Mistä ostatte lätyt?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mistä ostatte lätyt?

04.01.11 klo 00:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt vihdoin olen onnistunut tekemään onnistuneen oston amazonista. En ollut sittenkään laittanut kortin tietoja ihan oikein. Lisäksi kuulin iltapäivällä pankki asionnin yhteydessä, että mun visa electronin käyttöraja netissä oli vielä 0 euroa. Noh, nyt on kaikki kunnossa ja jonkin ajan kuluttua saan tämän kotiini: http://www.amazon.com/Mom...amp;qid=1294093531&sr=8-1
Tästä se leffojen ja musan osto amazonista nyt lähtee.

Vasuri

08.01.11 klo 03:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni on Discshop edelleen pääasiallinen ostospaikka, sieltä kun saa hyvää palvelua ja toimitukset ovat nopeita. Sen lisäksi turvaudun myös tavarataloihin, Levykauppa Äx:ään ja CDON.COMiin, jos on tarvetta. Ja miksei myös NetAnttilaa voisi hyödyntää. Sieltä en kyllä ole vielä löytänyt mitään mielenkiintoista. Yksi paikallinen pelikauppakin, Poppeli, voisi katsastaa, sieltä kun saa ostettua elokuvia aika halvalla.

Villetys

21.02.11 klo 05:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Netistä tilattaessa tulee käytettyä seuraavia.
1. Discshop 2. CDON 3. Boostep
Sitten myymälöistä 1. Veljekset Keskinen 2. Anttila 3. Muut myymälät.

Stranger

07.03.11 klo 15:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Enimmäkseen käytän Discshopia ostospaikkana, mutta käytän myös välillä CDON:ia ja Anttilaa.

erikaa

12.03.11 klo 23:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lähinnä Kodin Ykkösestä ja Anttilasta tulee hankittua. Melkein kaikki ostamani leffat löytyvät alennuslaareista ja niitä näissä kaupoissa kyllä riittää.
Netistä sitten huuto.net ja toisinaan myös cdon.com

Rocky

03.04.11 klo 15:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lähes aina leffat tulee bongattua kodin ykkösen tai Anttilan ale-koreista. Sitten satunnaisesti tulee tilattua cdon.comista.

Antti

18.06.11 klo 11:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos netistä tilaan, ostopaikka on yleensä Discshop. Omasta mielestäni se on selkein ja "laadukkain" ostopaikka. Välillä tulee tilattua myös Levykauppa X:stä ja (hyvin harvoin) myös CDON.com:sta.

Kaupoista ja tavarataloista tulee osteltua milloin mistäkin, jos sattuu löytymään jotain. En yleensä tee satunnaisostoksia, koitan vain kerätä parhaat leffat omakseni. Anttilahan se suurin paikka on mistä löytyy aina jotain. Jos ostoksille menen muutenkin, käyn aina Anttilassa leffoja katselemassa.

arvasin

18.06.11 klo 20:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tilaan nykyisin ainoastaan Discshopista, joka on osoittautunut "parhaaksi" ja luotettavimmaksi. Kaupoista Anttilasta ostan melkein kaikki, siellä on paras valikoima ja hyvät hinnat.

Mansori

14.07.11 klo 02:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lähes kaikki tulee tilattua Discshopista. Tilaan ennen klo: 15.00 ja tuote on seuraavana päivänä postiluukussa. Maksaminen on todella helppoa, sillä lasku tulee mukana. Hinnat ovat monesti vertaansa vailla.

CDON:sta tulee silloin tilattua, jos hinta on alhaisempi kuin Discshopilla + jos ei ole kiirettä saada ko. tuotetta. Toisin kuin Discshopissa, CDON:ssa tilauksen saapuminen kestää lähemmäksi viikon.

Monesti taaskin keskustassa asioiminen johtaa ensi töikseen Anttilan Top Teniin. Täytyy sanoa, että hinnat ovat monesti kohdallaan ja hyllyjen välissä aika vierähtää.

Pohjois-korea

18.07.11 klo 13:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Levykauppa Äx on nyt syrjäyttänyt kyllä muut liikkeet. Olen tilannut levyjä niin paljon että tiedä hyväksi, ja palvelu on luotettavaa, nopeaa & rentoa. Lisäksi valikoima on kuitenkin suht laaja kattaen myös vähän vähemmän tunnetut elokuvat.

24.09.11 klo 23:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sopisikohan tämä kysymys tähän ketjuun? En viitsisi sitä laittaa tuonne Kysy ja vastaa-ketjuunkaan, koska hölmöilen siellä jo muutenkin.

Onko kukaan käyttänyt www.netcycler.fi sivua elokuvien vaihtamiseen? Mitä mieltä siitä?

27.09.11 klo 11:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

Vastaan sitten itse, kun on yksi vaihtokauppa lähes tehtynä. Kuten kaikessa hippipaskassa, eli ns. luonnonsuojelussa, joka on ilmeisesti netcyclerinkin kantava idea, niin siihen liittyy myös rahastus. Luonnonsuojeluhan ei tunnetusti ole ilmaista.

Tässä tapauksessa, toki omaa tyhmyyttäni menin suostumaan...siis laitoin ruksin kohtaan, jossa lupaudun lähettämään elokuvan postitse ja vieläpä 3.2e hintaan. Luulin että se on normi käytäntö suostua siihen ja sitten sopia erikseen oikeista postituksista. Käytännössä siitä, että molemmat maksaa omat pk. Lähetti toinen sitten se elokuvan 1e Helposti-kuoressa, tai 7 euron paketissa.

