.12 klo 11:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:
Kurt kirjoitti:

Britti-Amazonin mukaan tossa ois suomitekstit.

Jos tuossa Friday the 13th boxissa ei ole suomitekstejä niin sitten onkin ostettava osat erikseen. Se tulee vain ikävän kalliiksi. Mutta luulen että indiana jones boxin voisi jostain läöytää edullisestikin.

Key

08.12.12 klo 11:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Discshop.fi:n mukaan Finnkino julkaisee Dario Argento -elokuvan Do You Like Hitchcock? (Ti piace Hitchcock?) Tammikuussa 18. 1. 2013.

Makke_95_

16.12.12 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tätä julkaisua odottelen innolla. Tulossa 2013!

Boksi sisältää elokuvat:

-True Romance

Freddy

18.12.12 klo 20:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Makke_95_ kirjoitti:

Tätä julkaisua odottelen innolla. Tulossa 2013!

Boksi sisältää elokuvat:

-Kill Bill 2
-Death Proof
-Inglourious Basterds
-True Romance

Tuo on kyllä mielettömän siisti paketti. :) Kenelläkään tietoa hinnasta?

Makke_95_

18.12.12 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo on kyllä mielettömän siisti paketti. :) Kenelläkään tietoa hinnasta?

Discshopin mukaan hintaa olisi 34,95e (DVD) ja 49,95e (BLU-RAY)

05.01.13 klo 11:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei mitään hajua, onko koskaanikinämissään tulossa lätylle suomeksi, todnäk. ei, mutta olen kieli pitkällä odotellut siitä asti, kun ensimmäisen näin telkkarista ja toisen huonokuvaiselta (piraatti)videonauhalta vuoooosia sitten:

Point Blank [www.leffatykki.com]
Walking Tall [www.leffatykki.com]

Nuo jos joskus saisi suomilätyllä, olisin enemmän kuin innoissani. Tietysti myös leikkaamattomat lädijulkaisut käy ihan yhtä hyvin,

22.01.13 klo 23:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximum Conviction. Siinä se. Sitä odotan. Aika pirun innolla.

vallu_87

27.01.13 klo 15:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Julkaisu 27.2. paitsi 4. osa 27.3. Dvd:llä nuo jo omistan mutta Sinireiska-versiotkin on näissä tapauksissa pakko ottaa haltuun.

Timpsi

20.03.13 klo 09:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

No nyt tuli odotettavaa:

"Future Film julkaisee Aki Kaurismäen koko tuotannon uudelleenmasteroituina DVD ja luvassa on myös ennennäkemätöntä lisämateriaalia. Elokuvat julkaistaan yksittäisinä ja erissä. Ensimmäiset neljä elokuvaa ilmestyvät kesäkuussa 2013. Kaikki elokuvat julkaistaan sekä DVD:llä että Blu-ray:lla."

Key

28.03.13 klo 17:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Futurefilm julkaisee liudan italialaisia eksploitaatioelokuvia ja muita lähes tuntemattomia nimikkeitä. Yöpedot kiinnostaa itseäni eniten. Se kertoo suurkaupungin sekoavista eläimistä, jotka nylkevät ihmisiä ja ties mitä! Sammakot herättää heti mielenkiinnon ja elokuvan nimi pistää ihmettelemään, miten sammakoista saadaan kauhua? Fabrio De Angelisin Tappaja Krokotiili tuo mieleen Lake Placidin nimineen ja kansikuvineen. Rottakauhua tarjoaa Bert I. Gordonin ohjaama Rottien kosto, joka perustuu H.G. Wellsin romaaniin. Grizzly - ihmissyöjä on eläinkauhuilu ihmisiä syövästä karhusta. Petojen päivä on nimestäkin päätellen animalhorroria, ja siinä nähdään Leslie Nielsen. Matelijat (uncut) on kaiketi jonkinlaista ötökkäkauhuilua.