Mistä ostatte lätyt?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mistä ostatte lätyt?

tatska

03.06.05 klo 11:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Reilusti eniten ostelen Huudosta, hinta ja valikoima motivoimassa. Seuraavana tulee lähidivari, jossa valikoimassa on kiitettävästi muutakin kuin ihan mainstreamea, eli antaa hyvät mahdollisuudet tutustua aivan vieraisiin lättyihin, mitä ei Huudosta osaisi edes ettiä. Listan kolmanneksi menee SLN:n ainoa levykauppa, joka tarjoaa pienessä valikoimassaan jo tiedossani olevaa kermaa, mutta joka kuitenkin hyllystä uupuu. Hyvin pitkälle edetään näillä kolmella, mutta joskus tulee ostettua lahjakorteilla Sokkariltakin niitä kybän leimaan tippuneita Hollywood-viihdelehvoja.

Niin joo, Anttilaa meillä ei ole, eli aina Lahden reissulla sukuloinnin yhteydessä tarttuu sen alesarjoista helposti messiin puolen tusinaa pläjäystä. Tämä on kuitenkin harvinaista herkkua.

Mara

03.06.05 klo 11:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Free record shopista ostan ensimmäisenä, siellä on se loistavan nerokas 2 DVD 20€ ja 3 DVD 25€ kampanja! Ja sitten Anttilasta on toinen paikka mistä ostan.CDON.comista tilaan myös DVD lättyjä. Mua ei häiritse ruotisinkieliset kannet. Nyt varasin Oopperan kummituksen 3 DVD:n tanskalaisilla kansilla, mutta pääehtona on, että löytyy suomenkielinen tekstitys!
Mutta kyllä poikkeuksiakin löytyyy mm. Stokkalta, Sokokselta, Citymarket jne...

mokoma

16.06.05 klo 14:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kannattaa ainakin käydä turun alueen divareissa edes katsomassa.
Olen tehnyt montakin löytöä (ainakin siitä dvd-divarista joka sijaitsee lähellä turun linja-auto asemaa, partio varusteen vastapäisellä kadulla).

Grass

16.06.05 klo 14:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yleisimmin CDON.COM:sta tai Anttilasta. Muita kauppoja en viitsi mainita koska niitä on niin paljon ja niistä tulee kuitenkin kohtuu harvoin ostettua.

-Tinke-

17.06.05 klo 12:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttilasta ja Playsta tulee enimmäksene ostettua. Ja satunnaisia paikkoja on monia joita ei jaksa mainita.
CDON en yleensä tykkää tilata kun ärsyttää ne ruotsalaiset kannet. Mutta onneksi siellä on joskus myynnissä myös muita versioita.

Scatter

20.06.05 klo 21:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

www.videodivari.fi useimmiten. Tod. hyvä paikka. Tilaamani Simpsonien 1. kauden boksi meni hajalle 3 viikon jälkeen, pistin palautetta ja sanoivat, että voivat antaa tililleni 5€ hyvitystä tai vaihtaa samanlaiseen tai aussiboksiin :D

Laulunlapsi

21.06.05 klo 01:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

cdon.com,filmifriikki,Huuto.net ja Anttila.Nuo ovat niitä yleisimpiä käyttämiäni paikkoja.

Jope Pitkäviha

21.06.05 klo 22:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttila on paras. (Kun tosta parin kilsan päästä löytyy yks puoti :wink: .) Ostan myös Filmifriikistä, Free Record Shopista, Prismasta ja Gigantista.

Supervisor

26.06.05 klo 09:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Käytän nettikauppoja(mm.DVDpure ja netanttila),huuto.net,Anttilaa ja tuota kauppakeskuksien kauppakeskusta Myllyä(Siellä Prisma,Viihdepysäkki ja Free Record Shop).

Scatter

26.06.05 klo 12:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Teinpä pienen listan postikuluista eri liikkeissä:

Videodivari: Maksu tilille/Postiennakko DVD = 0,5 € - 6,8€

Filmifriikki: 1-4 levyä 2,50 €, 5 tai enemmän 7,50 €, Tuplalevyt, erikoispakkaukset ja boxit saattavat nostaa postikulut 7,50 Euroon

Banana Express: Toimituskulut (sisältää pakkaus-, käsittely, postiennakko- ja postikulut) ovat 5,90 pakettia kohden.

