hankintalista

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › hankintalista

Jaaha

24.10.09 klo 02:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taru sormusten herrasta extended edition boxi olisi kyllä kiva... Ja lisäksi aivan pirun kallis.

24.10.09 klo 02:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaaha kirjoitti:

Ai tämä?

23.5e ei kovin kallis ole. En kyllä sitten tiedä tuon boxin tekstityksistä. Enkku näkyy ainakin olevan.

Jaaha

24.10.09 klo 11:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

Ai tämä?

Oho! En tuollaisesta tiennytkään... Yleensä on maksanut noin 80e, tosin en kovin laajasti ole eri ostopaikkoja tutkinut.
Suomen kielisen tekstityksen puuttuminen ei minua haittaisi, mutta muita perheenjäseniä varmasti häiritsisi... Kiitos kuitenkin.

kerpele

01.12.09 klo 09:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Clint Eastwood: 35 Films 35 Years at Warner Bros. DVD Box Set (julk. 16.2.10)

Amazonista ko. boksin voi ennakkotilata hintaan $125 + postikulut, eli kotiin kannettuna boksin saa n. 88 eurolla. Ei paha hinta 35 elokuvasta, puhumattakaan muusta sisällöstä.

moberghietanen

03.01.10 klo 10:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Trollokki

10.01.10 klo 19:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

perus hollywood löllöön pikkuhiljaa kyllästyneenä hankintalistalle on päätynyt seuraavat teokset:

- Ilsa, She Wolf of the SS (1974)

- Ilsa, Harem Keeper of the Oil Sheiks (1976)

- Ilsa, the Tigress of Siberia (1977)

- Emanuelle and the Last Cannibals (1977)

- Caligula (1979)

- The House on the Edge of the Park (1980)

seuraavien herrojen tuotanto kiinnostaa:

Jesus Franco, Ruggero Deodato, Joe D'Amato, Lucio Fulci ja Tinto Brass

Tiiviste

09.02.10 klo 21:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nämä pitäisi hankkia tällä hetkellä:
- Se7en

moberghietanen

21.02.10 klo 20:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Swedgin

22.02.10 klo 18:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Oma hankintalistani on sen verran pitkä, että ihan turha koittaa kaikkia tähän mahduttaa. Tuo hankintalista vielä yleensä kasvaa nopeammin, kuin mitä elokuvia kerkeää ja/tai on varaa ostaa. Tässä nyt muutamamia kiinnostavimpia elokuvia, mitä koitan jatkuvasti kyttäillä sopuhintaan.

Blurayna:

Mad Men - 2. kausi
Dark Knight
Curious case of Benjamin Button
Watchmen
Gran Torino
LA Confidential
Leon

Tuota viimeksi mainittua olen pidemmän aikaa jo etsinyt myös DVD muodossa. Suomiteksteillä olevaa versiota mahdotonta löytää. Käsittääkseni jossain suomenkielisessä versiossa oli myös jotain ongelmia... ? Nyt onneksi julkaistu osana Luc Besson collectionia!

DVD:

Family Guy - 2. kausi

Siinä nyt mitä on päällimmäisenä mielessä. Hankintalistalla näyttäisi olevan kaikkiaan 76 elokuvaa.

Itselläni tämä bluray-aikaan siirtyminen ainakin on hieman hidastanut elokuvien ostotahtia. DVD formaatissa ei enää viitsisi ostaa monia elokuvia ja blyurayt ovat useimmiten vielä turhan kalliita.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että ylläpidättekö tuota omaa hankintalistaa jotenkin muutenkin, kuin oman päänne sisällä ? :) Itse olen tehnyt tuonne Discshopin tunnuksieni sivulle tuollaisen toivelistan, josta on samalla kätevä seurata hintojen kehitystä. Tuo Discshop kun on itselleni se pääasiallinen elokuvien lähde. Siltikin kyllä vertailen hintoja aina liikkeiden välillä joka kerta ennen kuin tilaan mitään, mutta tuosta listasta näkee heti nopeasti, jos jonkun elokuvan hinta on pudonnut. Huonoina puolina tietysti se, että listalle ei voi lisätä sellaisia elokuvia, mitä Discshopin valikoimista ei löydy, mutta harvassa ovat nämä tapaukset. Sekin hyvä puoli tuossa listassa on, että yhdellä klikkauksella saa myös nopean katsauksen siihen, millainen elokuva oli kyseessä, jos tuli lisättyä se sinne listalla ihan hetken mielijohteesta eikä jälkeenpäin enää muista mistä elokuvasta edes oli kyse :D

kuperkeikka

22.02.10 klo 19:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sunnuntain Cdon.com tilaus korjasi parit puutteet hankintalistasta, mutta kyllähän sitä silti koko ajan on kaikenlaista mielessä mitä voisi tilailla. Tämän hetken hankintalistalla on toistaiseksi seuraavat dvd:t :

-Dexter season 2
Dexter on suosikkisarjani ja olen seuraillut sarjaa Amerikan tahtiin, sillä Suomessa sarja ei tunnu oikein koskaan jatkuvan. Ykköskausi löytyy ihan dvd:ltä ja kyllähän tuo kakkoskausikin täytyisi hyllyyn saada.

