Madmasa

Todellakin tyylikäs ja väkivaltainen elokuva. Toiminta on normaalia kasaritasoa, mutta leffan tumma sävy ja tunnelma pitävät mukana loppuun asti. Musiikki on myös voimakasta ja säväyttävän hyvää. Herättää myös kysymyksiä, mikä moraalisesti on oikein tällaisessa tilanteessa. Kokonaisuudessaan erittäin toimiva elokuva.

Makke_95_

Todella tunnellmallinen ja synkkä kostoleffa suoraan elokuvien kultakaudelta, eli kasarilta. Foster ja Williamson ovat äijiä, soundtrack on ehtaa 80-lukua (eli loistava) ja ruudulla nähtävä väkivalta on rujoa ja tylyä. Kyllä tälläisiä katselee mielellään. Tyylikästä.

Rainafriikki

Todella hyvä kostoelokuva kultaiselta 80-luvulta.Juoneltansa elokuva oli hyvä ja toimiva,roolisuoritukset olivat kaikenpuolin hyvät etenkin legendaariset Robert Forster ja Fred Williamson.William Lustigin ohjaus oli hyvä,jonka kruunasi Jay Chattawayn loistava soundtrack.William Lustigin toinen merkittävä elokuva Maniacin rinnalla ja myös kostoelokuvien parhaimmistoa.

Tappo

Todella kovaa ja tyylikästä toimintaa. Suosittelen kaikille genren ystäville.

Villetys

Vigilante on hyvin viihdyttävää katseltavaa. Toimintakohtaukset ovat hyvin toteutettuja ja musiikki on loistavaa. Fred Williamson vetää hyvän roolin.

makehzzz

1983
Vigilante - yön soturit
William Lustig
Richard Vetere
Don Blakely, Fred Williamson, Joe Spinell, Joseph Carberry, Richard Bright, Robert Forster, Rutanya Alda, Willie Colón