Kivilärvi

Vastustamaton elokuva. Loistava käsikirjoitus ja mahtava soundtrack toimivien näyttelijäsuoritusten ohella takaavat täydellisen viihdyttävyyden.

Edit

Anzalone

Todella onnistunut humoristinen rikosleffa. Guy Ritchien paras yhdessä Snatchin kanssa.

Batman

Lock, stock and two smoking barrels on paras näkemäni elokuva vähään aikaan!
Loistava rikosleffa joka on enemmän kuin viihdyttävä, huumorillaan, ohjauksellaan ja koko juoni yleisesti on hillitön. Ennalta-arvaamattomat juonenkäänteet pitävät mielenkiinnon ja vauhdin yllä.

Beer Master

Hyvää huumoria, toimintaa ja muuta kivaa.

Crank!

helkatin hyvä samaa luokkaa snatchinkin kanssa

DRUGS

Aika yllättävä tapaus. Olen yksi niistä jotka näki Snatchin ennen tätä, joten dotukset oli tietyn tyyppiset. Lock, Stock and Two Smoking Barrels on selvästi hillitympi (jos niin nyt voi sanoa) verrattuna Snatchiin. Mutta samalla myös juonellisesti toimivampi ja panostaa paljon hahmoihin. Jotenkin nämä hölmönpuoleiset britti pahispojat suurella sydämellä aina toimivat. Snatch on hyvin samankaltainen tyyliltään tämän kanssa ja sen näkee selvästi. Mutta jotenkin tässä ensimmäisessä tapauksessa on luotettu enemmän mielenkiintoiseen juoneen eikä pelkästään tietyn kuvaustyylin ja räiskinnän viihteelliseen arvoon. Sutjakkaita lausahduksia ja älykkäitä sanajippojakin löytyy. Kaikista suurimpana erona näiden kahden välillä oli että tässä tapauksessa leffassa oli paljon mielenkiintoisempia hahmoja kuin Snatchissa.

Vaikka Snatchkin on loistava leffa, uskaltaisin sanoa että Lock, stock and two smoking barrels vetää hitusen pidemmän korren. Richien ongelmaksi voi kyllä koitua liiallinen itsensä toistaminen sekä kuvaustyylissä että hahmojen luonnehtimisessa. Katsojalle saadaan kuitenkin luotua hieno tunnelma. Varsinkin, kun kaikki palaset ja juonenkäänteet alkavat loksahtelemaan paikoilleen, suodaan katsojalle tietynlainen mielihyvä ja me katsojat voimme ylpeänä todeta että tulipahan tajuttua tuo niin yksinkertaisen monimutkainen juoni. Mainittakoon vielä että tämä 'kaikella on syy ja seuraus' juoni on aina varsin mielenkiintoista katsottavaa. Kaikenkaikkiaan varsin hulvaton, juuri sopivalla määrällä räiskintää maustettu mestariteos loistavilla henkilöhahmoilla. Suosittelen lämpimästi !

ITAM

Yksi suosikki elokuvistani! Loistavasti toteutettu rikoskomedia, jota voi ylpeästi pitää esillä elokuva hyllyllä. Pelkästään pääosa näyttelijä kaarti on legendaarinen. Mielenkiinto alusta loppuun pysyy lujana koko elokuvan ajan. Suosittelen kaikille!

kuperkeikka

Jälleen loistava pätkä Guy Ritchieltä. Jason Statham ja muut näyttelijät tekevät todella hyvät suoritukset ja dialogi heidän välillään on hauskaa ja viihdyttävää katsottavaa. Tunnelma on myös kohdillaan ja lopputwistit olivat hyviä ja hauskoja. Mahtava rikoskomedia vaikkakin häviää mielestäni Ritchien Snatchille.

MaidenFani

Hot Fuzzin veroinen Britti komedia. Stathamin paras leffa minkä olen nähnyt ja muutkin päänäyttelijät ivat loistavia. Kuvaus oli isossa osassa elokuvassa.
4,5/5

milkman

Odotukset olivat korkealla, enkä todellakaan joutunut pettymään. Rikoskomediaa parhaimmillaan. Loistavat roolisuoritukset, hyvät musiikit, iskevä huumori ja tarinan nerokas kulku tekee tästä erinomaisen leffan. Puolikkaan tähden ikävä kyllä tiputtaa hieman tönkkö alku.

Kammottavasta suomenkielisestä nimestään huolimatta LockStock on erittäin hauska, jännittävä, väkivaltainen, loistavilla näyttelijöillä varustettu huikean viihdyttävä elokuva, joka on jokaiselle humoristisista rikoselokuvista pitävälle pakollinen hankinta.
Hahmot olivat kaikki mielenkiintoisia ja ainakin jollain tavalla hulluja. Juoni olisi voinut olla sekava, mutta se pysyikin kasassa loistavasti.
Myös mahtava loppukohtaus on mainitsemisen arvoinen.

Ei tästä löydä mitään pahaa sanottavaa.. Fantastinen edeltäjä Snatchille, joka onkin sitten yksi kaikkien aikojen parhaista elokuvista.

Tertsi

Hemmetin hyvä pläjäys. Nokkela ja viihdyttävä, ei voi muuta sanoa. Näyttelijätkin onnistuivat, Jones ja Statham etunenässä. Ei täydellinen, mutta pieksee "seuraajansa" Snatchin.

tykki

250,000-300,000 ;D;DD

Uytp7

Erittäin messevä tapaus oli tämä. Juuri sellaista letkeää sanailua sekä nopeahkoja juonenkäänteitä, millaista settiä etukäteen hieman ounastelinkin. Näyttelijäpuolelta tasaisen rapeaa suorittamista, ketään en oikeastaan voi nimetä muita paremmaksi. Tälläisen rikosleffan voi tehdä joko tylsästi ja viihdyttävästi, missä Guy Ritchie onnistui jälkimmäisellä tavalla valtavasta haasteesta huolimatta.

__IIPO__

uusis

villeri

xXLoGXx

yuhou

Puuta, heinää ja muutama vesiperä
Puuta, heinää ja muutama vesiperä arvosana 4,11

Puuta, heinää ja muutama vesiperä (1998)

Alkuperäinen nimi: Lock, Stock and Two Smoking Barrels

Rikos,
1998
Puuta heinää ja muutama vesiperä, Puuta, heinää & muutama vesiperä
Guy Ritchie
Guy Ritchie
Dexter Fletcher, Jason Flemyng, Jason Statham, Nick Moran, Steven Mackinthos, Sting, Vinnie Jones
Iso-Britannia