DVDpure: Postiennakko - DVD-elokuvat 6 €, Verkkomaksut - 3,50 €, eLasku - 3,50 €

Free Record Shop: Alle 50€ ostokset allaolevan taulukon mukaan

0-249g - 2,50€
250-499g - 4,50€
500-999g - 5,50€
1000-1999g - 7,50€
2000-3000g - 9,00€

Yli 50€ ostokset ilman toimituskuluja

Ensi-ilta.com: Kirjelähetys (dvd-elokuvat sekä pelit) 1,00 €

Lisätkää & korjatkaa listaa.

Supervisor

26.06.05 klo 14:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä hieman lisäystä äskeiseen:

CDON Postituskulut ovat 2.95 euroa tilausta kohden riippumatta lähetettävien tuotteiden määrästä.

NetAnttila Toimituskulut postitoimipaikkaan ovat 4.99 euroa/ tilaus. Perimme lisätoimituskulun (2.50 e) postiennakolla toimitetuista tuotteista.

Postilaatikkotoimituksissa toimituskulut ovat 2.49 euroa/tilaus.

Postin kotiinkannon hinta on 3.50 euroa/ tilaus normaalin toimituskulun lisäksi.

Casablanca Ennakkomaksulla toimitamme kaikki tuotteet ILMAN TOIMITUSKULUJA.

Postiennakolla toimituskulut ovat 9,00 euroa tilausta kohden.

Tiedot otettu suoraan kyseisten kauppojen sivustolta.

Calewi

26.06.05 klo 20:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gigantista tai Anttilasta yleensä ostan leffoja.

08.08.05 klo 00:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sieltä ostan, missä satun jonkun hyvän löytämään. Yleensä juuri jostain tavarataloista. Lähialueen Anttilat, Prismat, Cittarit, Gigantit ja muut. Eritysesti kyllä Anttilan alelaareja seuraan aktiivisesti. Monesti tulee myös ale-leffoja ostettua. Kyllä sieltäkin ihan laatuelokuvia löytää, kunhan vaan jaksaa etsiä ja paneutua. Minulla on siitä kokemusta. :wink:

jEsse

08.11.05 klo 23:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttila on paras.

Samaa mieltä. :wink: Ite oon ostanut noin. 85% lätyistä anttilasta. 8)

mud

11.11.05 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja minäkin samaa mieltä.

12.11.05 klo 00:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

mud kirjoitti:

Ja minäkin samaa mieltä.

Joo, Anttilan alelaareihin jää aina notkumaan. Ja Net Anttila on paras tilauspalvelu. Halvat toimituskulutkin.

Seba91

28.12.05 klo 19:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Cdon:ista tilailen. Ja kun käyn tuolla Ivalossa joka on pienehkö kylä niin tulee katsottua kaupoissa dvd "valikoimaa" joka on onneton..

28.12.05 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Seba91 kirjoitti:

Cdon:ista tilailen.

Mikä siinä muuten on takana, kun CDOn:ista tilaa, niin pitää antaa oma sotu-tunnus? Tuohan jo laissakin lukee, ettei sitä ole pakko antaa ettei sitä ole pakko asiakkaalta vaatia, eikä sitä ole pakko antaa. Sitä paitsi, alle 18-vuotiaaltahan ei tilaaminen sieltä luonnistu, niin pitkin hampain se äitikin antoi tuon omansa, kun tuo muutenkin vaikuttaa niin epäilyttävältä. No, on sieltä ainakin paketit tulleet ajallaan, tosin jotkuthan täällä ovat valittaneet, etteivät tule. Vähän kaksipiippuinen homma: todella laajat ja hyvät valikoimat, mutta tuo sotu ja ne tilausongelmat... :?

Seba91

28.12.05 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

No äidin nimellä tilailen.. Joskus on paketti viipynyt 1kk kun leffat oli loppu..

Squiddy

11.01.06 klo 12:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suurin osa leffoista tulee hankittua NETAnttilasta ja FreeRecordShopista...