Mistä ostatte lätyt?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mistä ostatte lätyt?

Leeloo

11.01.06 klo 13:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eniten on tullut ostettua varmaan Anttilasta, cdonista ja playsta. Play on mun rakas :lol: ja Anttilaan jää aina jumittaa liiankin pitkäks aikaa.

11.01.06 klo 13:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leeloo kirjoitti:

Play on mun rakas :lol:

Play on kyllä loistava. Sieltä tulee tilattua, jos ei halua maksaa Filmifriikin über kalliita hintoja.

11.01.06 klo 13:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Enimmäkseen tulee kannatettua vanhaa työnantajaa, eli Free Record Shoppia. Sieltä saa kyllä kohtuu edulliseen hintaan hyviäkin leffoja. Muuten ostan satunnaisesti, jos jostain löytyy edullisesti.

11.01.06 klo 14:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

OutlawPuppet kirjoitti:

Scarface

11.01.06 klo 15:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Luxi kirjoitti:
OutlawPuppet kirjoitti:

Siellä on vaan törkeän huono valikoima.

Elokuva valikoima aika huono, mutta CD:t ja musa DVD:t löytyy hyvin.

11.01.06 klo 15:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scarface kirjoitti:

Siellä on vaan törkeän huono valikoima.

Elokuva valikoima aika huono, mutta CD:t ja musa DVD:t löytyy hyvin.

On se CD valikoimakin ihan luokattoman huono.

11.01.06 klo 15:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Totta tuo. Toista oli sillon ku alotin firmassa, valikoima (varsinkin cd puolella) oli varmaan Suomen laajin. Mutta eipä oo enää, tuntuu hieman painottuvan liikaa kamppanjatuotteisiin. Mutta ne mitä sieltä ei löydy, ne voi hankkia vaikka sitten jostain nettikaupasta. Mutta muutenkin suurin osa ostoksista on alennuslevyjä, joten siinä mielessä Free on ihan bueno paikka.

pasa

15.02.06 klo 19:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttilan Top tenistä ja Videodivari.fi:stä on tullut melkein koko kokoelma tullut hankittua. Anttilassa on hyvä valikoima, Videodivarissa vielä parempi. Lisäksi Videodivarin toimituskulut ovat tosi alhaiset (ennen 50 snt, nykyään 65 snt)! :D

yartsa

19.02.06 klo 19:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vakkaripaikkoja viimeisten kolmen - neljän vuoden aikana:
- Yesasia.com R2J ja R3HK lätyt.
- DVDFromkorea.com R3K lätyt.
- Play.com R2UK:t.
- Playusa.com R1:t.
- Caiman_usa tai joku muu Amazon.co.uk:n kauppiaspaikan myyjä R1 lätyt.

Ascaris

21.02.06 klo 23:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täytyy kyllä todeta, että netanttilan palvelu on nykyään niin perseestä, että pinna meinaa palaa joka kerta. Muistan ne ajat, jolloin sait tilaamasi leffat heti seuraavaksi päiväksi, nyt olen odottanut pari päivää tämä teksti kahviseuranani:

NetAnttila on vastaanottanut tilauksen.

Whup-fucking-whippee. Luulisi, että etukäteen maksaneet asiakkaat saisivat pikkuisen parempaa palvelua.

mokoma

24.02.06 klo 16:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

¨Kaikkialta maailmaa nykyään ostelen, jopa Suomen keskipisteeltä
eli Kärsämäeltä.

Play.com

mokoma

01.05.06 klo 13:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttila
Video- ja DVD-divarit eri paikkakunnilla (mm. Pori ja Turku)
Pieni Leffakauppa (Turku)
Free Record Shop
yms.

The Wolf

08.07.06 klo 23:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Enimmäkseen Anttilasta ja Porin Videodivarista tulee osteltua, mutta myös Gigantista lähtee usein joku lätty mukaan. Pari kertaa olen Discshopista tilannut. Joka kerta kun olen reissussa, olisi tarkoitus joitain lättyjä hankkia. Tampereen ja Turun divareissa olisi tarkoitus vielä joskus käydä. Espanjastakin oli pakko pari leffaa ottaa mukaan, kun kumpaakaan ei Suomesta saa.

Mr. Pink

09.07.06 klo 15:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttilasta useimmiten tulee ne lätyt ostettua, FRS:sta tulee myös niitä ostettua.

10.07.06 klo 07:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä Free Record Shopin muutettua kamppanjoitaan huomattavasti huonompaan suuntaa, on ostokset painottunut enemmän Anttilaan ja Giganttiin. Nettikauppoja en ole vielä alkanut koluamaan, mutta eiköhän nekin tule piakkoin tutuksi.

Mr. MovieMan

27.07.06 klo 08:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

edit.

Tolppanen

27.07.06 klo 12:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nykyään Anttila on suosituin kohde jos tavarataloja pelkästään mietitään. Toki myös Prismat, City Marketit, Gigantit jne. ovat päteviä ostopaikkoja jos hyvää kamaa sattuu löytymään. Jouluna löysin Jumbosta Free Record Shopin ja tarkoitus on mennä taas sinne ensi jouluna. Hyvä kauppa.

Tilaamalla tulee suosittua oikeastaan Discshopia, Filmifriikkiä, CDON.COM:ia, Anttilaa ja Free Record Shopia. Kaikista olen jotain tilannut ja lisää tulen vielä tilaamaan. Etenkin Discshopista ja Filmifriikistä.

Jackie

30.07.06 klo 21:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nettikaupoista käytän Anttilaa ja tarkoitus olisi kokeilla cdon.com,dvdnet.com

Tosi elämässä niin lähinnä ruokakaupoista,kirpputoreilta ( S-Market jne.. )