Keräättekö erityisesti jonkun näyttelijän/ohjaajan leffoja?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Keräättekö erityisesti jonkun näyttelijän/ohjaajan leffoja?

08.03.13 klo 11:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse en niinkään erityisemmän ihmeellisesti keräilestele, mutta pientä yhteenvetoa voin esittää eri ohjaajien lukumäärien suhteen.

David Lynch (8)
David Fincher (5)
Sergio Leone (5)
Werner Herzog (6)

Enimmäkseen kerään yksittäisiä hyviä elokuvia.

08.04.13 klo 21:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eniten saman ohjaajan elokuvia hyllystäni löytyy Woody Allenilta. Nähnyt olen kaikki miehen ohjaustyöt ja hyllystä löytyy niistä tällä hetkellä 33 kpl. Muita ohjaajia joiden elokuvat pyrin aina hankkimaan jossain vaiheessa omaan tahtiini ovat mm. James Cameron, Christopher Nolan, David Lynch, Stanley Kubrick ja Hayao Miyazaki.

VJL

12.04.13 klo 20:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tarantinolta löytyvät kaikki Reservoir Dogsista Kunniattomiin paskiaisiin ja Djangokin on ennakkoon tilattuna. Kubrickilta löytyy hyllystä kuusi leffaa (enemmänkin toki nähtynä), Godardia myös kuusi, Tarkovskilta kaikki paitsi Nostalgia. Bressonilta kaksi elokuvaa ja lisää tarkoitus hankkia. Spielbergin leffoja ainakin viisi kappaletta.

Peter Jacksonin leffoja on kaiken kaikkiaan seitsemän (Sormusten herrojen lisäksi se Braindeadin jne. sisältävä boksi), Herzogia kaksi boksia (yht. seitsemän leffaa), Bessonilta seitsemän leffan boksi sekä Fassbinderin leffojen kokoelma, jossa kuusi elokuvaa plus dokumentti ja lyhäreitä.

VHS:inä löytyy Ere Kokkosen tuotantoa Uunojen ja muun uunoilun merkeissä jonkin verran.

wednesday

13.04.13 klo 12:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lähtökohtaisesti en keräile elokuvia näyttelijöiden/ohjaajien perusteella, mutta toisinaan tykästyn jonkun työjälkeen niin että nimi jää mieleeni mielenkiintoa herättävänä. Joskus käy niinkin että huomaan omistavani lähes kaikki ohjaajan x elokuvat. Silloin saattaa käydä niin että haluan omistaa ne kaikki, saadakseni "täydellisen sarjan". Toki moisessa on huonotkin puolensa, sillä monilla hyvilläkin ohjaajilla on usein tuotannossaan B-luokan välitöitä.

schwartzy

13.04.13 klo 18:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

pääasiassa kerään schwarzeneggerin elokuvia ja onhan nuita muitakin esim owen wilson ja johnny deppin elokuvia pari. ja olen suuri stargate ystävä todella suuri...
Arnold schwarzenegger 20 elokuvaa.
Stargate sg1 koko tuotanto myös elokuvat

13.04.13 klo 18:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Woody Allenin elokuvia on siis selkeästi eniten mutta tämän lisäksi muita ohjaajia joiden elokuvia löytyy useampia hyllystäni ovat mm.

David Lynch - 12
Kevin Smith - 8
Brian De Palma - 8

Hohtava5

19.05.13 klo 13:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

En kerää erityisesti kenenkään ohjaajan rainoja, mutta kerään Samuel L. Jackosinin elokuvia, joita omistan kohta jo sata. Kerään myös Jack Nicholsonin elokuvia.

19.05.13 klo 13:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omistan 34 dvd:tä kautta blu-reitä joiden pää-tai sivuosassa on Steven Seagal. Kolmea niistä löytyy kahden levyn verran. Lisäksi levyhyllyssä on miehen toinen albumi Mojo Priest.
Minäkö muka fani?

Thespirit

15.07.13 klo 23:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

16.07.13 klo 10:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Stephen Kingin novelleihin ja kirjoihin perustuvia elokuvia on tullut kerättyä, sitten myös tämmöisiä kuin:

Quentin Tarantino
David Fincher
John Carpenter
Robert Rodriguez
Dario Argentot olis tarkoitus myös kerätä.

näyttelijöistä:

Arnold Schwarzenegger
Al Pacino

Melko sekalaisestihan elokuvia tulee ostettua mutta näiden herrojen elokuvat kyllä tarttuu lähes poikkeuksetta mukaan. :)

Beer Master

03.03.14 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ridley Scottin elokuvia on jokunen hyllyssä: Alienin ja Blade Runnerin lisäksi löytyy miehen koko 2000-luvun tuotanto. Tosin The Counselorin jätän suosiolla väliin, sen verran huonoja arvosteluja saanut. Tänä vuonna ilmestyvä Exodus tulee melko varmasti hankittua myös.

Plaine6264

04.08.15 klo 15:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

tässäpä muutama nimi, jotka mua kiinostaa ja joita ehkä aion kerätä kokoelmiini.
näyttelijät.
samuel l jackson.