Montako leffaa löytyy katsomattomana hyllystä?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Montako leffaa löytyy katsomattomana hyllystä?

menota

05.11.10 klo 17:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hopeanuoli -dvd-boxi on jo odottanut melkein pari vuotta hyllyssä sopivaa hetkeä. Lapsena toki minulla oli vhs-versiot leffoista ja fanitin Hopeanuolta ihan kympillä. Nostalgiahengessä ostin kerran 5 dvd:n boxin leikkaamattomia versioita, mutta haluaisin katsoa hopeanuolet jonkun sellaisen kanssa joka on myös fanittanut sarjaa. (Onhan toki kylässä joskus sellaisiakin ihmisiä käynyt, mutta aika on mennyt johonkin ihan muuhun kuin Hopeanuoli-maratooniin). Eihän kyseisen maratooni-iltaman järjestäminen olisi kovin vaikeaa, mutta se vain on jotenkin jäänyt ilmaan roikkumaan.

Katsomatta leffahyllyssä on myös seuraavat kaverilta lainassa olevat leffat:
The Tournament

Punisher: War Zone
Smokin' Aces 2: Assassins Ball
The Forbidden Kingdom
Twilight - Uusikuu
Mutta näistä leffoista en ole varma tulenko katsomaan edes niitä. Erityisesti tuo Twilight ahdistaa jo olemassaolollaan, toisaalta olen ajatellut että pitäisi kai nekin katsoa joku päivä että edes voi sanoa haukkuvansa oikeasta syystä. Mutta jo traileri on niiiiiiin huono..

erikaa

12.03.11 klo 23:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffoja tulee ostettua siihen tahtiin ettei kaikkia mitenkään ehdi kattoon, vielä kun digiboksilla odottaa nauhoitettuna parikymmentä katsomatonta leffaa. Hyllystä tämän lisäksi löytyy vino pino katsomattomia leffoja, lähinnä pitkiä leffoja, kuten Schindlerin Lista ja Arabian Lawrence

Zäqma

13.03.11 klo 00:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

erikaa kirjoitti:

Jep, itseltänikin löytyy pitkiä leffoja, kuten juuri erikaan mainitsema Schindlerin Lista. On siellä sitten esimerkiksi pitkistä lisäksi Jesse Jamesin salamurha pelkuri Robert Fordin toimesta. Lyhyemmistä ja klassikoista taas mm. Keskiyön Cowboy, Chinatown ja Taksikuski sekä Scarface-Arpinaama. Onhan noita kertynyt, pitäs katsoa..

Jaaha

17.03.11 klo 18:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nuo pitkät leffat ovat juuri ongelmallisia. Monta kertaa on elokuvan katsomisen esteeksi tullut liika pituus. Muun muassa tuo Arabian Lawrence on monta kertaa tehnyt mieli katsoa, mutta koskaan ei muka ole aikaa tai energiaa yli kolmetuntiselle istumisjaksolle. Vielä sekin kuitenkin katsotaan...

Swedgin

17.03.11 klo 22:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tapio kirjoitti:

Oliskohan niitä jotain 250. Tähän tilanteeseen sitä pikkuhiljaa joutuu, kun ostaa aina vaan uusia leffoja vaikka hyllyssäkin niitä löytyisi katsomattomana kuinka monta. Mukavaa kyllä sekin, että sieltä löytyy myös paljon eri vaihtoehtoja katsottavaksi.

Heh, itselläni ei sentään näin pahaksi ole päässyt tämä ongelma kehittymään. Itselläni katsomatta on listan mukaan vähän alle neljäkymmentä nimikettä. Mukana on tosin jokunen boksi, joista osa elokuvista on katsomatta, joten todellinen lukema olisi varmaan siinä viidenkymmenen elokuvan tienoilla.

