Cherry Darling

Siis aivan parasta zombie viihdettä! Jos pitää goresta, ja old school zombie leffoista, tämä on aivan pakko nähdä! Onhan Lucio Fulci kuitenkin zombie leffojen mestari!

Loistavaa, kannattaa katsoa

Villetys

Zombie Flesh Eaters on heittämällä yksi kaikkien aikojen parhaimpia zombie-elokuvia ja Fulcin tuotannossa se edustaa sitä terävintä kärkeä. Elokuvan alussa hylätty alus ajelehtii kohti New Yorkin satamaa ja aluksesta löytyy ensimmäinen zombi. Muutaman hengen ryhmä lähtee selvittämään aluksen kohtaloa ja jäljet vievät trooppiselle saarelle, josta löytyykin sitten enemmänkin zombeja. Zombien maskeeraukset ovat todella hienosti tehty ja niistä on saatu mukavan uhkaavan näköisiä. Hidas liikkuminen vielä korostaa näiden vaaraa ja itse gorekin on elokuvassa todella laadukasta. Elokuvan tunnusmusiikki on myös legendaarinen ja siitä on annettava erikseen plussaa Fabio Frizzille. Fulci on myös onnistunut luomaan elokuvaan todella hyvin otteessaan pitävän tunnelman, joka vain tehostaa kohtauksia ja elokuvan loppu on myös erittäin onnistunut.

Zombi elokuvien parhautta, suosittelen.

napalmikuolema

Mestarillinen elokuva. Loistava tunnusmusiikki ja zombit rujoja. Päihittää kyllä Dawn of the Deadin.

Pelimies

Paras zombi-leffa Dawn of the deadin jälkeen. Zombit olivat karun näköisiä, veriefektit hulpeita ja tunnelma ahdistava. Plussaa täytyy antaa tunnarista, saaren käytöstä tapahtumapaikkana ja jännästä vedenalaisesta kohtauksesta.

ShadowDragon

Mahtavat tehosteet, mahtava tunnelma ja ahdistava.
Ehdottomasti paras koskaan tehty zombielokuva, mikään 2000-luvun roskazombielokuva ei tule tätä voittamaan.

Aleksanteri

Kauhu
1979
Lucio Fulci
Elisa Briganti
Al Cliver, Auretta Gay, Ian McCulloch, Richard Johnson, Tisa Farrow
Italia
italia