3.2e on se hinta, jonka netcycler veloittaa siitä, kun he lähettävät vaihtokumppanilleni kuoren, jolla hän sen elokuvansa minulle lähettää. Ja kun hän tekee saman, niin minä saan kuoren jolla sen lähettää. Jossain taisivat mainostaa sitä, että SINUN ei tarvitse maksaa mitään, vastaanottaja maksaa pk. No, jos teet vaihdon, niin molemmat kyllä maksaa!

Yritin kyllä profiiliini kirjoittaa että "En käytä netcyclerin ylihinnoiteltua postitusta. Jos postittelen elokuvia, niin käytän Helposti-kuoria ja maksan ne itse. Toivon että vaihtokaupan tekijä hoitaa myös omat postikulunsa." ja laitoin vielä sähköpostia vaihtajalle heti kun sain hänen sähköpostiosoitteensa, mutta nopeana kaverina hän oli jo maksanut 3.2e. Sitten minun olisi kuulemma pitänyt laittaa hänen tililleen se 3.2e, jota en todellakaan tee. Jos minä joudun maksamaan, niin joutuu sitten hänkin.

Vahingosta viisastuneena muutin sitten Toimitusehdot niin, että pelkkä Nouto, mikä ei pidä paikkaansa, mutta minkäs sillekin voi. Toivottavasti joku potentiaalinen vaihtaja ei jätä vaihtoa ehdottamatta sen takia, kun ei ole sitä elokuvaansa jkl tuomassa.

Luulin että vaihtokaupan tekeminen olisi vähän niin kun sitä, että toinen antaa toiselle jotain ja päin vastoin, mutta siitä pitää maksaa vielä rahaakin, niin...en ymmärrä. Tai siis jollakin se netcyclerinkin pitää toimintaansa rahoittaa.

Sitä en ymmärrä miksi tekisin vaihtokauppoja tuolla summalla? 3 eurolla saa jo vaikka mitä elokuvia. Uutena tai käytettynä. Mielummin ostaisin sen wallace and Gromit: Kanin kirouksen 3 eurolla ja myisin sen The Gaten 2-3 eurolla, jolloin se "vaihtokauppa" on free. Nyt sylettää maksaa kanin kirouksesta 3 euroa ja antaa vielä The gate ilmaiseksi pois! Saatana!

05.10.11 klo 18:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt se elokuva sitten lopulta tuli. Ruskeassa kirjekuoressa, ilman pehmusteita ja levykin irti, koska kotelon sisälläkään ei ollut mitään, mikä pitäisi levyn kiinni. Yksi kotelon nurkistakin paskana. Ei pitäs tämmösten amatöörien kanssa vaihtaa yhtään mitään. Ei paljon huonompaa fiilistä olisi voinut eka "vaihtokauppa" aiheuttaa. Siksi "-merkit, kun se saatana vielä maksoi rahaa.

Kurt

09.10.11 klo 16:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Asun tälläses pikku kyläs Pohjois-Karjalassa nimeltä Lieksa, jossa ei pahemmin mitään leffakauppoja ole. Joten eniten tulee tilattua Discshopista ja joskus CDONista jos sattuu joku hyvä tarjous kohalle.

hebbu

25.10.11 klo 11:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

täältä yleensä ostan dvd-leffoja:
pieni leffakaupa
videokallio oy
kirpputori aino
joskus tulee tilattua discshopista ja cdon.comista.

23.12.11 klo 00:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Esittäisin sellaisen kysymyksen että onko kukaan tilannut täältä mitään? http://www.cdmarket.eu/fi/ Jos on niin kysymykseni olisi siis se että käykö tuonne visa electron? Visa on kylläkin mainittu maksuvaihtoehtona, mutta en ole varma että käykö pankkikortti tuonne.

Janiduudsoni

07.02.12 klo 20:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Riippuu onko kyseessä kuinka uusi tuote.

Uusimmat kaupasta, sit Levykauppa Äx:stä, Dischopista ja harvemmin CDON:sta.

Vasuri

08.02.12 klo 14:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Meitsillä on tilanne toisenlainen kuin aiemmassa viestissä. Discshop on edelleen pääasiallinen ostopaikkani, samaten Levykauppa Äx ja Huuto.net. Levykauppa Äx on todella hyvä, sen valikoimasta löytyy jopa harvinaisuuksiakin ja tuotteiden toimitus on melkein yhtä nopeaa kuin Discshopilla. Huuto.nettiä käytän vain, jos jotakin tiettyä leffaa ei muualta löydy. Voisin myös hyödyntää NetAnttilan palvelua, mikäli vain löytyy mielenkiintoisia elokuvia. Play.comin palvelua alan myös hyödyntämään, kaikkia mielenkiintoisia rainoja kun ei löydy Suomesta. Ja tietenkin hyödynnän tavarataloja, jos vain löytyy joku ostamisen arvoinen filmi. Kirpputorejakin voisi alkaa tarkkailemaan, eihän sitä koskaan tiedä, mitä sieltä löytyy. CDONin palvelua en jaksa enää käyttää, olen tympääntynyt sen oikuttelevuuteen. Joskus jotkut tuotteet jopa myöhästelevät.

Freddy

09.02.12 klo 16:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Käytän pääsiassa seuraavia paikkoja:

Anttila TopTen
Porin Videodivari
Discshop

Porin videodivarista oon alkanut ostamaan dvd:itä koska voi viedä leffoja vaihtoon, ja niistä saa ihan hyvän summan vaihdossa, jos ei satu olemaan rahaa.

ShadowDragon

28.05.12 klo 16:29 - linkitä tähän kommenttiin: #