Tässä on yksi niistä toimintapläjäyksistä, joiden katselukerroista olen parissa vuodessa mennyt sekaisin. Niitä on niin monta.
Oikeasti, Predator kakkosen mahtavuus ylittää ihmisen käsityskyvyn moninkertaisesti. Tolkutonta väkivaltarallia, hurjaa kiroilua, nauruun tappavaa huulenheittoa.. Jatkanko? Uskomaton näyttelijäkaarti pistää parastaan jatkuvasti: Danny Glover johtaa show'ta huippuviihdyttävästi, Gary Busey häijyilee naama irvessä katsojan nauttiessa, Maria Alonso (McBain, Running Man, Extreme Prejudice) on kovempi kuin Paxton ja Baldwin yhteensä.. Upeaa. Jamaikalaisroistojen fucking voodoo magic räjäyttää tajunnan ja verenvuodatus on tauotonta.
Erikoistehosteet olivat aikansa parhaimmistoa ja toimintakohtauksissa katsojan sydän tykyttää armotonta tahtia. Pelko ja uhka on jatkuvasti läsnä, eikä kerrostalon katolla ole koskaan ollut näin pelottavaa. Nyljetyt ruumiit tuovat ihastuttavaa graafisuutta mukaan ja pääkallon puhdistus onnistuu muutamassa sekunnissa oikeilla työkaluilla.

Hyvin realistisen näköiset Hard Core -ohjelmat ovat parasta ikinä ja Predator 2 on ehkä rankin action-klassikko ikinä. Totaalisen täydellistä viihdettä.

Pandemonic

Kyllähän tämä menee kuten aiempi neggerin kanssa ja huumorikin oli paikallaan eli ei paha!

Artzi-

Kanjigin

tony22

Predator 2 - Saalistaja
Predator 2 - Saalistaja arvosana 3,23

Predator 2 - Saalistaja (1990)

Alkuperäinen nimi: Predator 2

1990
K18
Predator 2 - saalistaja (tv)
Stephen Hopkins
Jim Thomas, John Thomas