Mistä ostatte lätyt?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mistä ostatte lätyt?

Viisas

08.11.04 klo 10:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Selailin tuota Plazan listaan, näistä on tullut ostettua:

Anttila, Pori & Tampere - Täällä kaupungin ainoa, josta jotain hyvää voi löytää kohtuuhintaan. Samaa näytti Tampereellakin olleen.

Sokos - Ylihinnoiteltu ja huonovalikoimainen.

NetAnttila - Miltei samat kuin Anttilassa, mutta postimaksujen kanssa.

Veljekset Keskinen - Parhaita fyysisiä kauppoja, josta olen ostanut. Fight Club lähti 7 eurolla, ja muitakin hyviä halpaan hintaan.

Play.com - Täältä ostelen lähinnä klassikoita ja harvinaisuuksia. Suomitekstein tietysti.

Dddhouse.com - Halvat hinnat, mutta postin kanssa jouduin häsläämään aika kauan, joten täältä en jaksa usein tilata.

Leffat.com - Yllättävänkin hyvä kauppa, mutta postimaksuista en pidä. Suht halvat hinnat.

Gigantti, Tampere - Huonompi valikoima kuin Anttilassa. Voittaa nipin napin Sokoksen.

Free Record Shop Joskus löytyy ostamisen arvoista. Hinnat yleensä vähän normaalia korkeammat.

R-Kioski - :D

Ja sitten olen ostanut pekingiläisestä liikkeestä, Jaqqelta, Populationilta ja Filmeriltä + lahjaksi saatuja lättyjä jostain.

Juki-83

Anttila: 3kpl
Leffatykki: 1kpl

Siperia Jones

20.02.05 klo 11:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffat ostan milloin mistäkin. dvdnet.fi:stä on tullut tilailtua, mutta yleensä "isommista kaupoista (CItymarket, Prisma, Anttila ym.) on tullut tehtyä löytöjä. Giganttista en ole hakenut kuin Star Wars boxini ja jopa huoltoasemalta bongasin aikanaan JFK:n 2 levyn painoksen 10e:llä. Ainniin ja R-kioskiltakin on tullut joskus jotain osteltua. Minu ostopaikkani ovat siis melko kirjavia, mutta olen tässä pikkuhiljaa yrittänyt siirtyä enemmänki nettikauppoihin, varsinkin play.com houkuttelisi, jos se Visa nyt vaan ensin löytyisi.

Jämä

20.02.05 klo 13:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

DVDnetistä ja netAnttilasta olen nyt tilannut.

Kahis

21.02.05 klo 18:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eiköhän se tua Anttila ole. NetAnttilaa en ole vielä kokeillut. Hyviä, ja halpoja, leffoja näytti olevan.

Citymarket ja Euromarket tarjoavat myös hyviä tarjouksia siinä ruokaostosten ohessa.

CDONissa ärsyttää lähinnä ruotsinkieliset kannet. Levyjä sieltä vain tulee.

Misaele
2016 viestiä

23.02.05 klo 22:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Teen joskus lättyjä itsekin, mutta yleensä saan niiltä kilteiltä sukulaismummoilta ilmaiseksi. Muurinpohjasellaiset ovat parhaita.

DELETED

24.02.05 klo 20:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

h0x0r

03.03.05 klo 21:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Tästedes täytyy turvautua Elokuva-aitan tarjontaan.

Viimeksi kun kävin Elokuva-aitassa, niin dvd-valikoimat olivat erittäin pienet ja hinnat aivan pilvissä. Hintaa käytetylle Fight Clubille oltiin pistetty 15€ kun Anttilassa sama lätty lähti hintaan 8.95€ uutena. VHS-valikoima on laaja ja hinnatkin ovat kohdillaan.

Mutta nyt siihen oikeaan asiaan. Onko Casablanca kuinka hyvä ja luotettava kauppa? Millaiset toimitusajat?

