Beer Master

Toiminta oli selkeää ja veristä. Jalkakin nousi ja kaupan päälle Seagal lataa sellaisen hymyn että oksat pois. Michael Keuschin paras Seagal-leffa. Jee, paljasta pintaa.

MADCAP92

Pelkäsin pahinta kun ohjaajan pallilta löytyy sysipaskan Attack Forcen ohjannut Keusch ja kannestakin löytyy Lord Stevenin photoshopattu pärstä, joka on vieläpä täysin sama kuin Attack Forcen kansikuvaan lätkäisty. Mutta mutta tämä on onneksi aivan eri maata kuin AF ja on myös paljon parempi b-toiminta kuin vähän aikaan sitten näkemäni Foreigner, Black Dawn, Out for a Kill tai Kill Switch.

Dubbaus on minimissä ja Seagal hoitaa itse suurimman osan taistelukohtauksista ja näyttää muutenkin olevan edes jollain tapaa kiinnostunut elokuvasta. Hyvät naurutkin tarjoaa kuten vaikkapa kohdasta, jossa Seagal tokaisee "Ei tuo ole kokaiini onnettomuus, tuo on kuppa". On tässä paljon enemmän hyvää kuin huonoa, mutta helikopterin ampuminen pistoolilla on kohtaus jonka takia otan puol tähteä pois.

Nietvart

Kyllähän tämä elokuva kertaviihteenä menee. Helikopterin alasampuminen pistoolilla meni yli hilseen, mutta musiikista pidin kovasti.

Pelimies

Seagal rellestää Romaniassa koko raha edestä tyypillisessä 2000-luvun halpaäksönissä.

Antsa82

Tsingis