Tosiaan tahtoo kuitenkin helposti käydä niin, että uusia elokuvia tulee ostettua enemmän, kuin olemassa olevia ehtii katsoa. Viime aikoina kyllä aiempaa vähemmän tullut elokuvia osteltuakaan saati, että olisi saanut aikaiseksi katsoa. Kaitpa sitä aina välillä joutaisi, mutta itse ehkä olen toisinaan liiankin tarkka siitä, että pitäisi olla jotenkin sellainen elokuvan katsomisfiilis :D Monesti miettii, että nyt on juuri sen verran väsynyt, että ei viitsi aloittaa katsomaan elokuvaa, kun ei kuitenkaan jaksaisi katsoa sitä loppuun. Tai sitten ei vaan nappaa oikein mikään niistä katsomattomista. Heh, melkein useammin tekee mieli katsoa uudestaan joku vanha hyväksi havaittu elokuva, kun ottaa käsittelyyn joku niistä katsomattomista. Itselläni on hyllyssä sellaisiakin elokuvia, jotka ovat siellä lojuneet jo ainakin neljä vuotta. Joissain tapauksissa on jotenkin hävinnyt mielenkiintokin näitä kyseisiä elokuvia kohtaan, mikä vielä ostohetkellä oli. Osa sitten on juuri sellaisia boksien mukana tulleita roskaelokuvia, joita ei hirveästi edes kiinnosta katsoa. Kaitpa noillekin joskus oma hetkensä löytyy, kun tekee mieli katsoa jotakin roskaa. Sitten on tosiaan juuri nuo kolmituntiset elokuvat joiden katsomiseen on jotenkin hirveän iso kynnys. Sinällään en kyllä pidä kolmea tuntia vielä liian pitkänä kestona, jos elokuva on oikeasti hyvä, mutta kyllä nuo pitkät elokuvat vaan monesti silti jäävät taka-alalle, jos ehdolla olisi joku lyhyempi pläjäys.

Rocky

19.03.11 klo 21:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

leffahyllyssä oottaa kolme katsomatonta leffaa. Ei vaan oo ollut sellasta fiilistä, että jaksais katsoa. Tosin yhden niistä olen nähnyt aikaisemminkin.

Villetys

19.03.11 klo 23:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onhan noita kertynyt reilu 200. Osa ollut jo muutaman vuoden katsomatta.

20.03.11 klo 00:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

120-130+ katsomatonta. Kesällä tosin tulee hamstrattua varmaan filmejä, mutta aikaa en löydä milloinkaan noiden kaikkien näkemiseen. 2000. todistetun leffan raja voi mennä rikki siinä vuoden parin sisään normaalisti.

20.03.11 klo 07:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

406 (noin) leffaa löytyy katsomattomana. Lunttasin lukeman DVD-kokoelmalistasta, joten aika iso osa on leffoista sellaisia jotka olen nähnyt, mutten kyseiseltä DVD:ltä katsonut. Jotta voin ratea devarinkin, niin laitan katsotuksi sen listaan sitten vasta kun olen katsonut sen omistamaltani DVD:ltä. Realistisesti joku 250 katsomatonta löytyy ja osa on monesti sellaista schaibaa, ettei niitä välttämättä ikuna tule katseltua.

ozkuz

21.05.11 klo 01:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä löytyy hyllystä katsomattomana Beverly Hills Kyttä, Rocky V sekä juuri Anttilasta ostetut The Deer Hunter, Tappajahai, Snatch, Heat - Ajojahti ja Terminator 2.

AP

08.06.11 klo 01:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suosittelen muita vähän hillitsemään sitä ostamista, koska siinä saattaa helposti tietyssä vaiheessa huomata, että hyllyt on täynnä leffoja joiden uudelleen katsominen ei voisi vähempää kiinnostaa. Kertakäyttökamaa on turha alkaa säilyttelemään ja turha niitä parhaimpiakaan elokuvia on kaikkia kerralla hankkia koska tuskin ne nyt maailmasta kuitenkaan mihinkään häviävät. Itselleni kertyi eräässä vaiheessa turhan paljon noita katsomattomia, mutta nyt eräänlaisen katsomisprojektin päätteeksi niitä on enää 20 kappaletta.

