Chuck Norris!!

Foorumin päävalikkoonDigital... [DVD] › Chuck Norris!!

30.11.06 klo 21:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juke87 kirjoitti:

Tänään tuli laitettua Discshopista tilaukseen Walker Texasista kausi 1. Toivottavasti tulee huomenna 8)

Upea ostos! Aikaisempaan kysymykseesi vastaan, että Missing in actionit voittavat kyllä Delta forcet. Ensimmäinen DF on toki sekin mahtava elokuva, mutta kakkonen on jo... aika löysä.

30.11.06 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja joulahjaksi saan ton Missing in Action ja Delta Force boksin 8)

12.12.06 klo 20:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Millä Walker kaudella tulee tämä tunnari :?: http://www.youtube.com/watch?v=tW1tIpE95kc

24.12.06 klo 15:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uutta Norrista pukkaa. 19.1. julkaistaan Good Guys Wear Black vuodelta -78, julkaisijaa ei ole tiedossa, mutta itse veikkaan Future Filmiä, sillä Future julkaisee samana päivänä tukun uutuuksiaan (mm. Highlander ja Django!). Onko kellään kokemuksia elokuvasta? Mitään hurjaa verenlennätystä lienee turha odottaa sillä jenkki-ikärajakin on PG, mutta jos se on tuttua Norrista niin eiköhän se joskus hyllyyn kulkeudu.

30.12.06 klo 14:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sainpas katsottua tässä jouluna Futuren Filmin Missing in Action-paketin ja huonoin asia tässä on ykkösosan kuvanlaatu. Aiemmin olin nähnyt ykkösen brittikiekolta, jonka kuvanlaatu oli aivan toista luokkkaa verrattuna Futuren levyyn. Futuren versiossa värit ovat haalistuneet, kuva on pehmeä ja liikesumeutta on havaittavissa toisinkuin brittikiekossa. Jatko-osissa kuvanlaatu ei kuitenkaan pistänyt pahemmin silmään, johtuen varmaan siitä että niitä on jouduttu katsomaan aiemmin likaisilta VHS-kaseteilta. Filmit ovat kuitenkin täyttä tavaraa ja kakkonen oli yhtä mainio kuin muistinkin. Vihdoinkin näin myös kolmosen leikkaamattomana kun aiemmin on jouduttu katsomaann videolain raiskaamaa versiota (Aivan järkyttäviä leikkauksia harrastettu tuolloin. Chuck juoksee vartijoita kohti -töks- Vartijat makaavat maassa hakattuina ja Chuck seisoo voittajana pystyssä). Kulttuuriteko Futurelta tämän boksin julkaiseminen. :wink:

Katsoinpa tässä myös vähän aikaa sitten tilaamani Hellboundin, jossa Chuck esittää kyttää joka jahtaa itse Saatanaa. Oikein hauska toimintakalkkuna, jossa on aivan muikea lopetus. Finaalissa Norris potkii Saatanaa kierrepotkuilla päähän ja tämä näytetään tietysti hidastettuna ja tapahtumaa säestää kuoromusiikki. Mahtavaa! Ja päättäähän Hellbound samalla yhden merkittävän aikakauden, sillä Hellbound oli viimeinen elokuva jonka Chuck Norris teki Cannonille.

05.01.07 klo 09:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hurjiinnuin ja ostin eilen MIA ja DF-boksit. Katselin sitten yöllä ensimmäisen DF:n sekä toisen MIA:n. THE DELTA FORCE oli täyttä timanttia, yksi kovimmista action-pätkistä koskaan. Todellinen taideteos, jossa ei ollut järjettömästä pituudesta huolimatta yhtäkään ylimääräistä minuuttia eikä tylsää hetkeä. En ymmärrä miten en ylä-asteella pitänyt tästä klassikosta. Onneksi en sitten muistanutkaan paljoa mitään, koska viimeisen 40 minuutin ankara toiminta tuli todellisena yllätyksenä. Kyllä Norris oli jotain täydellisen viileää raketeilla varustetun prätkänsä kanssa. Miksei enää tehdä Delta Forcen kaltaista törkeän hyvää toimintaa ja äijäilyä...

MIA 2 taas oli pieni pettymys. Hyvää meininkiä on, mutta fiilis ei noussut kertaakaan erityisen korkealle. Rottakohtaus on kyllä edelleen klassista tavaraa.

