Twilight – Aamunkoi, osa 1

Alkuperäinen nimi:The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1
Valmistusvuosi:2011
Pisteytyksiä: 160
Tarkka arvio: 2.34

Quileute ja Volturi -klaanit vaanivat lasta odottavaa Edwardia ja Bellaa, jonka syntymätön lapsi on uhka sekä vampyyreille että ihmissusille.

Leffasarjan osat: Twilight – Houkutus (2008), Twilight – Uusikuu (2009), Twilight – Epäilys (2010), Twilight – Aamunkoi, osa 1 (2011), Twilight – Aamunkoi, osa 2 (2012)

Arviot

Ankea aamunkoi

Arvosteltu: 27.11.2011

Kommentit & Pisteytykset

dbgirl

SISÄLTÄÄ SPOILEREITA!!!

Olipas kokemus. Niin huvittavan synkeää. Pidin sen lopun body horrorista kovasti. Jännä kyllä että tarvitaan vampyyrileffa että voidaan nähdä syntymässä verinen lapsi ja äiti. Mitä ihmettä Bellan päässä liikkui kun mietti miten nimeäisi pojan, oh my god ihan oikeesti! 😀

Häät (jotka jotka näyttivät todella kauniilta mutta Bella oli silti myrtsi) ja kuherruskuukausi (HAHAHA) oli venytetty aivan äärimmilleen myös kestonsa suhteen. Ainakin teatraalisuudessa ja huumorissa löytyy, olkoon se sitten tahallista tahi ei. Nuorempana ei kyllä nämä tälläiset menneet läpi, nyt olen näköjään päässyt siitä vaiheesta ohi ja voin nauttia tälläisesta saippuasta.

Pidin siitä kun Bellan isä huomautti Cullenien taulusta. Se oli kiva yksityiskohta vaikkei johtanutkaan mihinkään mutta se sopi Bellan isän hahmon luonteenkuvailuun ja oli samalla vinkkaus faneille että hei, mepäs tiedetään ton taulun tarina.

cronenberger
likelouis