Minulla ei ole mitään kerronnan hitautta vastaan, jos siihen on kunnollinen syy. Nyt tämä oli vain aivan käsittämättömän tylsä. Tunnelmaa tässä kyllä oli, siitä pidin. Vainoharhaisuus ja ns. savuinen tunnelma ja lavastus ja puvustus olivat hyviä, kuten myös Gary Oldmanin suoritus eläkkeelle jääneenä agenttina jonka pitää ratkaista kuka on se ns. myyrä. Suurin ongelma tässä on se, että hahmoja on melko paljon eikä kehenkään syvennytä. Niinpä sitten kun lopussa "myyrä" paljastuu, se ei hetkauta pätkääkään. Ei kiinnosta, koska henkilöihin ei olla luotu mitään mielentoa. On vain kauheasti hahmoja ja tyhjää puhetta. Leffa on myös hyvin sekava, eikä millään hyvällä tavalla, sillain että saisi aivot raksuttaa kuka se oli ja mitä tapahtui. Nyt kaikki vain tapahtuu eikä meille anneta mitään vihjeitä mistään. Tuntuu että käsikirjoittaja oli liiankin syvällä tarinassa ja unohti kokonaan meidät katsojat. Ei hyvä.

Juki

Pettymys. Leffa oli tylsä, hidastempoinen ja sekava. Nimekäs näyttelijäkaartikaan ei tätä oikein onnistunut pelastamaan, sillä kukaan heistä ei tehnyt mitään erityisen mieleenpainuvaa roolisuoritusta. Ei edes oma suosikkini Gary Oldman. Kaksi pistettä kuitenkin hyvästä yrityksestä.

mikelawry

Hitaasta kerronnasta huolimatta onnistuu olemaan myös sekava. Saavutus sinänsä. Two points, ei jatkoon.

aeae

TheMan

xenomorph

Pappi lukkari talonpoika vakooja
Pappi lukkari talonpoika vakooja arvosana 3,12

Pappi lukkari talonpoika vakooja (2011)

Alkuperäinen nimi: Tinker Tailor Soldier Spy

2011
K15
Pappi, lukkari, talonpoika, vakooja
Tomas Alfredson
Bridget O'Connor, John le Carré, Peter Straughan
Benedict Cumberbatch, Ciarán Hinds, Colin Firth, Gary Oldman, John Hurt, Mark Strong, Toby Jones, Tom Hardy
Iso-Britannia, Saksa, Ranska