emmis

Ei ihan kirjan veroinen, mutta katsottava kuitenkin.

Ainoa asia leffassa joka häiritsi minua, oli Charlisle Cullen, eli Peter Facinelli. Mies oli maskeerattu aivan naiseksi. Ei vampyyrien kantaisä voi olla agrogyyni, vähän olisi miesmäisyyttäkin saanut olla.

Pääpari selvisi kyllä urakastaan ihan kunnialla ja täytyy myöntää että kipinöitä lensi ihan kunnolla heidän välillään. Plussia siitä.

Missedo

Twilight. Aluksi se ei kiinnittänyt huomiotani. Oli lähellä, etten mennyt katsomaan elokuvaa teattereihin. Mutta sitten elokuvakärpänen puraisi minua ja menin katsomaan elokuvan siskoni kanssa. Sitä päätöstä ei kannattanut katua. Twilight ei ole ihan mestariteos, mutta ei huonokaan. Elokuvan juoni olisi voinut olla huolellisempi. Kristen Stewart Bella Swanin -roolissa.. Ihan hyvä. Mutta ei tehnyt kuitenkaan sen suurempaa vaikutusta minuun.

Robert Pattinson Edwardina.. Ylistäkäämme yläkerran ukkoa! Pyhä jysäys sentään..! Nuorimies teki hyvän roolisuorituksen. En voi kiistää etteikö Herra Pattinson ollut komea, mutta hän osasi syventyä rooliinsa todella hyvin! Mutta yksi varma ja hyvä asia on se, että Bellan ja Edwardin välinen kemia oli niin todellista ja sävähdyttävää. Erinomaista.

Pahisvampyyrimme James.. Nä, en osaa sanoa! Hyvä ja huono. Osasi kyllä olla jäätävä ja pelottava mutta muuten, en tiedä. Hänen naispuolinen ystävänsä, nimeä en muista, oli ärsyttävä. Niin kliseinen. Yh. Mutta tämän elokuvan voi katsella huoletta muutaman kerran ja kenties enemmänkin.

mr.depp-love

mun mielest leffa oli tosi hyvä,ei ehkä viittä tähtee.
en oo tosin lukenu niit kirjoi(ehkä pitäis,monet sanoo,et ne on "miljoona" kertaa parempii,kun se leffa)

soliantu

Koskettava ja hyvä leffa. Yllätti positiivisesti.

Viipi

ihana, pidän kovasti:) odotan innolla kakkososaa.

adorablegirasol

tuikku

TwilightZone911

Twilight - Houkutus
Twilight - Houkutus arvosana 2,52

Twilight - Houkutus (2008)

Alkuperäinen nimi: Twilight

2008
Catherine Hardwicke
Melissa Rosenberg, Stephenie Meyer
Billy Burke, Elizabeth Reaser, Gil Birmingham, Justin Chon, Kristen Stewart, Nikki Reed, Peter Facinelli, Robert Pattinson, Sarah Clarke (I), Taylor Lautner