Todella viihdyttävä, hauska, toiminnallinen ja ilkeähkö rikoskomedia.

Tylsä sunnuntai-ilta. Mitä tulee teeveestä? Snatch - Hävyttömät? Neverheard, mikä leffa tämäkin on? Katsoin siis Snatchin vailla minkäänlaisia ennakko-odotuksia, tietämättä siitä mitään. Ja hiton hauskahan se oli.

Tämän elokuvan mukaan Lontoon alamaailma on kova (ja hauska) paikka. On mustia "jou-gangsta-cool"jätkiä, jotka suunnittelevat elämänsä keikkaa. Hyvin menestyviä nyrkkeilypromoottoreita, sika-fetisseistä kärsiviä mafiapomoja, kivenkovia palkkamurhaajia, oudosti ääntäviä mustalaisia, jne. jne. Ja kun tähän keitokseen sotketaan nyrkinkokoinen timantti, muuttuu rauhallinen Lontoo ampumaradaksi.

Guy "Madonnan mies" Ritchie ohjaa hyvin. Leffa sisältää roimasti postmodernia kikkailua joka on hyvin tervetullutta. Näyttelijät ovat todella hyviä, Brad Pittkin on todella energinen. Ja kässäri! Kässäri on ihan kärkipäätä.

Todella viihdyttävä, hauska, toiminnallinen ja ilkeähkö rikoskomedia Lontoon alamaailmasta. Suosittelen ehdottomasti!

Tykittäjä, 483 arvostelua

Milanon ihme arvosana 3,90
Milanon ihme

Snatch - hävyttömät
Snatch - hävyttömät arvosana 4,13

Snatch - hävyttömät (2000)

Alkuperäinen nimi: Snatch

Komedia,
2000
Guy Ritchie
Guy Ritchie
Benicio Del Toro, Brad Pitt, Dennis Farina, Jason Statham, Rade Sherbedgia, Vinnie Jones
Iso-Britannia, USA
englanti, venäjä