Puppet Master: The Littlest Reich

Pisteytyksiä: 5
Tarkka arvio: 3.20

Kommentit & Pisteytykset

Villetys

Puppet Master: The Littlest Reich on yllättävän hyvin onnistunut kauhukomedia aikaisempien Puppet Mastereiden jatkoksi ja tämän katsoo useampaankin kertaan mielellään. Juonessa seurataan Thomas Lennonin esittämää sarjakuvakauppiasta/piirtäjää Edgaria, joka saapuu lapsuuden kotiinsa. Vanhoista tavaroista löytyy tämän edesmenneen veljensä Blade nukke ja hän aikoo lyödä sillä rahoiksi lähellä järjestettävässä Toulonin veritekojen 30-vuotistapahtumassa olevassa huutokaupassa. Paikalle on saapunut joukko muitakin keräilijöitä nukkeineen, mutta pian nuket heräävät henkiin ja alkavat tappamaan vieraita yksitellen. Elokuvan vahvuus on ylivedetyt veriset tappokohtaukset, jotka on hyvin toteutettuja ja niitä riittää mukavasti. Näyttelijät ovat ihan kohtalaisen huonoja rooleissaan ja komediaa löytyy näiden toilailuista sopivasti. Lyhyt kesto pitää tarinan hyvin liikkeellä ja tästä löytyy myös parit kunnon tissitkin. Itse nuket on myös hyvin tehtyjä ja mukana on tutut kaverit 30-vuoden takaa, jotka saavat pahaa jälkeä uhreilleen.

c4fkw294ziq
KaiZeri