King Diamond*

Mut en tiä, tulisko tätä katottua enää kovin äkkiä ainaka uudestaan? annan miinuksen vain lähinnä kuvauksesta, ei voita kasari klassikoita millään, tykkäsin tästä jossain mielessä mut ei mikään mestariteos ole.

Rambo 4nen on paska enemmän, tää on parempi, tää on loistava kosto tarina.

Tykkäsin tästä enemmän ku Rambo 4sta, tässä pysyttiin kohtuuden rajoissa, 4nen vetää överiks!

Vänski

Positiivinen yllätys! Elokuva on synkkä ja uskollinen Rambon hahmolle. Elokuva kulminoituu Rambo hahmon traagiseen ja äärimmäisen veriseen ympyrän sulkeutumiseen.

Väkivalta on äärimmäisen brutaalia, kuten aiemmassakin osassa. Tämä ajaa pointtinsa kotia että sodassa ei ole hyviksiä. Tarina myös mielenkiintoisempi. Hahmot rakennetaan uskottavasti ja builduppi loppu verilöylyä kohti on erinomainen.

Stallone on myös parhaimmillaan sitten ensimmäisen Rambon ja hahmo tuntuu tässä myös moniulotteisemmalta kuin aiemmissa jatko-osissa. On mukava nähdä tämän ihmismäinen puoli, joka olosuhteiden seurauksena riistetään häneltä pois.

Antsa82

2019
Rambo V, Rambo V: Last Blood
Adrian Grunberg
Dan Gordon, Matthew Cirulnick , Sylvester Stallone
Adriana Barraza, Fenessa Pineda, Óscar Jaenada, Paz Vega, Sergio Peris-Mencheta, Sylvester Stallone, Yvette Monreal
englanti, espanja