DVD-kokoelmasi helmi

21.06.09 klo 23:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kai se on tämä Tappajahai 30th Anniversary Collectors Edition Box

Ja tietysti:

Godzilla Box (6-disc)

Mainittakoon vielä Rambo 6-disc tinbox ja Band of Brothers boxi.

HorrorFreak

07.08.09 klo 01:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä se on The Nightmare On Elm Street Collection, seitsemän dvd:n boksi.

Goredom

27.09.09 klo 19:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse olen kyllä ylpeä noista blood ceremonyn indie leffoistani jotka omistan. Ylpeyttä herättää myös mittava aasialaisen kauhun kokoelma.

Nanopoli

28.09.09 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Blade Runner 5 levyn keräilysetti. R2UK eli metalliboksi ja kaikkea kivaa :)

3 ekaa ramboa 6 levyn settinä ja siistissä tinaboksissa. Rambo 4 luonnollisesti 2-disci ja tinboksissa myös. Kuvaa en löytänyt tähän hätään

Tämä helmi lähinnä paketin vuoksi. Itse leffoihin ei ole ollut aikaa/mielenkiintoa syventyä tarkemmkin vielä.

amator

20.12.09 klo 22:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täydellinen David Lynch-kokoelma:
-Kokoillan elokuvar Eraserheadista INLAND EMPIREen, lyhärit ja tietenkin Twin Peaks Gold Box ja tyylikäs Blue Velvet Steelbox

Sekä muita tuontitekeleitä play.comista.

Rikama

21.12.09 klo 17:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Spaghetti Western collection!
Sis. Duck you sucker, For a few dollars more ja tietysti HP&R

Wayne 64

01.02.15 klo 10:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä kokoelman suurin helmi on 9-levyn Laurel & Hardy Exlusive collection. Upean näköinen boksi ja kaiken lisäksi se sisältää pienen kirjasen. Siinä taitaa olla kaikki Ohukaisen ja Paksukaisen kokoillan elokuvat. Hyvää viihdettä.

Pelimies

01.02.15 klo 14:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kokelmassani on ehkä vähän yli 100 leffaaa ja lisää on tulossa, muttta kokoelmani ehdoton helmi on Savage streets,koska olin halunnut nähdä sen siitä lähtien,kun kun näin mainoksen Episodi-lehdessä 5 vuotta sitten ja kyseisessä elokuvassa Linda Blair on 😍. Toinen mainitsemisen arvoinen helmi kokoelmastani on trilogy of the dead-boxi.