Montako leffaa löytyy katsomattomana hyllystä?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Montako leffaa löytyy katsomattomana hyllystä?

Migelo

06.01.04 klo 12:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niin, eli siis lötyykö teidän leffahyllyistänne sellaisia leffoja, mitä ette ole vielä ehtinyt tai muun syyn takia jättäny katsomatta? Ja jos löytyy, niin miten monta? Vai onko teillä yleensä tapana kattoa leffat heti ostamisen jälkeen?

Iteltäni löytyy tällä hetkellä kaksi leffaa ja kaksi musaDVD:tä katsomattomana. Ei oo vaan yksinkertasesti ehtiny kattoo, jos vaikka joku viikonloppu kattois...

Zorge

06.01.04 klo 12:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän niitä pari löytyy:
- Killing Zoe (ostin parin muun leffan kanssa eikä ole oikein innostanu)
- Taksikuski (enpä vaan ole vielä ehtinyt)

06.01.04 klo 12:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muistaakseni neljä tällä hetkellä:

Sniper
The Order
Mary Shelleyn Frankenstein
Bram Stolerin Dracula

JarkkoK

06.01.04 klo 12:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Just tällä hetkellä ei (yllättävää kyllä) löydy yhtään. Joskus saattaa olla 5-7 katsomatonta hyllyssä, mutta nyt kun on ollut näitä vapaapäiviä niin on ollut aikaa katsella.

Yleensä mulla käy niin että kun ostan sellaisen filmin jota en ole koskaan nähnyt niin se on katsottava melko pian (polttelee), mutta sitten sellaiset jotka on joskus jo nähnyt niin ne saattaa viikkojakin seisoa hyllyssä.

Pingutyyppi

06.01.04 klo 13:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

No eipä löydy yhtään. Kun filkasta on oikein maksanutkin, se kyllä tsiigataan väh. 2 päivän sisällä :)

ji

06.01.04 klo 13:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Niin no tällä hetkellä on 3 koska ostin eilen 2 ja viime lauantaina 3.... niin ei niitä nyt ihan milloin vain kerkeä katsomaan.

lintu^

06.01.04 klo 14:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

tällä hetkellä 3
-hyökkäys poliisiasemalle
-cube
-scarface

Juhani Sementti

06.01.04 klo 14:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei ole yhtään katsomatonta leffaa. Katsomattomia extroja löytyy enemmän... Kaikki leffat, jotka ostan tulee katsotuksi heti ellei ole jotain vakavampaa estettä. Esim mä katsoin Boogie Nightsin, Se7enin ja RHPS:n putkeen lauantaina!

Kustaa

06.01.04 klo 14:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

About 10 on kokoajan katsomatta. En viitsi edes laskea. On sellaisia joita en vain ole ehtinyt katsoa ja sellaisia klassikko-osaston kamaa jotka on aikoinaan nähty joita olen hommannut hyllyyn varmistukseksi...

Kapa

06.01.04 klo 14:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Yleensä kyllä löytyy pari katsomatonta,mutta nyt kun on lomaa niin on ehtinyt katsoa kaikki.

Filmer

06.01.04 klo 15:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Multa löytyy muutama katsomaton leffa. Aina on tullut joku tekosyy miksen olisi katsonut leffaa ja aika vaan koko ajan venyy.

Jakke 29

-Kourallinen dollareita
-Casablanca
-Jackie Brown
-A1 tekoäly

Ei vaan oiken kerkeä katselemaan kun on jotkut 5-6 reenit viikossa.....

Viisas

06.01.04 klo 18:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Henkien kätkemän sain joululahjaksi, mutta en ole varannut sille sopivasti aikaa.

Moviemaster

06.01.04 klo 19:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

6 ainakin tällä hetkellä: pahin viivytys on ollu elokuvalla kevin of the north jonka ostin anttilasta 3€:lla joskus syyskuussa :).

Cuomi

06.01.04 klo 19:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä vaan kolme.
Alien 3
Suuri gangsterisota
Huuliharppukostaja

Screwball

06.01.04 klo 20:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Helppo; ei yhtään

::!!!:: Jos ostaisin elokuvan esim. huuliharppukostajan, en odottaisi edes iltaan kun olisin jo katsonut sen!

Hattiwatti

07.01.04 klo 22:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä on katsomatta 4 leffaa, joista 2 olen nähnyt jo aikasemmin...

Kauriinmetsästäjä
Jappervokki
Snatch
Spiderman

arska

08.01.04 klo 00:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutama leffa löytyy toki sekä yksi TV-sarja (Musta kyy boksi), jota olen hissukseen aloitellut jakso kerrallaan -tyyliin. Nuo leffat on tullut joskus nähtyä muinoin, mutta lätyltä niitä en ole katsonut. Mustaa Kyytä en aikoinaan seurannut oikeastaan ollenkaan, joten se on veikeä juttu. Odottavat nuo kaikki timalleen oikeaa hetkeä.

Low Rider

08.01.04 klo 06:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos ostan leffan,katson sen samana iltana,varsinkin jos kyseessa on mainio elokuva.Ei ole ainuttakaan katsomatta hyllyssa.

pommac

08.01.04 klo 14:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä vain kaksi.
- Braveheart
- Fight Club