Anzalone

Viimeinen Rambo-leffa on brutaali ja synkkä kostotarina, missä vanha veteraani pääsee vielä kerran lahtaamaan ikäviä henkilöitä oikein urakalla. Rambo on yksi omia lapsuuden sankareitani, joten nostalginen fiilishän tätä elokuvasarjan päättävää osaa katsellessa tuli.

Last Blood ei todellakaan ole mestariteos, eikä juoneltaan mikään omaperäinen tekele, mutta silti ihan onnistunut päätös tälle legendaariselle toimintaelokuvasarjalle. Rambo-leffoja aikoinaan fanittaneille tämä on luonnollisesti must-see.

Keräilijä

Mä niin rakastan Sylvester Stallonea. Hän on oikea ori. Kiitos sinulle legenda kaikesta.

mika727

Itse en ole koskaan ollut Rambo elokuvien suuri fani mutta omistan Rambo 4n dvdnä ja sille annan 4 tähteä.

Viimeiselle Rambolle annan 3 tähteä. Juoni on tylsä ja lopussa on raaka teurastus missä vanha gringo lahtaa kaikki pahikset yksin.

oskuli

Leffa missä lentelee irtokäsiä ja suolen pätkiä. Juoni ihan ok. Muuten leffa on sitä samaa tuttua mättöä kuin Rambo 4. 3.5/5

RevyFan

Tylyä toimintaa ilman tarpeetonta kikkailua ja muutenkin hyvin toteutettuna. Juoni on aika nähty mutta se ei ole pääasia tietenkään. Se on pääasia että toiminta on brutaalia kuin mikä!

Villetys

Rambon viides osa päättää hienon elokuvasarjan onnistuneesti ja on katsomisen arvoinen elokuva. Juonessa Yvette Monrealin esittämä Gabrielle lähtee etsimään oikeaa isäänsä Meksikosta. Isänsä löydettyään hänet kuitenkin huumataan paikallisten rikollisten toimesta ja kidnapataan huoraksi. Sylvester Stallonen esittämä Rambo lähtee hakemaan nuorta Gabriellea, joka on hänelle kuin oma lapsi takaisin kotiin ja hän joutuu kohtaamaan paljon rikollisia. Elokuvan alkupuoli on aika perinteistä draamaelokuvan rakentelua, mutta loppupuolella päästään sitten kunnolla vauhtiin toiminnan osalta ja elokuva nostaa selkeästi tasoaan. Väkivallan osalta jatketaan brutaalilla linjalla Rambon katkoessa raajoja vihollisilta ja verellä läträtään mukavasti. Lopussa nähtävät ansat on myös ihan hyvä lisä vihollisten tappamiseen.

andy

2019
Rambo V, Rambo V: Last Blood
Adrian Grunberg
Dan Gordon, Matthew Cirulnick , Sylvester Stallone
Adriana Barraza, Fenessa Pineda, Óscar Jaenada, Paz Vega, Sergio Peris-Mencheta, Sylvester Stallone, Yvette Monreal
englanti, espanja