Uytp7

Vanha kunnon pakkolaki;yksinkertainen resepti monimutkaiseen ongelmaan. Leffassa vain yhden kakaran saat pukata tähän yhä täydempään tellukseen. Liikaa väkeä täällä tosiaan on, elokuva esittää meille mitä sitten voisi tapahtua. Filmin konsepti pelittää ja kokonaisuutena teos näyttää pirun hyvältä. Käsikirjoituksen käänteet täyttävät jännityksen tarpeet ampumatta liikaa yli. Identtisiä seitsosia näyttelevä Rapace vetäisee monta roolia rutiinilla läpi, eri siskoksille kirjoitetut luonteenpiirteet jäivät keskenään väkisin väännetyn erilaisiksi. Ja pitääkö aina mukaan änkeä masterhakkeri, joka pelastaa päivän tehokkaammin kuin sontikka sateisen iltapäivän?

Sivuhahmoihinkin kaipasin lisää mehevää lihaa läiskittäväksi. Tehtävänsä he kumminkin täyttivät. Erityisen nokkela elokuva ei ole eikä onneksi väitäkään olevansa. Mehevää toimintaa siitä löytyi, välillä tosin kerkesin jo toivoa tahdin hienoista hidastumista. Laajentakaa perusideaa lisää rohkeasti vaan! Oikeaan vaivaan väärät lääkkeet. Pätkän kolistellessa äänekkäästi eteenpäin ehdin mukavasti samanaikaisesti miettiä yhteiskunnallisia ongelmia 16 askelta eteenpäin ja näin viihdytysaspekti nousi välittömästi. Teknologian sun muun kannalta järkevä, lentäviä autoja ei siis ruudulla nähdä. Vaikka henkilöt vaisuja ovatkin pari menetystä kouraisi rippusen.

schwartzy

What Happened to Monday
What Happened to Monday arvosana 3,17

What Happened to Monday (2017)

Alkuperäinen nimi: Seven Sisters

Sci-fi,