wednesday

carrie
Dark water
the uninvited
The producers- kevät koittaa Hitlerille

Paljon tykitystä siis tiedossa tylsemmän puoleisten lomapäivien varalle :D

Vasuri

16.07.11 klo 00:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vain yksi leffa löyty hyllystä katsomattomana, elikkä Huuliharppukostaja, en ole vielä muistanut katsoa sitä. Mutta viimeistään tämän viikonlopun aikana olisi tarkoitus katsoa kyseinen raina, kyseessä on nääs uusi tuttavuus. Innolla odotan ekaa katselukertaa.

MADCAP92

17.07.11 klo 23:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Varmaankin noin vuoden sisällä on tullu osteteltua hirveä kasa leffoja, joista iso kasa on katsomatta. Nyt olen täs yrittäny kerran viikos katsoa yhden vaikka eihän ne sieltä hyllystä mihkään katoa, mutta kuitenkin on tullu ne ostettua ni tekishän ne mieli katsastaa. Eli katsomattomia leffoja löytyy tällä hetkellä 29+Walking dead-season 1 blu-ray.

Tässä luettelo niistä:

BLU-RAY:nä
-ZOMBIELAND
-GHOST RIDER
-PREDATORS
-A NIGHTMARE ON ELM STREET(remake 2010)
-MACHETE
-EXPENDAPLES
-WALKING DEAD-SEASON 1

ShadowDragon

27.05.12 klo 13:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä hyllystä löytyy katsomattomana:
Pako Viidakkoon
The Omen 3
Valhalla Rising
Manaaja
The Duel - kaksintaistelu
Kovaa peliä Chinatownissa

Vasuri

02.06.12 klo 01:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä noita näyttäisi olevan neljä, Kummisetä 3 ja kolme Natalie Woodin rainaa. Nuo Woodin leffat ovat Bombers B-52, Cash McCall ja Splendor in the Crass. Noiden neljän katsominen on lykkääntynyt jostain tyhmästä syystä, joka on kai saamattomuus. Nuo voisi tällä viikolla vielä katsoa, niin hyvä tulee. Olisi tosiaan hyvä tietää miten Kummisetä-trilogia päättyy. Ja Natelia Wood näkemisen arvoinen tähti, she is a Woman.

Yleensä uudet leffat tulee katsottua mahdollisimman pian. Se on periaatteeni tässä leffafriikin ominaisuudessani.

stranger in this town

05.06.12 klo 20:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sen verran alelaareja tongittu ja heräteostoksia tehty, että näyttää tossa liki kolmekymmentä olevan kattomatta. Osa on pölyttyneet siinä jo pian pari vuotta. Aina kun muutaman kattoo ni samanverran tai enemmän ilmestyy hyllyyn.

Key

15.05.13 klo 16:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

W.
Maniac
Cornelis
Simpsonit - Rikos ja Rangaistus
Sovinto
Things We Lost in the Fire
Herzog 3 -leffaboksi {Maasta se kääpiökin ponnistaa, Nosferatu -yön valtias, Stroszek - Bruno S:n tarina.
Super
Syntynyt 4. heinäkuuta
Macabre
Pilvilinna joka romahti
Do You Like Hitchcock?
Sammakot (ei ole vielä saapunut)

Yllä olevat nimikkeet ovat siis vielä katsomattomia. Pisimpään hyllyssä lojunut on tuo Simpsonit- Rikos ja rangaistus, jonka sain lahjaksi 2011. Toiseksi on kesällä hankkimani leffapokkari W. ja kolmanneksi Maniac vuodelta 1980. Uusin hankinta on Dario Argenton Do You Like Hitchcock, ja eläinkauhun Sammakot tilasin maanantaina Discshopista, mutta se ei ole vielä tipahtanut postiluukusta. Aika paljon leffojen kesto ja genre vaikuttavat siihen, mitkä katson ensiksi. Myös mielenkiintoiset nimikkeet lähtevät miltei heti katseluun.