Beer Master

Hyvät efektit ja ensemble cast pitivät mielenkiinnon yllä. Juoni oli niin huono ja älyvapaa että se oli hyvä. Jamie Foxx Obaman roolissa ja Channing Tatum vartijana olivat molemmat viihdyttävän kömpelöitä. Harmi että veri unohtui leikkauspöydälle.

Chinook

Lupaavalta vaikuttava rämistely kaatuu todella typeriin ratkaisuihin. Alkuun leffa vaikuttaa hyvinkin mielenkiintoiselta, varsinkin kun päästään itse asiaan ja pienet (lue: valtavat) puutteet ja ajattelemattomuudet, kuten turvajärjestelmä ja muut, eivät itse asiassa edes haittaa paljoakaan.

Toimintaa on riittävästi ja leffan aikana ei ehdi tulla tylsää, vaikka tämäntyyppisiä juttuja on nähty ennenkin. Huumoripuoli toimii ihan kivasti ja vaikka jotkut läpät tuottavat lähinnä myötähäpeää, paljon hauskaakin ainesta leffasta löytyy. Roolitukset ovat ok, samaten visuaalinen puoli. Leffan viimeinen vajaa puolituntinen on kuitenkin katastrofaalisen karmea, kun jokaisesta hahmosta yritetään leipoa sankaria ja yhtäkkiä kaikki onkin pehmoista ja ihanaa, kun pahiksia isketään turpiin.

Tästä huolimatta White House Down on ihan mukavaa viihdettä ja jos on valmis hyväksymään puutteet, se tarjoaa ihan miellyttävän parituntisen.

Jautsi

Kerrassaan epäuskottavaa ja ennalta-arvattavaa, mutta niin loistavasti toteutettu, että pakko antaa

korkkinado

Viihdyttävä, joskin epäuskottava toimintaleffa. Jos unohtaa kaikki epäuskottavuudet ja -loogisuudet kyseessä on viihdyttävää menoa, jossa aika ei käy pitkästi. Onhan tämä myös kaikin tavoin parempi esitys kuin surkea Olympus Has Fallen.

_joona_

arskamahis