Beer Master

En olisi uskonut että Dark Worldin jälkeen Thor vajoaisi enää yhtään alemmas mutta valitettavasti olin taas väärässä. Juoni on suora kopio aiemmista osista ja Hulkin tarina on niin säälittävä että aivot räjähtää. Miten voi olla, että jälleen kerran Hulk on viettänyt monta vuotta kadoksissa ties missä, mutta sitten hänet löydetään "sattumalta" juuri ennen uutta Avengers-leffaa. Ja Infinity Warin jälkeen Hulk varmaan menee taas maanpakoon ellei Thanos tapa sitä. Sitten on Cate Blanchettin esittämä Hela joka on surkein pahis tähän mennessä, mutta marvelin tuntien ei varmaan kauaa. Loki varastaa jälleen shown mutta ei ole tarpeeksi vahva peittämään muuta paskaa piiloon.

kirsimm

Erikoismaininta Helan hilpeälle designille: päässä risukasa, alaosa niin naurettavan tiukka että herättää hoikan Cate Blanchettinkin päällä pyynnön: päästäkää vähän saumoista, kiitos

Thor: Ragnarok
Thor: Ragnarok arvosana 3,28
2017
Thor: Ragnarök
Taika Waititi
Christopher Yost, Craig Kyle, Eric Pearson, Stephany Folsom
Anthony Hopkins, Benedict Cumberbatch, Cate Blanchett, Chris Hemsworth, Idris Elba, Jeff Goldblum, Karl Urban, Mark Ruffalo, Tessa Thompson, Tom Hiddleston