montako dvd:tä omistat?

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › montako dvd:tä omistat?

08.08.03 klo 21:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

kyllä näyttää siltä että monella löytyy monta, monta, leffaa hyllystä. ja niin sitä pitää, jatkakaa keräystä.

10.08.03 klo 14:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jeh, kyl pitää munki lista tähän pistää, olen enimmäkseen koittanu kerätä laatukamaa mut virheitäki on tullu:

-Godfather I
-Godfather II
-Godfather III
-Goodfellas
-Platoon
-Scarface-Arpinaama Say hello to my little friend!
-Elefanttimies
-JFK-Avoin tapaus Special Edition
-Apocalypse Now Redux
-lord of the Rings extended edition
-Harry potter ja viisasten kivi pikkusiskon filkka 8)
-Asterix ja Obelix tehtävä Kleopatra samoin 8)
-Rukajärven tie
-Bonnie and Clyde
-lord of the rings normal edition
-Pearl Harbor
-mies joka itki
-Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme
-Cast Away
-Joki
-Perhe on painajainen
-The Patriot
-Viimeinen keisari

Huhhuh, oliks niitä noin paljon? On niitä jo hiukan kerääntyny 8) mitäs tykkäätte?

10.08.03 klo 15:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

noin sitä pitää johnnyboy, hyviä leffoja, jopa erittäin hyviä, paitsi paria leffaa lukuunottamatta. noista on hyvä aloittaa keräys

OneNiceUser
2016 viestiä

10.08.03 klo 16:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla ei oo yhtää dvd:tä.

Ei mulla oo ees dvd (laitetta) :?

10.08.03 klo 19:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä ostin kokoelman täytteeksi tänään NetAnttilasta Ilmestyskirja Nyt Redux. Maksoi vain 9.95 + 2.49 postikulut. Siellä olisi Hei, me lennetään vain 7 eskoo. Pitäiskö?

arska

10.08.03 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuo "Hei me lennetään" on loistava pläjäys, pitiköhän tässä alkaa itsekin tilailemaan.

10.08.03 klo 19:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Bueno, senor!

10.08.03 klo 20:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

uusimmat dvd:t ovat: naked killer, the untold story, dr. lamb
seuraavaksi terminator 2 3dvd:n boksi

12.08.03 klo 17:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

DVD-leffoja ei vielä näytä olevan kuin joku kymmenen :oops:

Mutta se ei tietenkän tarkoita ettenkö olisi muita dvd:itä katsellut. Vuokrailen n. 3-5 dvd:tä kuukaudessa...riippuu ja kiikkuu. Se on halpaa hupia! Ja olen pihi paska dvd.leffojen suhteen, se pitää sitten olla hyvä leffa ja sisältää extraa!

13.08.03 klo 16:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä vuokraan leffoja enintään 3 per kuukausi. Täällä ei ole muita paikkoja mistä vuokrata kuin 2 är-kioskii, joissa se lysti maksaa 3,20.

13.08.03 klo 17:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jeps. Saisi olla paljon enemmän vuokrapaikkoja. Itse olen havainnut Lahdessa olevan suhteellisen vähän vuokrapaikkoja: Filmtown, Kolmisen makuunia, Elokuvahalli... ja videosilmäkin muuttii helvettiin. Makuuneja tosin kyhätään koko ajan lisää, ne syrjäyttää kaikki yksityiset melko pian. R-kioskilta vuokrasin viimeksi 10 v sitten, liian kallista puuhaa.

Cuomi

13.08.03 klo 17:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllähän niitä pari on kertynyt mutta lisää pitäs ostella ja rivakasti.
Eli tässä pienen pieni kokoelmani.

Simsons Filmifestarit
Signs
Likainen Harry
The Edge

15.08.03 klo 16:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaa. Mäkin sitten luettelen kaikki kuusi deeveedeetäni.

Armoton
Pako L.A.:sta
Mutta...Kuka Murhasi Harryn?
Firefox
Valiojoukko
Verijäljet

Että silleen. Ja nyt kukaan ei sano mitään noista Pako L.A.:sta ja Firefox leffoista. Eihän ne nyt ehkä ole erikoisen loistavia elokuvallisesti, mutta aivot narikkaan viihteenä hyviä.

15.08.03 klo 19:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Täytyy sanoa, että Nick Nolten Verijäljet on ehkä teennäisen dramaattinen sekä tylsin leffa mitä on tullut ikinä ostettua.

15.08.03 klo 21:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä saan sen Ilmestyskirjan postista manantaina kokoelman täytteeksi... toivottavasti, jos se ei tule silloin niin mä rupeen hyppii seinille.

16.08.03 klo 13:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Se tulikin pari päivää sitten lainattua pääkirjastosta. Täytyy sanoa, että Kirjastoissa alkaa olemaan suht ok. dvd-valikoimat.

16.08.03 klo 19:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirjastoissa? DVD:tä? Täältäpäin löytyy pelkkiä veehooässiä. Eikä niiden kunto ole mikään paras. Taannoin löysin Psychon.

16.08.03 klo 20:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

No ainakin täällä on pääkirjastossa suhteellisen laadukas valikoima kun osaa käydä hyvin ajoin kahmimassa ne parhaat. (Kaikenlaista genreä löytyy, ei siis pelkästään mitään hittejä).

Pingutyyppi

17.08.03 klo 17:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lisää lättyjä listaani:

Kauriinmetsästäjä (Deer hunter/3.5 pojoa)
Muutama legendaarinen skene, mahtavat roolisuoritukset, hyvä tunnari ja paljon vänkää fiilistä. Lähtee käyntiin kuitenkin ihan turhan hitaasti meikäläisen makuun (vaikka hahmoihin pääsikin varmasti paremmin sisälle).

Badding (Badding/2.5 pojoa)
Olisin varmaankin kaivannut tästä elämäkerrallisempaa leffaa. Musat ovat aivan mahtavat, mutta sisältö jättää muuten valjun fiiliksen. Raulin kertoma lastensatu on typerä. Ostinkin lätyn vain bonusleffan takia:

Onnen maa (Onnen maa/5 pojoa)
Ihan mahtipläjäys! Pölösen paras. Upeat musat, reippaasti hilpeää meininkiä ja täyden kybän tunnelma. Vaarin "kops vaan"-kohtaus on loistava. Pohjanmaan ja Miehen vailla menneisyyttä ohella parhaita koskaan tehtyjä suomifilmejä. Juu-uh.

17.08.03 klo 17:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tänään lähtee filmifriikistä Hei, me lennetään tännepäin kokoelman täytteeksi. JUHUU!!! :D