Keräättekö erityisesti jonkun näyttelijän/ohjaajan leffoja?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Keräättekö erityisesti jonkun näyttelijän/ohjaajan leffoja?

08.07.05 klo 18:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsellä on tällä hetkellä 20 Woody Allenin leffaa sekä dokumentti miehestä.

Jope Pitkäviha

08.07.05 klo 22:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kerään Clint Eastwoodin, Sergio Leonen (vain Taistelu Rhodoksesta hankkimatta) ja Stanley Kubrickin leffoja.

mud

11.07.05 klo 02:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

näyttelijöistä nyt tom cruisea ja milla jovovichia (ah, kauneutta) tulee keräiltyä.

Sharpshooter

28.07.05 klo 19:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kerään George Romeron leffoja. Ihailen muutenkin hänen töitään ja erityisesti Dawn Of The Deadia. Äijältä ei taitoja puutu.

Tolppanen

08.08.05 klo 00:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

En yleensä osta elokuvia etukannen nimien mukaan, vaan laadun mukaan. Aika tasapuolisesti leffat jakautuu.

Siperia Jones

08.08.05 klo 12:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

No Chan-Wook Parkin Joint Security Arean ostamisen jälkeen tunsin pakottavaa tarvetta tilata Oldboyn ja Sympathy For Mr. Vengeancen. Nyt vaan Parkin uusinta tuotosta DVD:lle odottaessa.

Ale

08.08.05 klo 13:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei sinänsä kenenkään näyttelijän tai ohjaajan sarja, mutta Friday the 13th-leffat ovat jo yhdeksättä osaa vailla kasassa. Näitä on mukavaa keräillä ja teinislashereita ylipäätään.

ji

08.08.05 klo 14:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä Al Pacinon leffoja on: 16 ja De Niron 14.

Jope Pitkäviha

08.08.05 klo 14:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scorsesen, DeNiron, Tarantinon, Hitsikokin, Pacinon, Deppin, Jack Nicholsonin...

08.08.05 klo 14:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lynchiltä huomasin että löytyy kaikki muut paitsi Villi sydän.

Puhelinpervo

20.10.05 klo 21:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kerään Rufus Sewellin elokuvia

Tulikettu

21.10.05 klo 11:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Takashi Miiken elokuvat ovat nyt etusijalla. Gozu ja Fudoh pitäisi ainakin ostaa tässä lähiaikoina.

22.10.05 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tarantinon leffoja keräilen omistan jo Pulp Fiction ja Jackie brownin.
Mun eka viesti. :o

minna

23.10.05 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Al Pacino ja Sylvester Stallone ovat sellaisia näyttelijöitä, joiden leffoista haluaisin omistaa useimmat. Pacinolla on oikeastaan vain yksi elokuva, jota en kuuna päivänä tule ostamaan: Minä päivänä tahansa. En ole koskaan pystynyt katsomaan sitä edes loppuun.

04.11.05 klo 15:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Clint Eastwoodin täl hetkel ei kyl oo viel yhtään, mutta eiköhän niitä sitten joskus ilmesty mun hyllyy.. :lol:

Nosoki

04.11.05 klo 15:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kun näistä Euroopassa julkaistuista Chow Yun Fatin elokuvista alkaa olla suurin osa nähtynä (paitsi tietysti A Better Tomorrow.. joo kyllä häpeän itseäni), niin en hänen leffojaan yritä enää hamstrata niin kuin ennen.

Kokoelmani uusin keräilyn kohde taitaapi sitten olla Akira Kurosawan ja Toshiro Mifunen leffat. Mieluiten heidän yhteistyönään, mutta jos elokuvan teossa on jompi kumpi ollut mukana, niin uskoisin, että joskus se tulee hyllyyn päätymään.

Yritän tässä juuri kahmia nurkista rahaa kolmanteen Kurosawaboksiin.

04.11.05 klo 18:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos Bart The Bearin ja Lance Henriksenin leffoja alkaisi keräillä. Bartin kaikki leffat ovat aika laadukkaita, mutta Lancen filmografiasta löytyy aika paljon sontaakin. Jossain vaiheessa pitää kyllä aloittaa näiden keräily :) . Olihan Bart maailman kovin karhu ja Lance on maailman kovin jätkä 8) .

Tällä hetkellä ei löydy Bartilta muita kuin Karhu ja Reunalla. Lancelta löytyy Millenniumin kaksi ekaa tuotantokautta sekä The Right Stuff. No, kokeilen näitä kasvattaa.

Seba91

28.12.05 klo 20:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

No kaipa AL Pacinon leffoja tulee "vahingossa" tohon hyllyyn...
Heat
Godfatherit
Donnie Brasco
Scarface

Ja Clint Eastwoodin leffojakin pitää hankkia nyt vain
Hyvät pahat ja rumat

28.12.05 klo 20:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

KYllä mullakin näköjään tupsahtelee noita Al Pacinon leffoja ihan tyhjästä. :roll:

28.12.05 klo 23:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Aina vaan ja uudestaan" - kuten karvainen kreikkalainen lauloi Kummelissakin jo aikoinaan - keräilen Woody Allenin elokuvia.Tämänhetkinen saldo 27kpl, joista valitettavasti vasta 11kpl löytyy DVD-muodossa.Jälkimmäinen luku kasvakoon rivakammin kuin.. [tähän joku hyvä juttu].