Misaele
2016 viestiä

04.03.05 klo 10:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

h0x0r kirjoitti:

Parin leffan verran on kokemusta kyseisestä kaupasta, ja kaikki on toiminut hyvin. N. kolmen päivän toimitusaika, ei toimituskuluja, tavara kunnossa ja mikä tärkeintä: kohtuu-edulliset hinnat. Maksunhan voi suorittaa periaatteella, että rahat tilille - leffat postiin (mikä on mielestäni molemmin puolin toimiva metodi).

Kyllä tuo anttilan alelaari on ihan ykkönen, kun hintoja aletaan vertailemaan. Tuossa taannoin ostelin Ingmar Bergmanin lättyjä hintaan 2,95 ja niiden todellinen arvohan on käytettynäkin n. 10 euroa enemmän! (vrt. huuto.net)

Silenza

05.03.05 klo 17:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

DVDSoon.com [www.dvdsoon.com] (kantapaikka kun tuli hommattua iCard)
KoreanDVDs.com [www.koreandvds.com]
DVDHeaven.com [www.dvdheaven.com]
CD-Wow.com [www.cd-wow.com]
DVDPacific.com [www.dvdpacific.com]
Layoyo.com [www.layoyo.com]

Low Rider

14.05.05 klo 19:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olisin kiinnostunut tietämään, mistä Arviomies hankkii elokuvansa. Välillä käy ihan kateeksi, kun lukee foorumia... Tuskin Kemistäkään löytyy kaiken kattavaa dvd-putiikkia? :)

Arviomies

14.05.05 klo 20:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Low Rider kirjoitti:

Heh. Joo, Kemi on viimeinen kaupunki jonne kannattaa tulla elokuvia ostamaan. Täältä ei löydy minkäänlaista leffakauppaa. :cry:
Joten joudun aina matkustamaan Ouluun ostaakseni elokuvia (n.100 kilometriä matkaa) tai sitten tilaan nettikaupoista. Oulussa tulee käytyä Anttilassa ja Filmifriikissä. Netissä taas CDON ja PLAY.COM on ahkerassa käytössä.

DC++ ohjelmalla tulee haettua kaikki törkyleffat kuten Ilsa, She Wolf of the SS, Pink Flamingos jne. (niistä kun ei kehtaa maksaa penniäkään)

Screwball

15.05.05 klo 00:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nelisilmä kirjoitti:

Aikuisena tulen varmaan ostamaan paljon nettikaupoista.

Kröhöms, tuo alaikäisyys ei todellakaan ole mikään este, eikä suinkaan edes hidaste. Mutta jos vanhemmat eivät ole ymmärtäväisiä niin sitten o neri asia. Eiköhän netistä pysty tilaamaan ihan mitä vain ilman huoltajien suostumusta

Juhani Sementti

15.05.05 klo 12:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:
Nelisilmä kirjoitti:

Aikuisena tulen varmaan ostamaan paljon nettikaupoista.

Oujeah, vaikkapa Filmifriikistä. Ei rekisteröitymistä tai mitään.

mokoma

01.06.05 klo 16:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ostan useimmiten...

-Anttilasta (netistä ja paikanpäältä)
-Free record shopista
-Gigantista

-Turun DVD-divarista (lähellä linja-auto asemaa) ja muista turun ja porin alueen divareista

01.06.05 klo 16:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttilasta
Huuto.netistä
Play.comista
cdon.comista

rotukissa

01.06.05 klo 21:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

leffoja tulee ostettua eniten anttilasta,filmifriikistä ja huuto.netistä

Mr. Gordons

02.06.05 klo 20:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Junttila, Play.com, Cd-wow, Dvd.soon, Cd.on -> näistä suurimmaksi osaksi.

Harvemmin näistä: Prisma, Citymarket, Pieni Leffakauppa (=mahtava tarjonta!), Free record Shop, Blah.dvd, Yksityiset, Casablanca, Huuto.net, Superfly Lahti, Net.anttila, Euromarket, Divarit, Layoyo, Hk-flix, Koreandvds...

Siinähän nuo.