Keräättekö erityisesti jonkun näyttelijän/ohjaajan leffoja?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Keräättekö erityisesti jonkun näyttelijän/ohjaajan leffoja?

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä

01.02.04 klo 10:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ohjaajat:
Stanley Kubrick
Martin Scorsese
John Woo
David Lynch
Quentin Tarantino
Sergio Leone

Näyttelijät:
Robert De Niro
Jack Nicholson
Steve McQueen
Al Pacino
Charles Bronson
Marlon Brando

nuo lähinnä tulee mieleen...

Orvo
Käyttäjä
52 viestiä

06.02.04 klo 17:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

En niinkään kerää leffoja näytteliöiden mukaan vaan lähinnä kategorian.
Western, historia, myytit, fantasia jonkun verran kauhu. Kyllä on joitakin saman näyttelijän elokuvia kertynyt.

Kuten esim:

Johnny Depp
Mel Gibson
Clint Eastwood (joka nyt on varmaan ymmärrettävää)

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

06.02.04 klo 17:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näyttelijöistä löytyy joitain joiden leffoja on hyllyssä enemmän kuin toisten, mutta en voi sanoa varsinaisesti kerääväni muita kuin Clint Eastwoodin pätkiä. Ohjaajista... no en oikeastaan kenenkään. Kuitenkin, kaikki Leonet on hankintalistalla, kunhan niitä vaan saadaan DVD:lle, ja Hitchcockkeja myös. Kerään ihan vaan elokuvia, en sen kummemmin tiettyjä elokuvia.

Hanuman
Käyttäjä
27 viestiä

25.02.04 klo 19:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näytteliöistä:

Steve Buscemi
Johnny Depp
Reese Witherspoon
Jessica Alba

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä

25.02.04 klo 21:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

David Lynchit ajattelin kaikki kerätä kasaan.
Twin Peaksin molemmat tuotantokaudet olisi mahtavaa saada boksina,myöskin Blue Velvet ja Eraserhead.

pera p06
Käyttäjä
448 viestiä

26.02.04 klo 20:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

katsoin tänään kehdosta hautaan. oli ihan hyvä jet li leffa etenkin tappelukohtaukset. odotan kuitenkin että tulee alennukseen.

tässä nais näyttelijä jonka elokuvat tulee katsottua ja ostettua.

eliza dushku

pera p06
Käyttäjä
448 viestiä

12.03.04 klo 15:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

ei damme ollutkaan eläkkeellä :D. mainoksen perusteella in hell vaikutti hyvältä elokuvalta jopa tosi hyvältä 8). se olikin vankila draama jossa oli jonkin verran toimintaa :cry:. oli se kuitenkin tuhat kertaa parenpi kuin legioonalainen :).

hitchhiker
Käyttäjä
52 viestiä

20.04.04 klo 23:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pääosin Jack Nicholsonin lättyjä on tullut kerättyä. Yksi probleema siin on
vaan se et niitä on vaan niin perskuleesti. :cry:

Nyt oonkin funtsinut et taitaa tääkin juttu jäädä puolitiehen, koska vaikka
äijällä on hyviä filkkoja, niin on sillekin kertynyt sitä roskaa aikas paljon.
Eikä niihin viittis turhaan sijoittaa. Kahtotaan nyt...

Ohjaajista yritän haalia Tarantinon ja Scorsesen tuotoksia. Vaikka
Tarantinolla nyt ei vielä niin montaa ohjaustyötä ole.

Ai niin meinaspa unohtua, vankilaleffat on myös kiikarissa.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

02.05.04 klo 23:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olisiko kenelläkään tietoa onko Al Pacinon Carlito's Way dvd (fin subs) missään nettikaupassa myytävänä, suomalaisessa tai eurooppalaisessa (luotettava nettikauppa, ei mitään luottokortti shittiä...vaan samanlainen kuin esim. cdon.com). Kuulemma sitä on joskus ollut Anttilassa myynnissä suht halvalla...perkele sentään kun ei ole missään näkynyt...haluan sen.

