IsoVauva

Ihan jees draamakomedia tavallisuudesta poikkeavalla juonikuviolla, mutta jokin tässä jätti vähän kylmäksi. En vain oikein osaa pukea sanoiksi mikä.

Juonen pyöriminen dokumenttielokuvan kuvaamisen ympärillä oli mielenkiintoinen, mutta sekä Stillerin, että Driverin hahmot olivat paikoin varsin ärsyttäviä. Muutenkin leffassa oli vähän liikaa hipster meininkiä minun makuun. Driver on kyllä lahjakas näyttelijä, ei siinä mitään. Miehen hahmo oli vain osittain tahallisestikin kirjoitettu rasittavaksi.

Nuoruutta ja vanhenemista käsitellään ihan onnistuneesti ja ajatuksia herättävästi, mutta jokin viimeinen silaus tästä jäi puuttumaan. Leffa olisi jopa voinut hyötyä pienestä lisäkestosta, sillä tuntui että juonikuviot jäivät vähän kesken. Ihan sujuvaa, hyväntuulista ja hauskaa menoa silti.

lilju_

Ihan hauska draama komedia, jossa yhdistyi nuoren ja vanhemman pariskunnan arki. Viihdyttävä kokemus alusta loppuun, joka sopii aikalailla just nuorisosta, vanhempaan ikäluokkaan. Katselukertoja tämä leffa kerää sen yhden ja ainoan. Mutta kannattaa katsella jos vastaan tulee.

Herman Tottooro

2014
Vielä nuoria (tv)
Noah Baumbach
Noah Baumbach
Adam Driver, Adam Horovitz, Amanda Seyfried, Ben Stiller, Charles Grodin, Naomi Watts