Masu

Tietyllä tapaa voisi sanoa, että onneksi tuli nähtyä nämä nakkibileet kotisohvalta eikä teatterisalissa koska tunnelma on saattanut olla kiusallisimmasta päästä.. En katsoisi tätä uudelleen muiden seurassa.

Meininki on jtn ronskin, säädyttömän alapääkeskeisen huumorin ja cringeworthy seksuaalisten innuendojen sekasortoa, missä popkulttuuriviittauksia riittää ja välillä tuplanaamapalmua tarvittiin. Jos olet halunnut nähdä elintarvikkeiden kääntyvän toisiaan ja kuluttajia vastaan niin saat mitä tilaat (ehkä vähän mukavuusalueen ylittävästikin). Itse en ymmärrä, miten Shit Rogen sai taas pääosan ja onnistui syrjäyttämään näin paljon nimekkäitä näyttelijöitä sivurooleihin tyhjänpäiväisen elintarvikekohelluksen vuoksi. Mies sopii vain ja ainoastaan stoner-sivurooliin ja pieneen sellaiseen, koska muuta hän ei ole tehnytkään hahmojensa kanssa viimeiseen kymmeneen vuoteen.

Loppu meinasi myös karata lapasesta totaalisesti; filmin tekijöillä ja animaattoreilla olikin varmaan perimmäinen tarkoitus viedä food-fetissit aivan toiselle planeetalle. Sausage Party on todellakin sen tulos kun pitkään puutteessa olleet lapselliset aikuiset alkavat leikkimään ruualla ja ehkä vähän trippailevat samalla.

Jii89

Juusak