Mistä ostatte lätyt?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Mistä ostatte lätyt?

Kustaa

03.08.03 klo 12:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eli mainitkaa yleisimpiä ostopaikkojanne. Mulla kyllä yleisimmät on Gigantti ja Anttila. Niin se vaan menee. Tampereellahan on myös erikoisliikkeet Filmifriikki ja Elokuva-Aitta, mutta ei niiden kans tuu kyllä paljoa kauppaa tehtyä. Jotain on tullu tilailtua, mutta kyllä sekin on vähäistä kokonaisuuteen nähden... Ai niin ja FreeRecordShopin 2x25 e tarjoksesta on lähtenyt viimeaikoina mukaan lättyjä...

03.08.03 klo 13:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttila (net & kauppa) ja DVDON.com. Joskus harvemmin satunnaisesti leffat.com ja play.com. Gigantin tarjouslaaritkin tulee joskus katsastettua, koska niillä on yleensä eri tarjoukset kun kaikilla muilla.

arska

03.08.03 klo 13:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lättyjen ostaminen tapahtuu lähes poikkeuksetta...

- Anttila

Netistä:
- Mistä milloinkin edullisesti saa
- Play.com
- Amazon.de:stä vähän eksoottisempaa hardrockia ja kasarimusaa (tuo on vähän taiteilua kun ei osaa kieltä)

03.08.03 klo 15:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Gigantti und filmfriikki.fi

Pingutyyppi

03.08.03 klo 15:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eka viesti pärähtää tästä...

Enimmäkseen Anttila ja Tampereella käydessä Filmifriikki. Jyväskylän Videodivari näyttäisi myös muodostuvan vakkaripaikaksi.

Netissä lähes poikkeuksetta Filmifriikki. Kerran on tullut tilattua play.comista.

Juhani Sementti

03.08.03 klo 21:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mun lätyt onl lähtöisin suurimmalta osin. Leffat.comista ja filmifriikistä. Kerran on tullut Anttilasta ja arimanistakin tilattua. Mä suosin kotimaisia tai brittiläisiä. Mitään eri kieltä mä en oikein hyväksy kansiin.

Oon ajatellu tota ulkomailtakin tilausta, mutta kyllä se vähän arveluttaa.

03.08.03 klo 21:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Mitään eri kieltä mä en oikein hyväksy kansiin.

Tuo onkin varmaan suurin syy siihen miksi dvdon.com ei tule Suomessa menestymään valtaisasti, koska monet vierastavat niiden ruotsinkielisiä kansia. Itseäni ne ei häiritse, koska ruotsi luistaa :-)

Juhani Sementti

03.08.03 klo 21:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

No joo... Mä en pahemmin talar på svenska. Englanti on mun leipälaji. DVDON on todella halpa paikka, mut se svenska, svenska jag inte gillar.

Oliko tossa yhtään kielivirhettä?

Filmer

03.08.03 klo 22:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

itse ostelen paljon mm. gigantista, anttilasta, filmifriikki, jyväskylän elokuvadivarista, turun divareista.

03.08.03 klo 22:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

Oliko tossa yhtään kielivirhettä?

Oli :-) Mutta älkäämme antako sen häiritä...

Cuomi

04.08.03 klo 11:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttilasta
Free record shopista

netistä

gamebox.fi
leffat.com

04.08.03 klo 16:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Free Record Shopista, stockkalta ja Anttilasta. Pääasiassa.

Jakke 29
1934 viestiä

08.08.03 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Missä päin Tamperetta toi filmifriikki ja leffaaitta on?? :?

Filmer

08.08.03 klo 21:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

tampereen filmifriikki sijaitsee Verkatehtaankatu 9. leffa-aitan osotetta en tiedä

Kustaa

13.08.03 klo 09:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

... ja Elokuva-Aitta Näsilinnankatu 16. Anttilan parkkitalon kupeessa.

Jarski

13.08.03 klo 16:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

DVD Profiler ohjelman tietoja tutkittuani, niin dvd-lättyjä on tullut ostetuksi seuraavasti:

35 kpl netAnttila
14 kpl Huuto.Net
7 kpl leffat.com
6 kpl muualta

ji

13.08.03 klo 17:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siellä mistä sattuu saamaan halvalla. Gigantissa on joskus halvalla...Anttilassa on kattava ja legendaarisia ale-dvd lättyjä kasoittain. Netissä on halpaa cdon.com

17.08.03 klo 21:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anttilastahan lähinnä.

Moviemaster

19.08.03 klo 18:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

valaiskaa ensikertalaista :oops: aattelin tästä kokeilla tilata filmifriikistä pari ale elokuvaa joten voisko joku kertoa paljonko maksaa toi postiennakko onks se niinku 5 €. en saanu mitään tolkkua siitä selvityksestä :cry: .

kiitokset etukäteen
Moviemaster

arska

19.08.03 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Toimituskulut postiennakkotapauksessa näyttäisi koostuvan filmifriikin omasta käsittelymaksusta 2.50e sekä postille suoritettavasta ennakkomaksusta 3e elikkä yhteensä 5,5e. Tuo näyttäisi olevan hinta/tilaus.