TheShining
Käyttäjä
1309 viestiä

05.05.04 klo 17:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keräilen eniten Kubrickin leffoja.
Keräilen myös näyttelijöiden Jack Nicholsonin ja Christopher Leen leffoja,
sekä Bruce Campbelin leffoja vielä kun kerkeää :)

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

05.05.04 klo 20:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt olen alkanut keräilemään legendaaristen Shaw Brothersien tuotantoja. Suosittelen lämpimästi tutustumaan Run Run Shaw ja Runme Shaw tuotantoihin, ette tule pettymään!

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

08.06.04 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä minulla on (dvd) 10 leffaa missä on De Niro. Ja lisää on tulossa + Pacinon pätkiäkin yritän keräillä, mutta se heebo ei ole kuitenkaan läheskään yhtäpaljon leffoja vääntänyt.
12 De Niron ja 8 Pacinon leffaa tällä hetkellä. Myös Bruce Willis elokuva on alkanut kerääntymään, tälä hetkellä 4.

TheShining
Käyttäjä
1309 viestiä

09.06.04 klo 14:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt olen ruvennut keräilemäöän myös legendaarisen brittinäyttelijän Rowan Atkinsonin sarjoja, ja jotain leffoja.

masahiiri

10.06.04 klo 19:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

TheShining kirjoitti:

Nyt olen ruvennut keräilemäöän myös legendaarisen brittinäyttelijän Rowan Atkinsonin sarjoja, ja jotain leffoja.

Mr. Beanit pitää kyllä kerätä :lol:

TheShining
Käyttäjä
1309 viestiä

10.06.04 klo 21:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

masahiiri kirjoitti:
TheShining kirjoitti:

Mr. Beanit pitää kyllä kerätä :lol:

Ne on kerätty jo kaikki DVD-versioina.
Myös Musta Kyy boxikin on jo hankittu.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

29.10.04 klo 22:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tarantinon leffat on kaikki DVD:llä paitsi Kill Bill.vol 2. Woody Allenin leffoja on muutamia, ja niitä olen ajatellut ruveta hankkimaan hyllyjen täytteeksi, sen verran kovaa kamaa ovat näkemäni elokuvat olleet. Jim Jarmuschin leffat olis tarkotus saada.

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä

29.10.04 klo 22:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Seagalin ja Van Dammen leffoja olen tässä viime aikoina keräillyt. Pääasiassa klassikoita, kun ei nuo uudet roskat jaksa innostaa.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

29.10.04 klo 22:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Seagalin ja Van Dammen leffoja olen tässä viime aikoina keräillyt. Pääasiassa klassikoita, kun ei nuo uudet roskat jaksa innostaa.

Onkos poika nähnyt Dammelta Cyborg-nimistä elokuvaa?

Steambull
Käyttäjä
1039 viestiä

30.10.04 klo 00:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cyborg on kyllä minulta ainakin jäänyt näkemättä.

Tässä kuussa olen ostanut 7 Francis Ford Coppolan elokuvaa. Taso heilahtelee aika lailla, siksi en uskaltanut ostaa enää kahdeksatta, Rumble Fishiä. Apocalypse Now pitäisi kyllä saada ja katsastaa.

Lutkus
Käyttäjä
372 viestiä

30.10.04 klo 00:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Steambull kirjoitti:

Taso heilahtelee aika lailla, siksi en uskaltanut ostaa enää kahdeksatta, Rumble Fishiä

En tiedä mitä mieltä Rumble Fishistä yleisesti ollaan, mutta oudoksi leffaksi se on yllättävän iskevä tapaus. Rourken ja Hopperin roolit ovat mainioita ja leffa kyllä nappasi mukaansa alun lievästä kankeudesta huolimatta. Mukavan erilainen ja piristävä leffa. Ainoan miinuksen lyön Matt Dillonille, karmea näyttelijä.

Jotain aiheeseen liittyvääkin. Yleensä en pahemmin pyri keräilemään tiettyjen näyttelijöiden tai ohjaajien leffoja, mutta kyllä joiltakin nimiltä leffoja varsin paljon löytyy. Tietty ostopäätöksiin vaikuttavat näyttelijät joskus, esimerkkinä taannoinen hankinta Rumble Fish. Rourkesta pidän ja osittain hänen takiaan leffa kaupan hyllyltä lähti, eikä yhtään turhaan.

Keskustelut