Keräilijä

Minulle sinäänsä vielä melko tuntematon Steven Seagal on kyllä melko hyvä, vaikkakin ilmeetön näyttelijä. Mikä tietysti on hänen "korttinsa".
Rauhallinen ja kauttaaltaan vaarallinen Ruslan on viihdyttävä hahmo, jonka juoksuaskeleet ovat mitä hauskimmat. On tietysti käsikirjoittaja päättänyt, että Steven juoksee elokuvassa kuin strutsi konsanaan. Hienoja turpiin vetoja.

Seonsiinä

Näitä Seagalin "suoraan dvd:lle" julkaistuja elokuvia ei olekkaan vielä tullut montaa katsottua. Driven to Kill on näistä Sepon viimeisistä paras. Ja miksikäs ei sillä meno on tarpeeks viihdyttvää, juoni on taka-alalla ja toimintakohtauksien taustalla kuuluu venäläinen musiikki josta plussaa paljon. Sepe yrmyilee melkein kuin parhaimpina päivinään.

Villetys

Driven To Kill on kohtalainen toimintaelokuva ja heikompaa Seagalia. Kyllä tämän aina sen pari katselukertaa katsoo, mutta on miehellä 2000-luvulla parempiakin elokuvia. Musiikit on kyllä onnistuneita ja ne tuovatkin hyvän lisän toimintakohtauksiin. Lisäksi lopputaistelu on onnistunut ja mahtuu mukaan myös ihan hyvä veitsitappelukin.

Antsa82

Lobster88