05.01.07 klo 20:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ale kirjoitti:

Omastakin mielestä Delta Force 1 on aikamoinen klassikko. Joskus muinoin en tuosta pitänyt kummemmin (arvosanaksi pamautin vain kolme pistettä) mutta nykyään iskee kuin miljoona volttia ja menee toimintaklassikoiden kategoriaan suoraan Commandon rinnalle. Kahden tunnin mammuttimainen kesto ei ole haitaksi, sillä ensimmäisen tunnin aikana nähtäviä terroristien puuhailuja on mukava seurata ja toinen tunti taas on taattua Norris-toimintaa. Elokuvan lopussa Chuck kaahailee Streethawk-tyyppisellä prätkällä ja mättää terroristipomoa turpiin että mikäs sen mielekkäämpää seurattavaa. Paljon parjattu kakkososakin on mielestäni oivaa viihdettä ykkösen rinnalla ja siinähän Billy Drago heittää uransa törkeimmät sikailut (ampuu niskalaukauksella vanhan papparaisen jne). Heitäppä Ale ihmeessä lisää kommenttia kun katsot muut Norris-äijäilyt!

"We want to negotiate! Do you hear me American?"
"Loud and clear!"(Chuck tulittaa lauseen lopuksi sarjan rynkyllä!)

09.01.07 klo 14:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Delta Force 2 oli todellinen ylläri, helvetin komeaa toimintaa ja meno ykköstä. Norriksella riitti kovisteluhetkiä ja Drago veti elämänsä kusipääroolin. Erittäin tyly ja kova leffa, jossa jopa musiikit toimivat. Alan Silvestrin ykkösosan teema on tottakai klassikko, mutta kakkosessakin riitti hyviä hetkiä sävellysten parissa. Välillä ne vaikuttivat koko perheen jouluelokuvan biiseiltä ja lopun takaa-ajossa soi jotain vanhanaikasta kauhumusikkia. Näin niitä leffoja tehdään!

12.01.07 klo 11:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Missing in Action 3 oli sekin vallan viihtyisä elokuva. Aloitus erittäin hyvä 70-luvun Vietnamissa ja Norris pääsi toden teolla sekoilemaan loppupuolella. Jätkällä kyllä riitti asennetta kunnon pyssynsä kanssa, kun hän tulitti hälytystä soittavan sotilaan verilätäköksi sellaisella antaumuksella, että harvoin näkee. Pääpahiskin oli piristävän sekaisin ja hyviä kohtauksia oli oikein mukavasti. Ei pärjää ensimmäiselle MIA:lle, mutta voittaa kakkosen minä päivänä tahansa. Delta Forcet kyllä taitavat olla suosikkejani, vaikka eka MIA olikin niin upea leffa.

14.01.07 klo 13:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mahtavia uutisia maaliskuussa ilmestyy taas äijä Actionia MacGyver 4 kausi ja Walker Texasista 2 kausi. 8)

15.01.07 klo 18:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katselin tuossa viikonloppuna Forced vengeancen, oli ihan tyly leffa. Kaikista hauskin oli pakokohtaus, jossa Norris juoksi läpi koko Hongkongin jännitysmusan soidessa taustalla, ja joka nurkan takaa pomppi esiin pahiksia, joita Chuck sitten potki päähän. Raju finaali, hyvää läppää ja naurettavia hidastuksia. Tykkäsin!

25.01.07 klo 15:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja tulipa eilen ostettua THE DELTA FORCE -boksi ja äsken katseltua ykkönen uudestaan. On se vaan kova leffa, sisältää ihan mielettömän legendaarista materiaalia. Lee Marvin on ihan tajuttoman kova ja Chuck nyt on aina ässä. Mukana on kasariactionleffaksi muutenkin yllättävän osaavia näyttelijöitä (Martin Balsam, Bo Svenson, Joey Bishop, George Kennedy jne.) ja, yllättävää kyllä, hirvittävästä kestosta (toimintaelokuvan mittakaavalla) huolimatta mukana ei ole yhtään tylsää hetkeä. Pitää katsoa kakkonenkin uusiksi mahdollisimman pian...

09.03.07 klo 11:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Chuckin uusin elokuva Cutter tulossa dvd:lle suomessa Scanboxin toimesta. Elokuva on käynyt jo VET:n kourissa ja saanut K15-leiman. "Elokuva sisältää runsaasti raakaa ja veristä toimintaväkivaltaa."

Elokuvan on tuottanut Nu Image, joka on viime aikoina haalinut talliinsa kaikki menneiden hyvien aikojen toimintasankarit (Seagal, Van Damme, Lundgren ja uusimpana Stallone Rambo IV:n myötä).

