mauge

Tämä ei itse asiassa ollut hassumpi, kun ottaa huomioon, että kysymys on tylsääkin tylsemmästä Resident Evil leffasarjasta. Vähän sellaista Romeron Dead-trilogian (vai miksi se nykyään onkaan laajentunut) tyyppistä ahdistavaa takaa-ajotunnelmaa on saavutettu.

3-D-tekniikka on omiaan tällaiseen räiskintäpätkään, jonka ainoa arvo on viihdyttää vähän ja näyttää hyvältä vähän enemmän. Efektit eivät näyttäneet päälle liimatuilta, vaan ne sopivat elokuvan kokonaisuuteen ja olivat koreaa katseltavaa.

Juonipuoli oli hieman formaattinen, mutta tämän sarjan sisällä yllättävän toimiva. Milla Jovovich tullaan muistamaan ennen kaikkea tästä leffasarjasta, leimaava teos.

redspideyboy107

Ei helvetti vie! Taas yksi RE-Elokuva, ja tällä kertaa on luvassa juoneton Matrix zombie mättöä, koska Leffa oli täytetty tarpeettomalla Slow-mo liikakäyttelystä, Ja peleistä otetaan uusia örvelöitä leffaan mukaan ilman syystä, Ja Albert Wesker, joka on peleissä kóvin, ja siistein pääpahis ikinä, on pilattu täysin, jopa he palkkasivat Wentworth Millerin esittämään Chris Redfieldiä, mutta ei se siitä parane sillä Alice(Jolla on God-Mode)vie kunnian itselleen ampumalla, vetämällä zombeja turpaan ongelmitta! Anderson LAKKAA JO RAISKAAMASTA HYVÄÄ PELISARJAA!

1.5/5

shinji

En muista juonesta mitään, koska en usko että tässä oli edes kunnollista juonta. Liian paljon hidastuksia, liian tylsiä hahmoja, tuntui ettei tapahdu oikeastaan yhtään mitään. Wentworth Miller oli ok-kohtalainen lisä, kerrankin näissä leffoissa on joku miesnäyttelijä joka jää edes vähän mieleen. Pelkällä hienolla visuaalisuudella minua ei saa viihtymään, tähän mennessä selvästi huonoin sarjan osa. 1 tähti

Signup80

Elokuva ei tarjonnut mitään uutta ja ihmeellistä. Elokuva jaksoi pitää otteessaan juuri tuon 97min, mutta ei yhtään pitempään. Toivottavasti osaavat lopettaa jatko-osien tekemisen seuraavaan...

tepi

Edelleen parhaimmillaan pleikkaripelinä.Matrix-temppujen parasta ennen-päivämäärä on mennyt jo kymmenkunta vuotta sitten.Halloo tekijät!

2-Edge

2010
Resident Evil: Afterlife 3D
Paul W.S. Anderson
Paul W.S. Anderson
Ali Larter, Boris Kodjoe, Kim Coates, Milla Jovovich, Shawn Roberts, Spencer Locke, Wentworth Miller
Iso-Britannia, Saksa, USA