Anzalone

Kyllähän tämä lapsiin vetoaa, ei siinä mitään. Mutta että jotkut aikuisetkin tällaista sontaa fanittavat...siihen ei enää ymmärrys sitten riitäkään. Oikeata elokuvallista arvoa tällä ei juurikaan ole.

Arziz

Vaikka vihaankin olla näin stereotypioihin kajoava, mutta miksi lähes kaikki naiset pitävät tästä, koska olen tähän mennessä ainoa tämän nähnyt naispuolinen henkilö tuttavapiirissäni kenen mielestäni tämä on imelän siirappista nyyhkyroskaa. Jouduin juuri viime viikolla juhliin kaverini kautta, jossa puhuttiin Twilightista, kuunneltiin Twilightin soundtrackia ja oloni oli kuin pinkissä helvetissä. Ja järkyttävintä, että kaikki kuitenkin olivat aikuisia ihmisiä..

Enpä olisi uskonut koskaan katsovani tätä elokuvaa mutta näin nyt kävi. Uhhuh, mitä paskaa. Jos yksi tähti on katsomiskelpoisen elokuvan minimiraja, niin sitten annan yhden kokonaisen tähden katselukokemuksesta Rifftraxin tiimin hupikommentaarin kera, pelkkä elokuva saa puolikkaan.

tai

edit. Vielä mainittakoon että kaikessa kömpelyydessään Twilight -elokuva on varsin onnistunut filmatisointi, kun ottaa huomioon miten karmeaa tavaraa alkuperäisteokset ovat. Sanotaan vaikka näin että elokuvallinen nautinto on tässä tapauksessa kääntäen verrannollista suhteessa uskollisuuteen alkutekstiä kohtaan. Katson mieluummin jotain muuta.

DRUGS

Ihan katottava leffa. Lievästi yliarvostettu ja vähän tylsähkö. Teinisensaatio.

John117

Eihän siitä pääse mihinkään. Yksi 2000-luvun suurimmista vitseistä. Auringonvalossa kirmailevia vampyyrejä, paljon ylipitkiä kiusallisia tuijotuksia, Kristen Stewartin monttu auki surkeaa näyttelemistä, huonoja efektejä, perversiota, naurettavan huonoa dialogia eikä juonessakaan ole kehumista. Meneehän tämä komediasta.

Key

Niin surkea ettei sanotuksi saa!

korkkinado

Voihan kehno tätä elokuvaa. En kyllä ollenkaan tiedä mistä kumman mielijohteesta lupasin katsoa tämän elokuvasarjan. Okei, en kuulu teini-ikäisiin tyttöihin, mutta on silti pakko mollata kun tällaista kurakakkaa on tullut katsottua. Nuoret näyttelijät eivät ole mistään kotoisin, elokuva on paperista romanssia alusta lopppuun, joskin onneksi pienä jännitystä löytyy lopusta. Muuten leffa on sietämätöntä katseltavaa.

Kyllä alkaa pelottamaan, kun jatko-osien sanotaan olevan tätä vielä huonompia. Tämähän on aivan p*ska.

lakku

Karseaa paskaa. Suorastaan pilkkaus kaikille vampyyri elokuville.

Larno

Leffa kusee jokaisessa asiassa. Romantiikkaa yritetään luoda ja siinä onnistutaan todella harvassa kohtaa. Edward on oikea ihanne mies eli vahva,komea,nopea,kohtelias,yms. Oikeasti en edes tajunnut mikä idea tehdä tälläinen elokuva, kun juontakaan ei ole jaksattu kyhätä. Vikoja on niin paljon että koko sivu menisi niitä luetellessa täyteen ja siispä niitä en luettele.
Jaksaa kuitenkin katsoa loppuun. Ehkä ainut plussa on että ei ole kliseinen.

nowatar

Kirja on tullut luettua ja vaikkei se todellakaan ollut mistään parhaimmasta päästä juonensa tai muiden ominaisuuksiensa perusteella, onnistui se kuitenkin olemaan varsin viihdyttävä kokemus. Elokuva taas...noh...varustettuna kirjan heikommanpuoleisella tarinalla, surkeilla näyttelijävalinnoilla ja muulla kohdeyleisöönsä suunnatulla hötöllä jää kauas parhaista pisteistä. Henkilökohtainen mielipiteeni onkin se, ettei Houkutus-kirjasta olisi pitänyt tehdä elokuvaa. Se nyt vaan toimii edes jotenkin ainoastaan kirjana, lukijan pään sisällä.

