afterman

Valtava pettymys 90 luvun turtlesit oli paljon parempia 1/5 toivotaan että TMNT 2 olis paljon parempi joka näkee päivän valon 2016 vuoden kesällä.

Krisu79

Alkup Turtles oli itselle nuorena pojan kloppina jotain aivan uskomatonta, huoneen ovessa koristi Turtles juliste koko nuoruuden ja metsissä hypittiin kaveriporukalla heidän tyyliin nimet valittuna.. Joten toivomus (ei odotus) tämän uusinnan suhteen oli kova.. Mutta pettymys sitäkin suurempi.. Suoraan sanottuna täyttää sontaa koko leffa, suosittelen jopa jättää katsomatta, tätä ei ois ikinään pinyt edes tehdä. Harmi homma.. tämmösen surkimuksen äärelläkö nykynuoriso sitten kasvaa, ennen oli kaikki paremmin. 1/5

Leffa Timppa

Megan Foxin roolisuoritus on laimea, koko elokuvan juoni on surkea ja huumori typerää. Turtlesit on hoidettu hyvin, vaikka Silppuri oli vedetty ehkä vähän överiksi. Juuri sellaista mitä Michael Baylta yleensäkkin tulee. Hyvää kertakäyttöviihdettä!

Antonio Brave

2014
Ninja Turtles
Jonathan Liebesman
André Nemec, Evan Daugherty, Josh Appelbaum
Alan Ritchson, Danny Woodburn, Jeremy Howard, Johnny Knoxville, Megan Fox, Minae Noji, Noel Fisher, Pete Ploszek, Tohoru Masamune, Tony Shalhoub, Whoopi Goldberg, Will Arnett, William Fichtner