Pelimies

Älyvapain ja päättömin slaheri, jonka olen nähnyt⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Villetys

Pieces tarjoaa erinomaisen slasherin ja siinä on myös mukana tuttuja vaikutteita gialloista. Elokuva alkaa kohtauksella, jossa nuori poika kasaa alastoman naisen palapeliä ja jää siitä kiinni äidilleen. Äiti suuttuu ja pian poika murhaakin äitinsä kirveellä pieniksi paloiksi. Sen jälkeen hypätään 40-vuotta ajassa eteen päin nykyaikaan Bostonin yliopistoon. Siellä mystinen murhaaja alkaa tappamaan opiskelijoita moottorisahalla ja keräämään itselleen jokaiselta uhriltaan jonkin ruumiinosan omaa lihapalapeliään varten. Elokuvan tapot on todella laadukkaasti tehty ja moottorisahalla toteutettuna ne on mukavan brutaalia katsottavaa. Musiikit on myös hyvin onnistuneet ja Juan Piquer Simónin ohjaus on sujuvaa ja se pitää katsojan mielenkiinnon yllä koko elokuvan kestonsa ajan. Kokonaisuutena Pieces on pieni muotoinen helmi 80-luvun slashereiden joukossa ja ansaitsee kyllä täydet pisteet genressään.

c4fkw294ziq

Pieces
Pieces arvosana 3,88

Pieces (1982)

Alkuperäinen nimi: Mil gritos tiene la noche

Trilleri,
1982
K18
One Thousand Cries Has the Night
Juan Piquer Simón
Dick Randall, Joe D'Amato, Juan Piquer Simón
Christopher George, Edmund Purdom, Frank Braña, Gérard Tichy, Hilda Fuchs, Ian Sera, Isabel Luque, Jack Taylor, Lynda Day George, May Heatherly, Paul L. Smith
USA, Espanja, Puerto Rico
espanja, englanti