-My name is Earl kaudet 2, 3 ja 4
Ehkä yksi parhaista komediasarjoista. Jaksot sopivan lyhyitä, joten jos haluaa pikaisesti vähän viihdykettä niin voi pistää jonkun jakson pyörimään. Kuitenkaan yleensä ei pysty yhteen jaksoon jättämään sillä samalla tulee katsottua useampia. Ykkös kausi löytyy hyllystä ja jaksot on moneen kertaan koluttuja, joten täytyisi saada lisää jaksoja tästä loistavasta sarjasta.

-Leonen elokuvia kaipaisin myös hyllyyn. Varsinkin hänen dollaritrilogia ja once upon time in america sekä once upon a time in west pätkät himottaisivat. Dollaritrilogian olen nähnyt, mutta kaksi jälkimmäistä ovat näkemättä ja kiinnostus on hyvinkin suuri.

Nämä nyt tulivat ensimäisenä mieleen. Toki löytyy monia muitakin mielenkiintoisia leffoja, mutta täytyy varmaankin rauhoittua ostiskelun kanssa, että rahaa jää muuhunkin kuin elokuviin.

Hize

25.02.10 klo 16:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä nämä ainakin hankintalistalla:

- Tanssii Susien Kanssa
- Philadelphia
- Forrest Gump
- Boyz N the Hood
- Charlie Chaplin: Modern Times ja The Great Dictator
- Tahraton Mieli

Vähitellen ostelen noita, kun nyt muutenkin tuo rahankäyttö on ollut pikkasen liian vauhdikasta.. :)

LikeWise

25.02.10 klo 17:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näinkin selviä tapauksia puuttuu vielä kokoelmastani:

Bodysnatchers
V- niinkuin verikosto
The ninth gate
Vertigo
Predator
Session 9
Foxy Brown
Coffy

Tilanne muuttuu hiljalleen, kunhan rahatilanne helpottuu!

Key

12.04.10 klo 17:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

DVD -hyllyissäni on vielä vähän katsomattomia elokuvia niin yritän löytää juuri näitä jotka ovat silmänalla.

Hankintalista(ni):
+Grinhouse: Death Proof
+Päivä jona maailma pysähtyi
+Hellbound: Hellraiser 2
+Inferno (1980) ?

Yleensä hankintalistani on isompi. Tällä kertaa listassani on vain 6 -leffaa. Jali ja suklaatehtaan saa Citymarketista, jonka aion vielä hankkia. Grindhouse: Death Proof löytyy myös sittarista ja sen jatko-osa. Päivä jona maailma pysähtyi elokuvasta en ole vielä varma silti mielenkiinnon vuoksi ehkä aion katsoa. Ed Wood on joskus ollut Anttilassa mutta ei enää ole näkynyt löytyy vielä kuitenkin Netanttila sivustolta. Hellraiserin jatko-osa Hellbound löytyy Antikvariaatti Sumasta. Infernoa ei ole löytynyt vielä vaikka kuinka olen etsinyt, odottelen kuitenkin jos löytyisi.

Tumppimies

15.04.10 klo 10:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

Key kirjoitti:

Ihan hyviä leffoja olet listallesi laittanut. Etenkin Ed Wood edustaa Tim Burtonin uran parhaimmistoa. Infernosta ei ole ainakaan olemassa suomijulkaisua, mutta ulkomailta leffan saa tilattua suhteellisen edullisesti, jos ei luottokorttia tai electronia löydy, niin kannattaa tilata leffa täältä [www.pienileffakauppa.fi].

Mahdatko tarkoittaa Death Proofin jatko-osalla Planet Terroria?

Tiiviste

15.04.10 klo 15:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ainakin Porin Anttilasta tuo Ed Wood löytyy.

Key

18.04.10 klo 15:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ed Wood löytyi Anttilasta. Eli nyt on vielä 5 leffaa hankkimatta.
En tarkoita Planet Terroria vaan tätä: Grindhouse: Death Proof.

Tumppimies

18.04.10 klo 16:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Key kirjoitti:

Ed Wood löytyi Anttilasta. Eli nyt on vielä 5 leffaa hankkimatta.
En tarkoita Planet Terroria vaan tätä: Grindhouse: Death Proof.

Eikös tuo ole se sama elokuva?