Digital... [DVD]
Foorumin päävalikkoon › Digital... [DVD] › Mistä ostatte lätyt?
Mistä ostatte lätyt?
KustaaYlläpitäjä |
03.08.03 klo 12:05 - linkitä tähän kommenttiin: # Eli mainitkaa yleisimpiä ostopaikkojanne. Mulla kyllä yleisimmät on Gigantti ja Anttila. Niin se vaan menee. Tampereellahan on myös erikoisliikkeet Filmifriikki ja Elokuva-Aitta, mutta ei niiden kans tuu kyllä paljoa kauppaa tehtyä. Jotain on tullu tilailtua, mutta kyllä sekin on vähäistä kokonaisuuteen nähden... Ai niin ja FreeRecordShopin 2x25 e tarjoksesta on lähtenyt viimeaikoina mukaan lättyjä... |
JarkkoKKäyttäjä |
03.08.03 klo 13:39 - linkitä tähän kommenttiin: # Anttila (net & kauppa) ja DVDON.com. Joskus harvemmin satunnaisesti leffat.com ja play.com. Gigantin tarjouslaaritkin tulee joskus katsastettua, koska niillä on yleensä eri tarjoukset kun kaikilla muilla. |
arskaYlläpitäjä |
03.08.03 klo 13:42 - linkitä tähän kommenttiin: # Lättyjen ostaminen tapahtuu lähes poikkeuksetta... - Anttila Netistä: |
John LennonjohtoKäyttäjä ![]() |
03.08.03 klo 15:20 - linkitä tähän kommenttiin: # Gigantti und filmfriikki.fi |
PingutyyppiKäyttäjä |
03.08.03 klo 15:46 - linkitä tähän kommenttiin: # Eka viesti pärähtää tästä... Enimmäkseen Anttila ja Tampereella käydessä Filmifriikki. Jyväskylän Videodivari näyttäisi myös muodostuvan vakkaripaikaksi. Netissä lähes poikkeuksetta Filmifriikki. Kerran on tullut tilattua play.comista. |
Juhani SementtiTykittäjä |
03.08.03 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: # Mun lätyt onl lähtöisin suurimmalta osin. Leffat.comista ja filmifriikistä. Kerran on tullut Anttilasta ja arimanistakin tilattua. Mä suosin kotimaisia tai brittiläisiä. Mitään eri kieltä mä en oikein hyväksy kansiin. Oon ajatellu tota ulkomailtakin tilausta, mutta kyllä se vähän arveluttaa. |
JarkkoKKäyttäjä |
03.08.03 klo 21:44 - linkitä tähän kommenttiin: #
Tuo onkin varmaan suurin syy siihen miksi dvdon.com ei tule Suomessa menestymään valtaisasti, koska monet vierastavat niiden ruotsinkielisiä kansia. Itseäni ne ei häiritse, koska ruotsi luistaa :-) |
Juhani SementtiTykittäjä |
03.08.03 klo 21:52 - linkitä tähän kommenttiin: # No joo... Mä en pahemmin talar på svenska. Englanti on mun leipälaji. DVDON on todella halpa paikka, mut se svenska, svenska jag inte gillar. Oliko tossa yhtään kielivirhettä? |
FilmerKäyttäjä |
03.08.03 klo 22:10 - linkitä tähän kommenttiin: # itse ostelen paljon mm. gigantista, anttilasta, filmifriikki, jyväskylän elokuvadivarista, turun divareista. |
JarkkoKKäyttäjä |
03.08.03 klo 22:56 - linkitä tähän kommenttiin: #
Oli :-) Mutta älkäämme antako sen häiritä... |
CuomiTähtääjä |
04.08.03 klo 11:53 - linkitä tähän kommenttiin: # Anttilasta netistä gamebox.fi |
Raato-ATykittäjä |
04.08.03 klo 16:43 - linkitä tähän kommenttiin: # Free Record Shopista, stockkalta ja Anttilasta. Pääasiassa. |
Jakke 29Käyttäjä |
08.08.03 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: # Missä päin Tamperetta toi filmifriikki ja leffaaitta on?? |
FilmerKäyttäjä |
08.08.03 klo 21:52 - linkitä tähän kommenttiin: # tampereen filmifriikki sijaitsee Verkatehtaankatu 9. leffa-aitan osotetta en tiedä |
KustaaYlläpitäjä |
13.08.03 klo 09:04 - linkitä tähän kommenttiin: # ... ja Elokuva-Aitta Näsilinnankatu 16. Anttilan parkkitalon kupeessa. |
JarskiKäyttäjä |
13.08.03 klo 16:33 - linkitä tähän kommenttiin: # DVD Profiler ohjelman tietoja tutkittuani, niin dvd-lättyjä on tullut ostetuksi seuraavasti: 35 kpl netAnttila |
jiKäyttäjä |
13.08.03 klo 17:13 - linkitä tähän kommenttiin: # Siellä mistä sattuu saamaan halvalla. Gigantissa on joskus halvalla...Anttilassa on kattava ja legendaarisia ale-dvd lättyjä kasoittain. Netissä on halpaa cdon.com |
ThokeTykittäjä |
17.08.03 klo 21:03 - linkitä tähän kommenttiin: # Anttilastahan lähinnä. |
MoviemasterKäyttäjä |
19.08.03 klo 18:20 - linkitä tähän kommenttiin: # valaiskaa ensikertalaista kiitokset etukäteen |
arskaYlläpitäjä |
19.08.03 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: # Toimituskulut postiennakkotapauksessa näyttäisi koostuvan filmifriikin omasta käsittelymaksusta 2.50e sekä postille suoritettavasta ennakkomaksusta 3e elikkä yhteensä 5,5e. Tuo näyttäisi olevan hinta/tilaus. |

aattelin tästä kokeilla tilata filmifriikistä pari ale elokuvaa joten voisko joku kertoa paljonko maksaa toi postiennakko onks se niinku 5 €. en saanu mitään tolkkua siitä selvityksestä
: .