Joosu

teini*

Ihme tieni kyhnäämistä koko paska. 1,5/ 5

Freakyfilms

Stewart (joka ihmetykseni on jopa onnistunut muissa elokuvissaan, mutta ei vaan tässä) ja Pattinson järkyttävät surkeilla roolisuorituksilla!

HorrorGirl

Kirjana AIVAN LOISTAVA, elokuvana nojaamelkoheikkoa... Näyttelijäsuoritukset eivät ole mullistavia, mutta menettelevät. Tunnelma oli kuitenkin välillä todella ankea ja epäaito. Olisin kyllä tosin ehkä pitänyt enemmän, jos en olisi lukenut mahtivia kirjoja ensin... 1,5/5

Jaimey

Jo ensimmäsen viiden minuutin pyöriessä joudun haukottelemaan useamman kerran kuin jaksan kirjaa pitää. Houkutus on siis tavattoman tylsä elokuva, jonka ydin on vampyyristä miltei elävä tyttönen, joka yrittää hakeutua varta vasten tämän seuraan. Ne, jotka pitävät vampyyreistä tai itse Pattinsonia "kuumana, maailman komeimpana miehenä", saattavat töllistellä tämän turhauttavan elokuvan loppuun. Valitettavasti minä en kuulu heihin.

JuhoTsu

Kun aloin katsomaan elokuvaa tyttöystäväni kanssa, oletin että se on aivan hirvittävää jöötiä. Mutta kyllä tämän loppujenlopuksi kehtasi sittenkin katsoa, vaikka ei mikään mestariteos todellakaan ole. Huonosti ohjattu ja näyttelijätkään eivät mitään kummoisia ole. Efekteistä iso miinus, oli nimittäin ihan järkyttävän näkösiä kaikki efektit.

Leppäkerttu

Minulla oli hysteerisen hauskaa tätä katsoessa, vajaat kaksi tuntia menivät uskomattoman nopeasti. Twilight - Houkutus on todellakin lähes niin täydellisen överihuono, että oikeassa porukassa ja oikealla asenteella katsottuna saa nauraa suunnilleen joka toinen minuutti. Erikoismaininnan saavat pahisvampyyri Jamesia näyttelevän Cam Gicandetin mukapahat virnistelyt.
En kuitenkaan voi oikeasti pitää leffasta, joka yhtäaikaa on hyvin mahdollisesti koko vampyyrielokuvagenren suurin häpeäpilkku ja jossa vilahtaa yhdessä kohtaa (kun Bella etsii tietoa vampyyreista internetistä) kuva F. W. murnaun Nosferatusta. Ehkä pikkumaista, mutta ei tällainen monta miljoonaa maksanut kurateos ansaitse sen enempää.

OZMOxD

Ei iskenyt.
*kröhpaskakröh*
1,5/5

Ulostettahan tämä on. Teknisesti kankea, mutta muutama ihan nätti kuva kyllä löytyy. Näyttely on myös äärimmäisen kankeaa ja nirppanokka-asenteella vetelevä Kristen Stewart saa sapen kiehumaan. Yllättäen vähiten vitutti tämä Pattinsonin Roope, mutta kaikki vihat niskaansa minulta saava kiiltokuvapoju se edelleen on.

Mitä muuta tästä voi sanoa, kun on huono elokuva. Tämä yksinkertaisesti taistelee kaikkea sitä vastaan, mitä tätä on kehuttu. Monet pitävät, monet eivät pidä, mutta jotenkin silti tuntuu, että jälkimmäisellä poppoolla on faktat hallussa. Tässä ei toimi mikään oikein, ei leikkauskaan, sillä väliin on jätetty uskomattoman rumia huolimattomuusvirheitä. Tarinakin on tuubaa, mutta sehän ei periaatteessa ole elokuvan vika.

Shadire

En muista, milloin olisin ollut NÄIN tylsistynyt jotain elokuvaa katsellessani. Houkutus on minun silmiini epätoivoinen yritys luoda nuorisoon uppoava vampyyrileffa. Kyllähän se johonkuhun saattaa toimiakin - varsinkin kun houkuttimena on "niin hot" (ei edes unissani) mr. Pattinson - mutta ei minuun, niin kuin ei ilmeisesti moneen muuhunkaan. Itse en näe koko pätkässä mitään syvällistä, jolle voisi nostaa hattua: teini ihkuttaa vampyyriä, ja käytännössä elää hänestä. Jee? Ei toiminut, ainakaan minulle.

Slowpoke

Sarjan ainoa ja viimmeinen osa jonka tulen katsomaan.

TyhJä

ei mikään hyvä leffa. yli kliseinen ja muutenkin vähän outo.(tai jotain sen tapaista) Kristen stewart ei sovi bellan rooliin ollenkaan(luin kirjan ennen kuin katsoin elokuvan) ja kohtaus missä Patti(Robert Pattinson muka "ah niin IIIHANAA") tulee ruokalaan on jotenkin ihan sika ällö. Alkaa vähän naurattaa siinä kohtaa. juoni ihan ok mutta välillä tosi kökkö. kirja on reilusti parempi. jos haluat tuhlata iltasi katsomassa jotain kökköä rakkaus tarinaa ja huonoa näyttelyä ja kliseitä mene ja katso tämä.ÄLÄ TUHLAA ELÄMÄÄSI KATSOMALLA TÄMÄ. (taidan vastustaa twilightia aika paljon :))okei selitän ehkä vähän liikaa joten....

2/5

ja buu Edward Cullen ja Patti! xD

Alice ja Jasper on parhaita!

voksKa

Aivan hirveä elokuva. Hahmot ovat varsinkin Edward niin korneja, että huh huh. Juoni on aivan onneton ja muutenkaan tästä ei elokuvallisesti saa mitään irti. Käy sääliksi, että Robert Pattinsonin kaltainen lahjakas näyttelijä meni leimaan itsensä tälläiseen surkeuteen..

2-Edge

Von Liebermann

Xenophontis

Twilight - Houkutus
Twilight - Houkutus arvosana 2,52

Twilight - Houkutus (2008)

Alkuperäinen nimi: Twilight

2008
Catherine Hardwicke
Melissa Rosenberg, Stephenie Meyer
Billy Burke, Elizabeth Reaser, Gil Birmingham, Justin Chon, Kristen Stewart, Nikki Reed, Peter Facinelli, Robert Pattinson, Sarah Clarke (I), Taylor Lautner