montako dvd:tä omistat?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › montako dvd:tä omistat?

Thespirit

22.06.13 klo 21:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Leffaholisti

24.03.14 klo 18:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keräily on täällä suunnalla aloitettu noin nelisen vuotta sitten kun tuli muutettua omilleen ja ihan hyvää tahtia noita DVD:tä on tullutkin kerättyä. Tällä hetkellä lukema on arviolta 610-620 elokuvaa ja siihen sitten vielä sarjojen tuotantokaudet päälle. Kauhua löytyy eniten, suuri ystävä kun olen. Komediaa ja toimintaakin löytyy sitten jonkin verran.

norman_bates

16.11.14 klo 14:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

128. Olen kerännyt elokuvia aika monta vuotta. Yleensä ostan muutaman leffan kuukaudessa, mutta tulee myös sellaisiakin hetkiä, että menee 3-5 kuukautta ilman yhtäkään leffaa. Tosin aika paljon leffoja tulee katsottua telkkarista, teatterista ja Netflixistä.

Phobia

10.12.14 klo 20:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pientä päivitystä kehiin kun edellisestä melkee 4 vuotta. Vaikka Netflixit ym. muut onki mistä voi katella elokuvia, niin kyllä silti noita vaan tulee ostettua jos, joku kävelee vastaan. Valitettavasti muutamaan kertaan tullu ostettua elokuva joka löytyy jo hyllystä. :s

Tällähetkellä koneelta löytyy listattuna:
2084 elokuvaa. Sisältää myös blu-ray:t.
40 Tv-sarjaa (boksit yht. 147)

TatiTeThird

28.05.15 klo 19:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:
TatiTeThird kirjoitti:

Liikaa.

Olette väärässä, sir. Dvd elokuvia ei voi omistaa liikaa, paitsi jos omistaa pelkkää paskaa.

Mitäköhän minä olin tuolloin vetänyt, kun väitin omistavani liikaa elokuvia? Kaikkea sitä löytääkin Leffatykin uumenista...