montako dvd:tä omistat?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › montako dvd:tä omistat?

Projektori

16.08.12 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:
Projektori kirjoitti:

No tulihan tuo määräkin mitattua, länsisiivessä oli DVD lättyjä 39 metriä 45cm. + Blu-Ray:tä 2 metriä. Toisaalta yhdessä Bondissakin konnat laski dollareita kiloina (kg). Tiedän kyllä tarkan luvun, mutta laitoin sen metreinä, niin jokainen voi arvata, monta DVD on?

Normaali dvd-kotelo on suunnilleen 1,5cm paksu, joten arvioisin että kokoelmassasi on noin 2500-2700 devaria?

Hyllymetreissä oli mukana TV-sarjoja, luku on tällä hetkellä 2153 ja kasvaa kun jotain mielenkiintoista löytyy.

elokuvafanittaja

24.08.12 klo 18:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vautsi, sullahan on kova pino lättyjä!

arvili

08.09.12 klo 08:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Laitanpa uudet kuvat tännekkin, kun tuli kokoelmassa 900 täyteen. 912 on tarkka luku, mutta muutama leffa on hyllyssä kahteen kertaan.
En jaksa ladata näitä uudestaan, joten menköön nyt omalla nimellä ja naamalla.

Nutipää pohjolasta

01.11.12 klo 17:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nutipää pohjolasta kirjoitti:

Lähellä kahta sataa liikutaan. 190 elokuvaa löytyy DVD formaatissa poislakettuna toki kaikki musiikki DVD:t. Jotain meikäläisen mausta kertoo jo sekin, että kaikista omistamistani DVD elokuvista 96 on kauhua.

VHS:siä onkin sitten jo huomattavasti enemmän, enkä ole koskaan jaksanut niitä laskea sen enempää. Kohtuullisen paljon niitä on siis tähän ikään mennessä kertynyt.

No ei ole kyllä meikäläisellä hirveästi neljän vuoden aikana kokoelmat kasvaneet. Tarkalleen 214 leffaa löytyy hyllyistä, mutta lisäystä on tulossa roppakaupalla, kun on tuo innostus leffojen hankkimiseen ottanut taas uutta tuulta purjeisiinsa.

22.01.13 klo 23:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole laskenut dvd-levyjen määrää, mutta jos blu-rayt lasketaan mukaan, saadaan suurin piirtein luku 380. Lisätään siihen 36 musiikki-dvd:tä, saadaan luvuksi 416. Suurin piirtein. Alkaa tila loppumaan.

23.01.13 klo 22:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jos myös musa-DVD:t lasketaan, niin tulos on niinkin vaatimaton kuin 56. Listalla on kyllä sitten muutama kymmenen lisää. Enemmän kun olen noita musaihmisiä, CD:itä löytyy lähes 300 ja suunnilleen saman verran on hankintalistalla. Minä pidän kyllä leffoista, mutta tuntuu etten oikein ikinä löydä sellaisia leffoja joita haluaisin myös omistaa... En halua omistaa sellaisia ihan kiva-leffoja joita jaksaa katsoa kerran, korkeintaan kaksi. Niiden pitää kestää ikuisesti - tai ainakin erittäin erittäin monta katselukertaa.

vesamika

27.01.13 klo 17:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

627 dvd elokuvaa,laidasta laitaan,piirrettyjä,toiminta,scifi,draama,kotimainen jne,ostan keskimäärin 4-10 dvd /kk,discshop,cdon.com,homeenter ovat osto paikkoja pääasiassa,nyt on myös jo 10 bluerayta..kotiteatterin arvo n 3500euroa..ei häävi mut ihan asiallinen..50" Lg.n tv
cd levyjä yli 400..

wednesday

09.04.13 klo 22:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

wednesday kirjoitti:

Itseltäni löytyy tällähetkellä 71 kpl DVD:eitä, mutta n.15 pienenä ostamaani teinikomediaa lähtee kun en enää moista roskaa hyllyssäni suvaitse. Noh, vanhoja lähtee ja uusia (parempia) tulkoon tilalle :)

ASIAA!! Kattelin justiinsa että vajaan kahden vuoden sisällä tullut hankittua yli 130 leffaa. Nykyinen luku siis 205. Opiskelija(Budjeti)lle ihan kiva luku. Kasvatan lukua ilolla. Vauhti on kova, mutta elokuvien keräilyhän käy elämäntehtävästä? :D

Joginen

10.04.13 klo 11:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tarkkaa lukua en ole laskenut, mutta mututuntumalta heittäisin, että joku 150 löytyy ja eiköhän se kokoelma kasva tuosta vielä ehkä vähän hitaalla tahdilla välillä, mutta kuitenkin.

14.04.13 klo 15:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

15.04.13 klo 02:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

2003 ostin ensimmäisen DVD:ni (EVIL ED) ja nyt on hyllyssä aika lailla tasan 600 DVD:tä. Joskus menee pitkiäkin aikoja ettei osta uusia ja joskus tulee kausia jolloin on jatkuvasti lättyjä postissa. Ei nyt mikään hurjan suuri kokoelma, mutta olen alusta lähtien pyrkinyt keskittymään enemmän laatuun kuin määrään. En esimerkiksi koskaan osta alelaareista elokuvia joista en ole kuullutkaan. En muutenkaan osta mitään sokkona.

Thespirit

22.04.13 klo 21:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nirpi

28.04.13 klo 10:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Omistamani dvd:t ja muut julkaisut voi laskea yhden käden sormilla, you know, muoviroska, turha kulutus jne... Jos telkkarista joskus sattuu tulemaan mahtava elokuva, säilön sen tallentavaan digiboksiin. Haluaisin periaatteessa omistaa suosikkielokuvani fyysisinä esineinä, että voisin katsoa ne aina kun havittaa. Tällainen valikoivakin keräily päättyisi todennäköisesti siihen, että minulla olisi 500 kertaalleen katsottua dvd:tä.

Tämä on kyllä hieman tekopyhää, koska minulla on kymmeniä ja taas kymmeniä cd:itä ja hankin niitä edelleen lisää. Dvd:iden ostamattomuus ei ole myöskään mikään rahallinen kädenojennus elokuvateollisuudelle, varsinkin, kun paikallisen elokuvateatterin rempan takia en edes voi käydä leffassa.

Luultavasti tulen tulevaisuudessa hankkimaan maltillisesti dvd:itä rahatilanteen mukaan.
En voi kuitenkaan kuvitella, että omistaisin satoja paskoja leffoja sisältävän heräteostoskokoelman.

11.06.13 klo 22:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

hebbu

12.06.13 klo 00:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

248dvd

Melkonen kokoelma sulla. Saako kysyä,että mikä leffa pyörii töllössä hyllyn vieressä?

pikajuna2

12.06.13 klo 07:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Moicca!
Dvd elokuvia nyt kasassa 2500 kpl.Laidasta laitaan.
T.Köpi

12.06.13 klo 12:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

pikajuna2

13.06.13 klo 07:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Moi!
Onpa mulle outo kuva. En itse hirveästi katso elokuvia, kerään vaan.Olen kerännyt 2 kuukautta.Kun aloitin, niin mulla oli 30 dvd:tä.Tavoite saada 100000 kasaan 2,5 vuodessa.Eli ostelen vaan jatkuvasti.Sitten, kun tavoite täynnä, niin laitetaan uusi tavoite.Rahaa kyllä menee paljon, mutta onhan ne kuvissa kiinni.Laskin tohon summaan(2500)myös pelit.Tsemppiä kaikille keräilyyn.
T.Köpi