DVD-kokoelmasi helmi

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › DVD-kokoelmasi helmi

30.11.04 klo 17:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

- Band of brother boxi (6 levyä)
- Apinoiden planeetta (1968-1973) boxi (6 levyä)
- Terminator 2 Ultimate Edition (3 levyä)
- Musa: The Warrior and the princess of the desert special edition (samanlainen kuin T2 ultimate edition) (3 levyä)

Misaele
2016 viestiä

30.11.04 klo 23:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tarantino-boksi ja tarkemmin Pulp Fiction.

banzui

01.12.04 klo 15:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

gggolem kirjoitti:
Grass kirjoitti:

Heat - Ajojahti

Menee omalla listalla TOP-5 tuo leffa. Loistava!

Mua hävettää niin maan perusteellisesti etten oo nähny kyseistä elokuvaa.... Sitä kun ei saa vuokraamosta.

Mä en saanut tosta leffasta mitään irti, -jotenkin pitkäveteinen, tylsä ja tuskasen olonen. :roll:

DELETED

01.12.04 klo 20:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Siperia Jones

02.12.04 klo 20:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tarantino boxi on se vaan niin komea hyllynkoriste ja kaikinpuolin mainio julkaisu mainoista leffoista.

ji

03.12.04 klo 12:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

gggolem kirjoitti:
Grass kirjoitti:

Heat - Ajojahti

Menee omalla listalla TOP-5 tuo leffa. Loistava!

Anttilassa lähttenee alle kypällä...

Omia helmiä on nuo Kummisetä sekä Al Pacino boxit.

tähtilapsi

17.12.04 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kummisetä box
Simpsons 2,3 season
Tarantino Collection (Henkilökohtainen suosikki)

Scuzzball

17.12.04 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään postista haettu HKL:n Bruce Lee-boksi on kyllä tähänastisista dvd-ostoksistani hienoin. Ohessa kuva (ei itse otettu, netistä löytynyt), vaikka luonnossa se on vielä hienompi.

18.12.04 klo 13:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scuzzball kirjoitti:

Aiai kun saisi tuollaisen. Itse olen ostanut kaikki Bruce Lee leffat yksittäin, mutta missään ei ole edes alkuperäisiä ääniraitoja vaan dupatut ja kaikissa samat extrat.

pera p06

19.12.04 klo 10:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Alien quadrilogy. Myin vanhemman poksin pois, enkä ole katunut päätöstäni :D8).

tatska

20.12.04 klo 21:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

No edes vähän omista leffoista erottuu Terminator kakkosen Ultimate Edition, Donnie Darkon Director's Cut (se 3d-kansi -jutska) ja toi vanhempi Tarantinon boksi (ei siis Kill Billejä eikä suomitekstejä, prkl). Aika lailla suhteessa hintaanhan nämä menee.

Lutkus

05.01.05 klo 09:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Helmiä löytyy monenlaisia, mutta korkeimmalle korokkeelle tulee nosteltua kaikki jyhkeät boksit kokonaisuudessaan. Alien Quodrilogy, Tarantino Collection ja Kummisetä-boksi ovat varmaankin se kärkikolmikko, jota kyllä kehtaa hyllyssään esitellä. Pienenä post apocalypse -leffojen fanaatikkona Romeron Trilogy of the Dead on myös kiehtova paketti :P

SpinalCrap

05.01.05 klo 12:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rita Hayworth - Avain pakoon Collectors Edition

Ascaris

05.01.05 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä se varmaan sinne Godfather ja Al Pacino -boksien puolelle menee.

lintu^

05.01.05 klo 16:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

hmm kyllähän ne melkein noi hyllyn poksit ovat:
Tarantino poksi 8) ( tää on ihan ykkönen, tosin joku lehtiö mukana olis ollu kiva.)
Kummisetä poksi. (tämä julkaisu on miltei täydellinen)
Indiana Jones poksi.
Trilogy of the dead
Simpsonit; tuotantokaudet 1-3 8)
Paluu tulevaisuuteen poksi
Spike Lee poksi
Shindlerin lista , Cidade de Deus , True Romance ja T2 (3 levyn versio.) ovat myös hyviä julkaisuja.

Laulunlapsi

05.01.05 klo 16:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bokseista suurimpia aarteitani ovat varmaankin Kurosawa collectionit,siis kaikki kolme,Kummisetä boxi on myöskin melkoinen helmi,Elokuvalliseti paras boxi on Kieslowskin kolme väriä ja Löytyy hyllystä myöskin ihan näppärän näköinen Star Wars boxikin.Yksittäistä leffoista parhaita julkaisuja ovat Huuliharppu kostajan Special collectors editon,Pink Floyd The wall Limited edition ja vielä maininnan ansaitsee ihan kelpo luokkaa oleva Twin peaksin eka tuotankausi.

TheShining

06.01.05 klo 11:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehdoton helmi on nyt Ginga: Nagareboshi Gin boksi jonka sain eilen katsottua loppuun. Jo lapsuuden aikoina ihastuin jo niihin järkyttävästi leikattuihin versioihin, mutta juuri tämä leikkaamaton oli todella upea. En yhtään kadu vaikka hinta pistikin hampaita kiristelemään. 5/5.

06.01.05 klo 12:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheShining kirjoitti:

Hopeanuoli todellakin on jo pienestä pitäen ollut niitä suosikkiohjelmia jotka pysyivät aina hyvinä. Katselin myös tuon boxin viimekesänä ja leikkaamaton oli todella mahtava. Ostaisin varmasti itsekkin tuon boxin (Vaikken olekkaan mikään animen ystävä), mutta hinta on kyllä liian suuri, vaikka kyseessä on selvästi 5 tähden tavaraa, ja hintakaan tuskin on laskemassa, kun ollut tuon 80e jo suunnilleen vuodenajan yhtään laskematta.

lotr

06.01.05 klo 13:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehdottomasti helmejä ovat: Indiana Jones boxi, Kuninkaan paluu pidennetty, Diktaattori, Arabian Lawrence ja Kwai- joen silta.

conio

06.01.05 klo 17:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kai minun pienen kokoelmani helmeksi jää Tarantino Boksi, joka tosin on vanhempaa mallia eikä sisällä Kill Billejä.

edit: Tai sitten Talvisota / Tuntematon sotilas -boksi