DVD-kokoelmasi helmi

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › DVD-kokoelmasi helmi

Mr. Pink

02.05.08 klo 20:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noh, ehdottomasti ainakin tänään saapunut Four Flies On Grey velvet, mitäs muita helmiä.. Quentin Tarantino box, ym ym.. Pitäisi tässä joskus ostella ainakin Mario Bava boksi, omistaakos kukaan tätä ja onkos omistamisen arvoinen boksi?

Lamourhaaja

21.05.08 klo 01:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei perkele, nyt katsoin leffahyllyä niin... EI, en omista minäkään tuota boksia! Ihme ja kumma. Onko täällä muita samanhenkisiä ihmisiä, jotka eivät omista kyseistä boksia, alammeko kirjevaihtoon?

KolmasMies

21.05.08 klo 01:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lamourhaaja kirjoitti:

Onko täällä muita samanhenkisiä ihmisiä, jotka eivät omista kyseistä boksia

Helvetti viekööt on! :)

AP

21.05.08 klo 03:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

mäkään en omista tota boksia!1!!!!
me ollaan samixii! niiq

Harmonica

21.05.08 klo 11:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

No voi harmi, nyt on minulta pääsy evätty mahdolliseen "emme omista Bava-boksia -klubiin" kun olen sen sattunut ostamaan. Auttasiko vielä jos myyn sen pois?

Vakavasti ottaen, boksi kannattaa varmaankin ostaa, vaikka en ole oikein pätevä elokuvia kommentoimaan kun olen vasta yhden niistä katsonut. Nythän on Deepdiscountissa [www.deepdiscount.com] Anchor Bay kaksi yhden hintaan -ale, joten naurettavan halvalla lähtisi molemmat boksit, jos ei kumpaakaan satu omistamaan. Ja jos omistaa toisen, muttei Jodorowsky-boksia, niin samanhintaisena senkin voisi laittaa kaveriksi.

Tumppimies

21.05.08 klo 14:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lamourhaaja kirjoitti:

Aletaan vaan.

KolmasMies

21.05.08 klo 16:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Harmonica kirjoitti:

Pentele, että myydään halvalla. Tosin olen muistaakseeni kuullut jotain, ettei Deepdiscount olisi luotettava. Uskaltaaks laittaa tilauksen tulemaan?

kim91

28.06.08 klo 11:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Commando

Allu

01.07.08 klo 19:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Stanley Kubrick Collection-Boxi.

AP

01.07.08 klo 19:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo kokoelmista löytyvä Jacques Tati -paketti on kyllä täydellinen kokonaisuus, joten ainakin se on yksi niistä helmistä.

oskari

09.07.08 klo 11:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se on se Kummisetä-boksi. Aivan loistavat extrat ja elokuvat todella hyviä elleivät jopa loistavia. (Myös Kummisetä III) Ja Simpsoneiden tuotantokaudet 1-9.

pasa

10.07.08 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Texas Chain Saw Massacre (Ultimate Metal Box Edition) ja Nosferatu (Ultimate Edition) ovat kyllä ehdottomia.

Thogo

05.08.08 klo 14:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

The Tarantino Collection- boxi ja sit City of God ja Blood in Blood out

07.08.08 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lady Vengeance (metalliboksissa)
Rambo (metalliboksissa)
The Quentin Tarantino Collection (se keltainen)
Touch of Tarantino (se punainen)
24 kaudet 1-4
Hulk (sellanen muoviboxi, jossa Hulkin nyrkki)
Event Horizon (muovinen SE-boksi)
Ultimate Matrix Collection figuurilla
Raging Bull Ultimate CE
Rocky Ultimate CE
Grease CE
Star Wreck CE
Stalingrad CE
Battle Royale CE
Sin City CE
Titanic Deluxe CE (4 levyä)
Tanssii susien kanssa Deluxe CE (4 levyä)
Terminator 2 Ultimate CE (4 levyä)
Gladiator Ultimate CE (4 levyä)
Peter Jackson Collection
Hitchcock Collection
Saving Private Ryan SCE (sisältää leffan CE:n ja kaksi sotadokkaria joita Hanksi juontaa)
Jurassic Park Ultimate CE
Cube Trilogy Box
Robocop Trilogy

Siinä ainaskin osa.

Tarantino

07.08.08 klo 23:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Helmiksi nousevat pian kaikki Takashi Miiken elokuvat ja Argenton giallot. Nykyinen helmi lienee Texas chainsaw massacren metallikuorinen leikkaamaton julkaisu.

LadyDedlock

11.08.08 klo 22:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tiedä onko kokoelmassani varsinaisesti mitään elokuvaa joka häikäisisi muut loistollaan mutta olen varsin ylpeä Kate Winslet elokuvien kokoelmastani. Varsinkin kun kaikki löytyi koto suomesta ja varsin halpaan hintaan juuri ne joita metsästelin pidemmän aikaa. Heavenly creatures ja Jude 5e sekä Hideous kinky 10e :)

Tappo

05.09.08 klo 20:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä se on tuo Superman Ultimate Collectors 13 levyn boxi, vaikken mikään ihme teris fani olekkaan.