Darkman900

Loistava vampyyrileffa. Enemmän kuitenkin draama kuin kauhuelokuva, vaikka välillä olikin yllättään raaka. Poikkeaa paljon muista vampyyileffoista ja juuri siksi se kannattaa katsoa.

DRUGS

Voisi ensimmäiseksi sanoa että uskoin elokuvan olevan tuhoontuomittu näyttelijäkaartinsa vuoksi. Ei ihan heti saa päähänsä mielikuvaa Tom Cruisesta tai Brad Pittistä vampyyrina.. Heh no silti päätin katsastaa tämän koska olen aina pitänyt vampyyrimyytistä vaikka tähänmennessä lähes kaikki vampyyrielokuvat ovat tuottaneet pettymyksen liialla kliseisyydellään tai vain huonolla toteutuksella. Olen vast' ikään ruvennut arvostamaan Brad Pittiä näyttelijänä. No tässäkin pidin herran roolisuorituksesta. Ja damn hot ne hiukset. Myös Tom Cruise yllätti. Kirsten Dunst oli loistava Claudiana. Antonio Banderasin suoritus jäi vähän laimeaksi.
Tämä on ehdottomasti paras vampyyrileffa mitä olen nähnyt.
Loppu oli itseasiassa aika hauska.
Vampyyrileffojen ystävien tai vain myytistä kiinnostuneiden tulisi tämä katsoa.

Rainafriikki

Erinomainen kauhudraama,juoni oli loistava ja kekseliäs.Näytteliminen oli todella hyvää,Brad Pitt ja Tom Cruise tekivät loistavat roolisuoritukset.Elokuvassa oli hieno visuaalinen ja hyvä tunnelma,neil jordanin ohjauksesta ei ollut moittimista.Stan Winstonin erikoisefektit tekivät elokuvasta vielä paremman.Kokonaisuudessaan Veren Vangit on erinomainen ja hieno tarina vampyyreista,jossa on loistavat roolisuoritukset ja hyvä tunnelma.Ei mene ehkä dracula- elokuvien tasolle,mutta tämä kyllä voittaa twilightit mennentullen.

Stranger

Erinomainen kauhudraama hienoilla näyttelijöillä, sekä kiinnostavalla juonella.

_Nowhere man_

Kauhu,
1994
Neil Jordan
Anne Rice
Antonio Banderas, Brad Pitt, Christian Slater, Kirsten Dunst, Stephen Rea, Tom Cruise