Win Win

Alkuperäinen nimi:Win Win
Valmistusvuosi:2011
Pisteytyksiä: 36
Tarkka arvio: 3.33

Oscar -ehdokas Paul Giamatti on sympaattinen koulun painijoukkuetta valmentava, mutta rahahuolien ahdistama lakimies, joka vie meidät sydämelliseen otteluun elämänpeliä…jossa et voi hävitä kaikkea. Kun Mike Flaherty törmää teini-ikäiseen karkulaiseen – joka sattuu myös olemaan osavaltion mestaripainija – muuttuu hänen onnensa kertaheitolla. Hän keksii mielestään loistavan win-win-ratkaisun, joka osoittautuukin odotettua monimutkaisemmaksi pojan ongelmallisten perhesuhteiden astuessa kuvioihin.

Kommentit & Pisteytykset

Dickey2

Juuri kun kaipaa positiivisesti yllättäviä elokuvia niin kerrankin juuri silloin sellaisen löysin. Tässä se on. Oikein pirteä ja hauska hyvänolon elokuva jossa Paul Giamatti ja minulle täysin tuntematon Alex Shaffer on ovat parhaimmillaan. Suurimman roolisuorituksen tekee kuukausi sitten menehtynyt legendaarinen Burt Young. Outoa ettei täällä noita kahta viimeisintä näyttelijöissä mainita. Alkaa aika keskinkertaisena perhe-elämä elokuvana jossa perheen miehellä menee töissä huonosti ja terveys heittelehtii, mutta jatkuukin sympaattisena urheiluelokuvana ja lopussa sitten loppua kohti mennäänkin hyvin koskettavuuden puolelle.

Jautsi
Kaamos