Corbin Bleu loistaa taas.

18.12.2008 20:54

Alkuperäinen nimi:High School Musical 2
Valmistusvuosi:2007

Kesäloma alkaa ja Wildcatsit saavat työtä Sharpayn vanhempien omistamalta golf-clubilta. Perus teinidraama kyseessä, eli, Sharpay haluaa Troyn itselleen, Gabriella on mustasukkainen, Chad ja Troy riitelee, ja niin edelleen. Suhdekiemuroita siis on ja se vasta päät pyörälle saakin, kun luvassa on myös taitoesitys. Saako ryhmä itsensä kokoon jälleen kerran?

Corbin Bleu loistaa taas. Hän on selvästi lahjakas, kuten myös Lucas Grabeel. Ashley tekee myös ihan positiivisen suorituksen tässäkin pätkässä. Olen yhä edelleen samaa mieltä Zacin ja Vanessan näyttelijäsuorituksista, kuin mitä mieltä olin kyseisistä suorituksissa ensimmäisessä osassa. Zac ylinäyttelee todella pahasti ja Vanessa on ihan muissa maailmoissa kokoajan, ihan kuin ei koko homma kiinnostaisi.

Ensimmäinen asia mikä tyssää on se, että kyseessä on kesäloma. Siis, eikö tämän pitänyt olla kouluhenkinen -elokuva? Kyllähän se näinkin menee, vaikka itse en menisi koskaan tekemään näinkään ”uhkarohkeaa” suoritusta.

Pidin tästä ehkä hieman enemmän kuin ykkösosasta, upeampien koreografien takia. Laulut taas ovat niin ja näin.
Lopputuomioni on, että sana nuortenelokuva on otettu liiankin kirjaimellisesti. Teini se sana on.

Arvosteltu: 18.12.2008