carloz

Erittäin pintapuolista erikoistehosteshowta. Näyttelijäpuolella loistavat ainoastaan vanhemmat konkarit mutta muut tyytyvät vain heilumaan kameran edessä. Olisin toivonut elokuvalta edes hitusen syvyyttä mutta tusinatoimintana tämäkin menee.

Hmmm... hieman erilainen tämä Thor mihin olen fantasiatarinoissa tottunut mutta kyllä se menetteli, hahmo siis. Leffa itsessään oli hieman pettymys minulle. Osa näyttelijöistä veti hyvin (Hopkins, Hiddleston), jotkut olivat vain mukana hengailemassa. Tarinassa oli pieniä aukkoja, toimintakohtaukset olivat epäselviä, Maa-planeetalla oleminen oli tylsää. Paljon mieluummin olisin halunnut nähdä sitä upean näköistä fantasiamaailmaa mistä Thor oli kotoisin. Siellä tämä tuntui ihanan maagiselta. OK tarina ja leffa, pienillä panostuksilla tämä olisi voinut olla paljon parempi.

HoboGoblin

Huumori teki tästä muuten yhden tähden roskasta keskitasoisen sadepäivän ajanvietteen.

Larno

Thor ei ole huono , muttei tarjoa myöskään mitään uutta.
Plussaa se että oli joitain hyviä vitsejä
ja se että tämä perustui scandinavialaiseen mytologiaan.

Puhtaampaa fantasiaosastoa edustava Thor ei vain mielestäni istu kovin luontevasti samaan kehykseen Iron Manin ja Hulkin kanssa, mutta menee ihan kelvollisena rymistelynä. Asgard-kohtaukset ja Gimlin näköiset parrakkaat nuijahemmot haarniskoissa vaikuttavat vain hieman hölmöiltä samassa kontekstissa esim. juuri Iron Manin kanssa. 3D:stä sai todella pahvisen vaikutelman ja cgi näytti sen ansiosta vielä rumemmalta paikka paikoin, suht turha siis. Kokonaisuus toimii ihan hyvin kuitenkin ja huumori pienestä väkinäisyydestään huolimatta onnistui parissa kohtaa naurattamaan. Chris Hemsworth sopi Thorin rooliin hyvin, mutta Natalie Portmanin suoritus jäi aika laihaksi. Selvästi heikoin tähän astisista Avengersiin liittyvistä leffoista, vaikka olikin ihan jees.

RevyFan

Tästä Marvel-ryppäästä ehkä heikoin. Ideahan on jo sanomatta hölmö, mutta saa kyllä aikaiseksi ihan hyviä kohtauksia. Tekniset puitteet ovat kunnossa ja hyviä näyttelijöitä tähän on saatu. Hieman ylipitkä ja enemmän toimintaa tämä olisi kaivannut toimiakseen. Perustasoa korkeintaan.

akinnah

2011
Thor 3D
Kenneth Branagh
Ashley Miller, Don Payne, J. Michael Straczynski, Mark Protesevich, Zack Stentz
Anthony Hopkins, Chris Hemsworth, Clark Gregg, Idris Elba, Kat Dennings, Natalie Portman, Stellan Skarsgård, Tom Hiddleston