Grinch

Varsin menevä paketti oli saatu aikaan. Viittauksia sarjakuviin ja vanhoihin sarjoihin riitti + jotain uutta tuotiin mukaan ja soppa on valmis. Osa asioista käytiin vähän turhan nopeasti läpi, eikä niinkään keskitytty sen syvemmälle. Onneks ja lopultakin Silppuri on kuvattu japanilaisena, joka myös puhuu japania. Muutenkin herra oli kovassa iskussa tässä versiossa ja siitä plussat. Muutoin en nähny elokuvassa mitään vikaa, sillä kaikki hahmot oli kuta kuinki kuten pitikin ja juonikin oli perinteinen. Lopputaistokin oli peräti otettu suoraan sarjakuvasta pienellä sovelluksella, niin mikäs sen parempi Turtles fanina ihmetellä menoa. Tästä onkin hyvä parantaa jatko-osaa ajatellen ja toivottavasti toimintaosuuksien taso säilyy, sillä sitä oli ilo katsella.

Rambomies

Leffa oli OK, mutta odotin jotain muuta, tarina oli sinänsä hyvä, se olisi ollut parempi jos juoni olisi nuodattanut alkuperäisen tarinan juonta. Megan Fox oli OK Arpilin roolissa, Will Arnettin rooli oli taas ihan turha, täysin mitätön.
Petyin myös pahiksiin, muistaakseni Jalkaklaani koostui ninjoista eikä TERRORISTEISTA!! Karain osuus leffassa oli sama kuin Arnettin, turha.
Silppuri taas oli näyttävä ''decepticonimaisessa'' asussaan, koska Michael Bay.
Kilpparit kuitenkin veivät kaiken huomion isolla koollaan ja lapsellisella käytöksellään, mutta heidän luonteensa oltiin säilytetty, Leo oli perinteisesti johtajan asemassa, Ralph ärhäkänä kuten aina, Donnie perinteisenä nörttinä, rilleistä miinus ja Mike oli ryhmän nuorin ja villein.
Tikun rooli oli hyvä, mutta ulkonäkö ei ollut ihan paras. Samoin kilppareiden ulkonäkö oli kyllä
''niin ja näin'', jotain olisi voitu muuttaa.
Leffa oli lopuksi kyllä pieni pettymys, varsinkin ''die-hard' turtles faneille, mutta miekälle se oli viihdyttävä, menevä ja humoristinen kokemus.

3.5/5

RevyFan

Upeasti toteutettu viihdyttävä rymistely! Juoni on kelvollinen, mutta ei tietenkään pääosa. Nimekkäitä näyttelijöitä ja onhan Megan nyt vaan aika ihana. Niin kasvoiltaan kuin vartaloltaan. Kilpparit ovat myös toteutettu hyvin kuten kaikki muutkin efektit, raha näkyy ja kuuluu. Josta päästäänkin siihen että onhan hyvältä näyttävää ja kuulostavaa toimintaa! Huumoria löytyy ja hissikohtaus pistää jo oikein naurattamaankin. = ) Sarjaa kummemmin seuraamattomana en osaa eläytyä fanin tilaan, mutta itse tykkäsin ja viihdyin, suosittelen!

carloz

2014
Ninja Turtles
Jonathan Liebesman
André Nemec, Evan Daugherty, Josh Appelbaum
Alan Ritchson, Danny Woodburn, Jeremy Howard, Johnny Knoxville, Megan Fox, Minae Noji, Noel Fisher, Pete Ploszek, Tohoru Masamune, Tony Shalhoub, Whoopi Goldberg, Will Arnett, William Fichtner