Maek

29.05.07 klo 22:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katoin tuos vähä aika sitten chuck norrisin Invasion U.S.A:n vaikka leffassa oli monia hyviä juttuja. Esim typerä idea ja kova sankari oli se silti uskomatonta paskaa.

Chuck norris Leffat alkoi kiinnostaa enemmälti, kuitenkin, koska hyvää kasari rymistelyä ei ole koskaa liikaa. Mutta vaivaako kaikkia Chuck norrisin elokuvia kökköys ja tylsyy, kuin ivasion u.s.a:a. En nyt meinaat et toteutus pitäisin olla mitää oscar tasoista, vaan edes jonkin verran parempaa kui invasionissa. Kuulemma Raato-A:n arvostelun perustella Yksinäinen susi Mcquade on vähän laadukkaampaa. Entäpä Vaikenemisen laki.

Vai Johtuiko invasion usan kökköys ohjaajasta (joseph Zito) enempi, kuin Tuotantoportaasta (Golan&GLobus). ZIto ei nähtävästi ole mikään velho red scorpion nähtynä invasino usan lisäksi ja onhan sekin aikamoista saissea. Golan&Globus taas on tuottanut melko vaihtelevan tasoista kamaa mestariteoksia (Murphyn laki, Väkivallan vihollinen 2,3,4 ja Cobra) kuin taas tuubaakin (Bloodsport, He-man - Masters of universe)
Joo eksyinpä hiukka aiheesta eli kysyisin onko jotkut Chuckin leffat laadukkaammin tuotettuja ja ohjattuja, kuin invasion usa?

Sori yhdys sana virheistä

30.05.07 klo 15:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itsekin pidin Invasion USAa aika tylsänä, kun ensimmäiset kerrat sen katselin. Sitten sitä vain jotenkin "valaistui" norriksen karismalle. Nykyään, kun sitä katson niin yhdessäkään kohtauksessa ei ole mitään tylsää sillä Norris valtaa ruutua jokaisella vähäiselläkin liikkeellään ja hän on henkisesti läsnä kohtauksissa joissa ei itse esiinny. Koko pätkää valtaa sellainen jumalaton asenne ja röyhkeys ettei ole ennen eikä sen jälkeen nähty. Jotkut Chuckin pätkät ovat kerronnaltaan samanlaisia kuten Invasion USA, mutta vauhdikkaampaakin on. Kuten Lone Wolf, joka on Chuckin parhaimmistoa.

30.05.07 klo 16:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo, Invasion USA:han sopii eniten Norrisin faneille ja 80's actionin truefaneille. Chuckiin tutustuminen kannattaa aloittaa perinteisimmistä toimintapätkistä kuten Delta Force 2 ja Braddock: Missing in Action III. Sitten saa ehkä laajempaa ymmärrystä Chuckin muihin tuotoksiin.

Onko kukaan muuten nähnyt Cutteria? Onko piristävää toimintaa vai ei kai Chuck ole lähtenyt nykyseagalin tielle.

The Wolf

30.05.07 klo 16:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eilisen Conanin johdosta alkoi kummasti kiinnostamaan Chuckin [b]Breaker! Breaker![/b] [finnish.imdb.com]. Näytettyjä pätkiä katsellessa sain nauraa enemmän kuin olen aikoihin nauranut. Onko joku Chuck-fani tätä päässyt näkemään?

juhan lumi

06.06.07 klo 22:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kyllä kävi mielessä Conanin näyttämät pätkät. Katsoin A Force of One ihan tämän kunniaksi. Hiukan huvittava se He-Man tukka. :lol:

Arviomies

08.06.07 klo 22:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä ollut The Cutterista juuri mihinkään. Ihan ok, ei mitään erikoista. Parempi silti kuin Norrisin ja ohjaaja Tannenin aikaisempi yhteistyö Hero and the Terror. Norrisin kierrepotku oli jälleen tehokas ja ammuskelukohtauksissa Norris oli uskottava ja hemmetin cool.

20.06.07 klo 01:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arviomies kirjoitti:

Ainoa vain, että yhtä ainutta kierrepotkua ei elokuvassa tainnut olla, ja muutenkin tappelukohtaukset olivat hemmetin väsyneitä. Leffa oli leikattu ihan perseelleen, pahikset olivat tylsiä ja tarina mitätön, vailla oikeaa tunnetta, kuten klassikoissa. Lopetus oli todellinen antikliimaksi, puolentoistatunnin päättömän juoksentelun täysin randomisti päättävä kohtaus muiden joukossa. Kyllä tämän mieluummin katseli kuin esim. Seagalin uusimmat, mutta pisti silti ärsyttämään Norriksen puolesta. Äh, tuubaa.