OneMoreGoddamnHippieAndMyHeadWillExplode

Renmiri

ehkä minulla on piinttynyt päähänpistymä siitä ,että vampyyrit ovat raakoja, puoleensavetäviä, julmia, verenhimoisia.. ja he eivät kimaltele.
Kauan harkitsin ennen kuin päätin katsoa tämän. Valitettavasti minun 50-50 veikkaukset menee aina pieleen, kuten tässä kyseisessä tapauksessa.

oiOIoiOioIoiOIOIOOOOO!! Kun se twilight on niin romanttinen ja Robert on niiiiiiiiin syötävän söpö!

Olisi varmaan pitänyt sulkea silmät ja korvat ja paeta siperiian, kun tämä vampyyrien "raiskaus" julkaistiin. Todellakin minä en löydä tästä yhtään mitään romanttista, en yhtään mitään liikuttavaa, en yhtään mitään katsomisen arvoista.
Kyllähän tämä varmasti on teineille suunnattu, mutta vaikka itsekin kuulun teinien ikäluokkaan, vielä toistaiseksi. Mutta on se julmaa.
Asiaan! Houkutus on silkkaa brutaalia kidutusta, jota ei katso, ei millään verukkeella. Päänäyttelijöiden työ on niin huonoa, että tekisi mieli mennä oksentamaan. Stewart on aivan liian jäykkä, jonka vuorosanat kuulostavat töksäydeksistä. Pattinson taas luottaa siihen että näyttää "komealta" eikä näyttelemisestä ole kuullutkaan.
Täytyy lukea varmaan tämä kirjaversio mielummin.. säälittää vaan että minun täytyy kuunnella tätä twilight sopaa vielä kun olen 20 vuotta! kun ei näy loppua kirjoille.

TUOMIO: erittäin surkeaa, siis todella.

ps. Väittäkää mielummin, että Robert on hyvä näyttelijä, kun ihG<3 sen ulkonäköä.

TaoTao

Hahmot aivan käsittämättömiä, puustaveistettyjä. Vaikeinta on käsittää tämän järkyttävän iso fanitus. Teknisesti niin onnettomasti väsätty että luulisi olevan vaikeammin lähestyttävä. Shame on you Catharine Hardwicke. Pari aiempaa leffaa samalta ohjaajalta kumminkin keskivertoa reilusti parempia että ennakko odotukset oli paljon korkeammmaalla täs, vaikka lähdemateriaalista mitään uskomattoman hyvää tuskin voisikaan taikoa-

Tiiviste

Paremmalla näyttelijä kaartilla tästä oltaisiin saatu jotain. Näytteleminen on niin tönkköä.

TomHenry

Ville

Aika karseaa romanttista höttöä. Juonessa ei ole oikein mitään mielenkiintoista. Edes siitä, että toinen on tavallinen kuolevainen ja toinen vampyyri, ei saada mitään irti. Dialogi ei toimi ja elokuvassa ei tapahdu oikeastaan mitään. Päähahmot eivät ole ollenkaan mielenkiintoisia, eivätkä Stewart ja Pattison osaa näytellä ollenkaan. Lopun pahiskin on aika tylsä tapaus.

wampira

Oon haukkunut tän tekeleen jo niin perusteellisesti ja niin monta kertaa että en jaksa sanoa enää kuin yhden sanan: huono.

alejandro

vikasintti

Visailija

Twilight - Houkutus
Twilight - Houkutus arvosana 2,52

Twilight - Houkutus (2008)

Alkuperäinen nimi: Twilight

2008
Catherine Hardwicke
Melissa Rosenberg, Stephenie Meyer
Billy Burke, Elizabeth Reaser, Gil Birmingham, Justin Chon, Kristen Stewart, Nikki Reed, Peter Facinelli, Robert Pattinson, Sarah Clarke (I), Taylor Lautner